530д проблем топъл старт
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
530д проблем топъл старт
Здравейте колеги колата е 530 д 218 кс. 2005 г проблема е като загрее над 80 градуса влиза записва грешка 4560 некоректно налягане в рейката спира да върви и след като е загася и веднга не изка да запали при изтиване на мотора пали веднага.
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: 530д проблем топъл старт
Всичко води към дюзи ще ги свалям за проверка
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: 530д проблем топъл старт
Добре де това , че не иска да пали на топъл мотор ,а на студен пали не е ли датчик колянов вал?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 530д проблем топъл старт
CrazyElement написа:Добре де това , че не иска да пали на топъл мотор ,а на студен пали не е ли датчик колянов вал?
Не. Датчика няма отношение към температурата
- Dani Dupeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 22.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 LCI 523i
Re: 530д проблем топъл старт
adovet написа:CrazyElement написа:Добре де това , че не иска да пали на топъл мотор ,а на студен пали не е ли датчик колянов вал?
Не. Датчика няма отношение към температурата
Как да няма отношение към температурата? Имах проблем преди години с една Е30 320, гаснеше ми с 150 на магистралата заради датчик колянов вал. Когато загрееше до над 80 градуса датчика подаваше гршно импулси и колата буквално се давеше с бензина. След това с МЛ270 цди същия проблем, и го хванах по следния начин. След като загрее и се скапе, веднага го поливам със студена вода и колата си пали, а иначе си чаках докато изтине и се чудих какво ли е.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 530д проблем топъл старт
При наще бмвта по принцип или работи или не
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: 530д проблем топъл старт
Малко закъснение но проблема се оказа дюзи смених ги с други и колата е супер . Проблема е бил в клапаните на дюзите просто са засядали
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: 530д проблем топъл старт
Здравейте колеги. Имам същия проблем с моя M57TU двигател. Студена пали на момента, топла върти като замаяна и не пали. Смених датчика на разпределителния вал, регулатора на рейката и датчика за налягане на рейката. След смяната на регулатора нещата се подобриха,в смисъл че сега понякога пали и топла, но не винаги и след по продължително палене. Когато я закача на DIS и чета живи данни по време на палене виждам , че не вдига достатъчно налягане в рейката, когато не пали. При необходими около 300bar при мен е около 100bar.
Любопитно ми е как разбраха, че дюзите са за смяна-замериха излишното гориво, стендоваха ли ги или просто по интуиция ги смениха и защо всички дюзи? След смяната на дюзите регистрираха ли ги в DDE модула?
Любопитно ми е как разбраха, че дюзите са за смяна-замериха излишното гориво, стендоваха ли ги или просто по интуиция ги смениха и защо всички дюзи? След смяната на дюзите регистрираха ли ги в DDE модула?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: 530д проблем топъл старт
dragonfly74 написа:Здравейте колеги. Имам същия проблем с моя M57TU двигател. Студена пали на момента, топла върти като замаяна и не пали. Смених датчика на разпределителния вал, регулатора на рейката и датчика за налягане на рейката. След смяната на регулатора нещата се подобриха,в смисъл че сега понякога пали и топла, но не винаги и след по продължително палене. Когато я закача на DIS и чета живи данни по време на палене виждам , че не вдига достатъчно налягане в рейката, когато не пали. При необходими около 300bar при мен е около 100bar.
Любопитно ми е как разбраха, че дюзите са за смяна-замериха излишното гориво, стендоваха ли ги или просто по интуиция ги смениха и защо всички дюзи? След смяната на дюзите регистрираха ли ги в DDE модула?
Колега когато клапаните за обратното гориво на дюзите са отворени, налягането в рейката пада и съответно колата не пали... за да е токова налягате при теб със сигурност е повече от една дюза проблемна, затова свали ги всичките и ги дай да ги рециклират, път то на стенда ще си покаже дали всички са за рециклаж или само някои...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: 530д проблем топъл старт
Това което казваш безспорно е така. Мисълта ми беше, че налягането може да се губи и от самата помпа високо налягане или от регулатора на дебита на самата помпа който се управлява от DDE модула. Исках да разбера как се насочихте към дюзите?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: 530д проблем топъл старт
По принцип най-вероятно е да е от дюзите, иначе не е изключено да е и от това което ти казваш... но все пак трябва да се започне от някъде...
Иначе ако пали когато е студена, а не пали когато е топла, в повечето от случаите се оказват дюзите...
Иначе ако пали когато е студена, а не пали когато е топла, в повечето от случаите се оказват дюзите...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- dragonfly74
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530 d
- Мечтае да кара: E60 535d
- Детайли за колата: M optic + chip
Re: 530д проблем топъл старт
Разбрах. Попитах защото причините за да не ти запали двигателя са много и трудни за диагностициране без специално оборудване. У нас масово в сервизите не могат да определят точно къде е проблема къде от незнание къде от липса на техника къде от мързел и започва едно гадаене приличащо на хвърляне на боб. При мене специално единия вика стартер или помпа високо налягане (без да погледне колата), другия вика регулатор, третия датчик за налягане, четвъртия дюзи или датчика на разпределителния вал и така ако трябва да ги слушам ремонта ще ми излезе златен.
- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: 530д проблем топъл старт
adovet написа:При наще бмвта по принцип или работи или не
Не споря, просто попитах , защото на старата ми кола Алфа Ромео 156 2.0 ТС го имах този проблем на загрял мотор не палеше, като изстине пали и не гасне но като я загасиш топла и повече не палеше докато не се охлади.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани