проблем с антифриза
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем с антифриза
здравейте, както всеки запален бмв фен си купих отново бмв обаче взех да съжалявам.... та да започна с проблема.
Карам бмв е90 320i n46b20b и ми губи антифриз. Когато колата работи нямам никакви проблеми, но когато е загася почва да бълбука нещо в казанчето и протича след някоя друга минута и се налага постоянно да доливам антифриз. Термостата е сменен, циркулационната помпа е сменена, капачката също от скритите менюта не вдига повече от 110-111 градуса. ЗАБЕЛЕЖКА не мисля че е от глава защото когато колата е в движение не прегрява и не изхвърля вода само когато се загаси двигателя. Има ли вариант да е виското и след като загасите вашите 320i включва ли се перката? Моля ви помогнете, че започвам да намразвам марката и да се отказвам а това не е на добре!
Карам бмв е90 320i n46b20b и ми губи антифриз. Когато колата работи нямам никакви проблеми, но когато е загася почва да бълбука нещо в казанчето и протича след някоя друга минута и се налага постоянно да доливам антифриз. Термостата е сменен, циркулационната помпа е сменена, капачката също от скритите менюта не вдига повече от 110-111 градуса. ЗАБЕЛЕЖКА не мисля че е от глава защото когато колата е в движение не прегрява и не изхвърля вода само когато се загаси двигателя. Има ли вариант да е виското и след като загасите вашите 320i включва ли се перката? Моля ви помогнете, че започвам да намразвам марката и да се отказвам а това не е на добре!
- mopasan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: проблем с антифриза
jorjo_bg1 написа:здравейте, както всеки запален бмв фен си купих отново бмв обаче взех да съжалявам.... та да започна с проблема.
Карам бмв е90 320i n46b20b и ми губи антифриз. Когато колата работи нямам никакви проблеми, но когато е загася почва да бълбука нещо в казанчето и протича след някоя друга минута и се налага постоянно да доливам антифриз. Термостата е сменен, циркулационната помпа е сменена, капачката също от скритите менюта не вдига повече от 110-111 градуса. ЗАБЕЛЕЖКА не мисля че е от глава защото когато колата е в движение не прегрява и не изхвърля вода само когато се загаси двигателя. Има ли вариант да е виското и след като загасите вашите 320i включва ли се перката? Моля ви помогнете, че започвам да намразвам марката и да се отказвам а това не е на добре!
Няма ли да ти е по-лесно ако идеш в някой сервиз и се провери от къде губи течност, нали разбираш, че каквото и да ти кажат тук ще е хипотетично и теоритично. Успех и дано не е нещо сериозно.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: проблем с антифриза
Колега, поглеждал ли си отдолу дали капе от някъде - радиатор най- вече? Тук наистина можем само да гадаем. И недей да съжаляваш - тези коли като си ги оправиш, след това няма да имаш проблем.
Тъпото е, че всичко под капака е пластмаса и алумин, а двигателя работи на безобразно високи температури 108 градуса при N54, N52 - 112 градуса, явно и твоя е там някъде, което е
Изпича гарнитури и пластмаси!
Тъпото е, че всичко под капака е пластмаса и алумин, а двигателя работи на безобразно високи температури 108 градуса при N54, N52 - 112 градуса, явно и твоя е там някъде, което е

- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: проблем с антифриза
Тя перката е електрическа,какво виско:),иначе аз като я загася не се включва перката,изобщо тази перка досега май не съм я чувал да работи,температурите ,които държи двигателя са около 105 градуса,на мен проблема ми изглежда свързан с пробита гарнитура с това бълбукане.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: проблем с антифриза
FE LIPE написа:Тя перката е електрическа,какво виско:),иначе аз като я загася не се включва перката,изобщо тази перка досега май не съм я чувал да работи,температурите ,които държи двигателя са около 105 градуса,на мен проблема ми изглежда свързан с пробита гарнитура с това бълбукане.
Бълбукането било при загасен двигател, т.е от някъде изтича

Re: проблем с антифриза
забравих да отбележа теча е от преливника на казанчето и става само когато е загася след 1-2 минути. Днес се усетих друго нещо колата е с газова уредба и изпарителя е свързан последователно на топлообменника за маслото и явно не преминава нужното количество антифриз, защото маркучите са му по малки(на изпарителя) и затова ми държи 110-111 градуса колата. Ще сложа тройник и ще го свържа успоредно и ще пиша какво е станало 

- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: проблем с антифриза
jorjo_bg1 написа:забравих да отбележа теча е от преливника на казанчето и става само когато е загася след 1-2 минути. Днес се усетих друго нещо колата е с газова уредба и изпарителя е свързан последователно на топлообменника за маслото и явно не преминава нужното количество антифриз, защото маркучите са му по малки(на изпарителя) и затова ми държи 110-111 градуса колата. Ще сложа тройник и ще го свържа успоредно и ще пиша какво е станало
Колега , от колко време /години/ е газовото?
Re: проблем с антифриза
купих е с газово и е на 4-5 месеца някъде колата. Днес направих по горе описаната интервенция с успоредното свързване но уви не се оправи като зацепи 111 градуса и това е не падат
. Почвам да си мисля някакъв датчик на радиатора или водна помпа да не е проблема? а на вас ви върти между 95 и 105 градуса ли ?

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: проблем с антифриза
Включва ли ти се перката на максимални обороти? Водната ти помпа е механична май, не е като N52 и N54 - електрическа. Термостата пак е с няколко "карти" (maps), както при N52 и N54, т.е според това как караш колата, той ще отваря и затваря. Пример: Ако караш бързо и натоварваш колата, той ще отвори и колата ще ти държи 85-90 градуса, ако я караш леко, термостата ще бъде затворен и ще ти държи 110-112 градуса (Еко режим).
Моята на Eco режим е 108 градуса, но аз съм с N54, при N52 знам, че е около 112-115 градуса. Не ме притеснява температурата на колата, колкото това бълбукане. Виж дали бълбука при запален двигател и с подаване на газ.
Цитат от един форум относно термостата на N46:
"Engine cooling
The opening and closing of the map thermostat (N46 only) is controlled by a characteristic map. This regulating operation can be split into 3 operating ranges:
· Map thermostat closed:
The coolant only flows through the engine and the coolant circuit is closed.
· Map thermostat open:
The entire coolant volume flows through the radiator. This results in maximum use of the available cooling output.
· Control range of the map thermostat:
A proportion of the coolant flows through the radiator. The map thermostat maintains a constant coolant temperature within the control range at the engine inlet.
In this operating range, the coolant temperature can now be selectively controlled with the assistance of the map thermostat. This means that a high coolant temperature can be set in the part-load range of the engine. High operating temperatures in the part-load range result in improved combustion. This in turn leads to reduced consumption and exhaust emission.
During full load operation, certain disadvantages are associated with higher operating temperatures (retarding of ignition due to knock).
A lower coolant temperature is therefore specifically set during full load operation with the assistance of the map thermostat."
Моята на Eco режим е 108 градуса, но аз съм с N54, при N52 знам, че е около 112-115 градуса. Не ме притеснява температурата на колата, колкото това бълбукане. Виж дали бълбука при запален двигател и с подаване на газ.
Цитат от един форум относно термостата на N46:
"Engine cooling
The opening and closing of the map thermostat (N46 only) is controlled by a characteristic map. This regulating operation can be split into 3 operating ranges:
· Map thermostat closed:
The coolant only flows through the engine and the coolant circuit is closed.
· Map thermostat open:
The entire coolant volume flows through the radiator. This results in maximum use of the available cooling output.
· Control range of the map thermostat:
A proportion of the coolant flows through the radiator. The map thermostat maintains a constant coolant temperature within the control range at the engine inlet.
In this operating range, the coolant temperature can now be selectively controlled with the assistance of the map thermostat. This means that a high coolant temperature can be set in the part-load range of the engine. High operating temperatures in the part-load range result in improved combustion. This in turn leads to reduced consumption and exhaust emission.
During full load operation, certain disadvantages are associated with higher operating temperatures (retarding of ignition due to knock).
A lower coolant temperature is therefore specifically set during full load operation with the assistance of the map thermostat."
Re: проблем с антифриза
Вчера и направих диагностика и установихме, че новият термостат не отваря марка mahle
и тези дни ще го сваля да направя една термостат чорба да видя дали наистина не отваря или имам нещо запушено.

- FE LIPE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 310
- Регистриран на: 2.02.2008
- Местоположение: гр.Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i 150 к.с. N46B20B
- Детайли за колата: arctic metallic
Re: проблем с антифриза
Ванка термостата на N46 си е най-обикновен,не може да има карти
->http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=VA71-EUR-04-2005-E90-BMW-320i&diagId=11_3192

- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: проблем с антифриза
Да, така като го гледам определено не е с maps (и има логика, след като помпата е механична
), не знам какви са тези писания в чуждите форуми.
Някой с този мотор няма ли да каже каква е нормалната температура на двигателя?


Някой с този мотор няма ли да каже каква е нормалната температура на двигателя?
Re: проблем с антифриза
Здравейте колеги да дам малко развитие по темата. Днес си купих отново нов термостат бер обаче и той не отваряше. Върнах се в магазина и ги помолих учтиво да си доплатя за водна помпа и да ми го сменят те се съгласиха. С много труд и мъки си смених водната помпа и колата заспа
не вдигна повече от 108 градуса (преди 110-111 и не ми отваряше термостата както и не ми се включваше вентилатора). Утре ще направя и едно друго вързване на изпарителя, че сега не минава водата през топлообменника и мисля, че ще бутна с още 2-3 градуса температурата до 105 както казват колегите от другите форуми.

- da_ne
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: проблем с антифриза
Не знам какъв е изпарителя от вътре на газовия инжекцион, но на мен на времето на обикновен вакумен изпарител на карбураторен двигател ми беше направил проблем като пропускаше газ в охладителната система през пробита мембрана. Понеже газта е под налягане и надува в системата и изхвърля антифриза от някъде.
Може да разкачиш изпарителя от охладителната система и да свържеш всичко както си е оригинално и да караш на бензин за да видиш дали ще бълбука и изхвърля антифриз.
Може да подушиш и в казанчето дали антифриза мирише на газ.
Може да разкачиш изпарителя от охладителната система и да свържеш всичко както си е оригинално и да караш на бензин за да видиш дали ще бълбука и изхвърля антифриз.
Може да подушиш и в казанчето дали антифриза мирише на газ.
Re: проблем с антифриза
Вече го пробвах това с изпарителя не е от него сега имам чувството, че капачката ми изпуска защото като е загася прави пссссс от нея явно не задържа налягане.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани