Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Оказа се че аз в краката отпред нямам, бахти на е36-та имах, на е60-то нямамуж по-висок клас, от там са 2-те крушки, другите 2 са зад сенниците там посмъртно не се бях сетил, колегата по-горе където ми даде линка от там видях, чакам сега да ми намерят един плафон от жапка от е60 и приключвам с циганийте, иначе днеска я обслужихме каручката:
Колега, ще споделиш ли как стана осветлението в колата след слагането на лед крушките. По-добре ли е осветена спрямо стоковите крушки или светлината е намаляла? Ако можеш да постнеш някоя снимка ще е супер.

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Сетлината е по-ярка от стоковите, иначе не съм обръщал голямо внимание дали е по-добре така, аз ги смених за да не хабят ток и да не греят, аз на всичките си бмв-та досега имам две задължителни неща който слагам, метални спирачни маркучи и лед осветление,съжалявам за тъпите снимки, но с телефона не мога да го изкарам точно както е на живо:






Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Мерси колега, придобива се представа от снимките. Мисля, че е прилично осветлено, имайки предвид, че не се търси ефект за максимална осветеност. 

- icogiev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 520i
- Мечтае да кара: C217
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Здравейте колеги, вчера взех колата E60 520i след смяна на консумативи: демпфер+съединител и manifold adjuster (клапата която стои забита от шофьорската страна), но забелязах промяна към по-зле в работата на двигателя. Чува се много странно, както кола на газ с леки придърпвания и колебания в оборотите които между другото са много ниски около 600 оборота на празен ход. Върви си една идея по-добре от преди, но дизеловият характер на работата на двигателя много ме изнервя и искам да отстраня проблема.
Четох по чуждите форуми и пише, че понякога проблемът се получава от горивото, та въпросът ми е трябва ли да предприема нещо като да покарам с някаква добавка или да я карам обратно към сервиза? Наистина не успях да намеря решение особено след смяната на клапата.
Благодаря и поздрави.
Четох по чуждите форуми и пише, че понякога проблемът се получава от горивото, та въпросът ми е трябва ли да предприема нещо като да покарам с някаква добавка или да я карам обратно към сервиза? Наистина не успях да намеря решение особено след смяната на клапата.
Благодаря и поздрави.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Колега мотора наистина е чувствителен към горивото, когата се сипе некачествено гориво го усещам веднага няма мощност и се замисля колата, но мотора не си променя работата на празен ход си е като часовник и според мен трябва да търсиш проблема другаде, принципно аз сипвам и 95 и 98 както дойде и общо взето карам на някаква смес между двата. Иначе няма какво да му се чудиш толкова прост бензинов мотор, свещи, дюзи и вакуми, друго няма какво да му се скапе по-принцип.
Иначе ще има раздвижване скоро по темата имам вече нови идеи за ремонти и от другата седмица ги почвам.
Иначе ще има раздвижване скоро по темата имам вече нови идеи за ремонти и от другата седмица ги почвам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- icogiev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 520i
- Мечтае да кара: C217
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Да колега за простотата на бензина съм съгласен, въпросът е, че до преди седмица тези проблеми ги нямаше и си мисля, че е възможно проблема да идва от работата на мотора до преди да сменя онази клапа и друг проблем който открих преди малко като свалих корите на двигателя е, че изпуска масло през гарнитурата на капака, малко но все пак масло. Ще взема първо да тръгна от там и след това ще проверя всички маркучи и свещите. Ако няма промяна вече ще прегледам и дюзите. Четох че се почистват с някаква смес от "морски дарове" имате ли си на представа дали се предлага и по нашият край?
Поздрави.
Поздрави.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
icogiev написа:Здравейте колеги, вчера взех колата E60 520i след смяна на консумативи: демпфер+съединител и manifold adjuster (клапата която стои забита от шофьорската страна), но забелязах промяна към по-зле в работата на двигателя. Чува се много странно, както кола на газ с леки придърпвания и колебания в оборотите които между другото са много ниски около 600 оборота на празен ход. Върви си една идея по-добре от преди, но дизеловият характер на работата на двигателя много ме изнервя и искам да отстраня проблема.
Четох по чуждите форуми и пише, че понякога проблемът се получава от горивото, та въпросът ми е трябва ли да предприема нещо като да покарам с някаква добавка или да я карам обратно към сервиза? Наистина не успях да намеря решение особено след смяната на клапата.
Благодаря и поздрави.
Виж да не дърпа въздух от някъде
- icogiev
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.01.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60 520i
- Мечтае да кара: C217
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Така и ще направя но има ли труднодосръпни мвста които ще пропусна в търсенето?
Мерси и поздрави
Мерси и поздрави
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Първо да споделя за тъпя лед комплект за осветлението, не стават и крушките за плафончетата зад сенниците, общо взето за нищо не става този комплект, най-после ми пристигна плафончето за жапката и го сложих в багажника, проверих лед-те същите стават и за задния номер за светлините и ще поръчам още две:

Шума при полусъединител и на ниски обороти от компресора на климатика за който писах в предната страница и заради който купих един леко счупен компресор но на много малко километри се реши най-после. Занесох счупеният компресор при момчетата който ми рециклираха моя си компресор и се оказа че наистина е като нов вътре, но оста е много повредена и не може да се проспособи един нов от 2-та който имам, много се изнервих и се наложи пак да търся компресор без луфт, след няколко седмици търсене и гледане на 20-на компресора намерихме ударена е60-ка на много малко кр-и буквално като нова, щях да и взема и салона ако беше рекаро, беше като нов, и така си купих 3-ти компресор, за всеки случай му смених и ноговия лагер и след поставянето, проблема е решен, просто сега си карам с абсолщтен кеф, нямам думи да опиша сега как е!
Сега ми останаха 2-компресора:

След 2 дена радост, се подяви нов проблем, някакъв металичски шум, като резонанс от мотора, изнервих се и тъкмо се бях уговорил с моя майстор да го разпарчатосаме мотора за един основен ремонт и с него установихме че тракат ламарините който се явяват гарнитура на изпускателния колектор:

Не знам какъв зор е видяла, но я поръчах от Вари заедно с една капачка за радятора/която се каня от сума ти време да я сменям/ и ощя някакви дреболии:

Идващата седмица съм се разбрал да я сменяме и тъкмо реших че съм приключил за месеца и ми остана ръчната в ръцете, явно съм скъсал някое жило или накладките са се разпаднали, като сменяме гарнитурата ше сваля дисковете да видя и там какво е положението и да видя някой ремонтен комплект да поръчам.

Шума при полусъединител и на ниски обороти от компресора на климатика за който писах в предната страница и заради който купих един леко счупен компресор но на много малко километри се реши най-после. Занесох счупеният компресор при момчетата който ми рециклираха моя си компресор и се оказа че наистина е като нов вътре, но оста е много повредена и не може да се проспособи един нов от 2-та който имам, много се изнервих и се наложи пак да търся компресор без луфт, след няколко седмици търсене и гледане на 20-на компресора намерихме ударена е60-ка на много малко кр-и буквално като нова, щях да и взема и салона ако беше рекаро, беше като нов, и така си купих 3-ти компресор, за всеки случай му смених и ноговия лагер и след поставянето, проблема е решен, просто сега си карам с абсолщтен кеф, нямам думи да опиша сега как е!


След 2 дена радост, се подяви нов проблем, някакъв металичски шум, като резонанс от мотора, изнервих се и тъкмо се бях уговорил с моя майстор да го разпарчатосаме мотора за един основен ремонт и с него установихме че тракат ламарините който се явяват гарнитура на изпускателния колектор:

Не знам какъв зор е видяла, но я поръчах от Вари заедно с една капачка за радятора/която се каня от сума ти време да я сменям/ и ощя някакви дреболии:

Идващата седмица съм се разбрал да я сменяме и тъкмо реших че съм приключил за месеца и ми остана ръчната в ръцете, явно съм скъсал някое жило или накладките са се разпаднали, като сменяме гарнитурата ше сваля дисковете да видя и там какво е положението и да видя някой ремонтен комплект да поръчам.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Един приятелски съвет от мен колега - май е време да я махаш тая кола 

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Прав си, мисля другия месец да я закарам при мойте бояджии да оправим няколко външни забележки и да я пускам в мобилето в интерес на истината!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- E34
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 27.10.2002
- Местоположение: Lonsdale Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Ееее шейсе
- Мечтае да кара: кънки
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Nukem написа:Прав си, мисля другия месец да я закарам при мойте бояджии да оправим няколко външни забележки и да я пускам в мобилето в интерес на истината!
Не се занимавай с глупости. Някой ще каже, че си я пребоядисвал щото била удряна. Явно ти е на карък тази кола, или я пускай на части или на промо цена и някой друг да й се радва. Аз имах един такъв боклук, съсипа ми живота. Едно оправя друго се разваля. Накрая почти я подарих и се псувах, че не съм го направил по-рано. Загубих някъде около 8 хиляди лева от аферата, но поне си станах монтьорче

" Акулата е най-добрия учител по плуване " - Тихоокеанска мъдрост
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Мене майстора ми е близък приятел и когато се прави колата си вися като имам възможност в сервиза и помагам, мен си ми е кеф да се занимавам трябвало е да стана майстор май, и понаучих в детайли нещата покрай тази и предната ми Х3-ка, сега мисля да разхвърлим скоростната кутия да сменим лагерите, че има един лек шум като загрее добре, само трябва да си набавя лагерите, труда ми е символичен като цена, само че в realoem-a не мога да намеря частите вътре на самата кутия.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Малко помощ за БМВ Е60 2.2i.
Спри да наливаш пари в нея, махни и се стреми за нещо с по-голям мотор, по-скъпо ще излезе, но ще е
запазено и само ще се радваш като я караш.
запазено и само ще се радваш като я караш.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани