Pressure sensor активира жълти лампи DSC, ABS, ръчна
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Becko_83
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 D
Pressure sensor активира жълти лампи DSC, ABS, ръчна
Здравейте,
Четох и в чуждите сайтове и тук във форума за проблеми, които да причиняват светването на жълти лампи DSC, ABS, ръчна. Уви обаче не намерих никой, на който диагностиката да му казва, че нещо не му харесва на pressure sensor-а.
Какви са симптомите: при ускоряване над 40-45км/ч светват едновременно трите лампи. Преди да се активира тази защита работят и DSC и ABS. При изгасяне на колата и пак палене лампите не светят. Като светнат компютърната диагностика дава грешка pressure sensor. Спирачката сама по себе си работи много силно - педала няма празен ход и сработва от високо.
Кога се получи проблема: след смяна на сервоусилвателя на спирачката и спирачната помпа поради замръзване на спирачката през зимата.
Какво е правено, за да се отстрани проблема: за проба с втора ръка са сменяни следните чаркове:
- датчика за налягането, който се намира на самия ABS;
- управляващия модул на ABS-а;
- автоматичната DSC помпа.
Правено е многократно обезвъздушаване, чрез компютъра. Проверявани са жички, букси.
Какви решения намерени до тук не вършат работа в моя случай:
- датчиците на колелата да дават дефект - това би се видяло на диагностиката, като щеше да си пише кой точно е датчика;
- датчика за ъгъла на завиване да дава дефект - това също щеше да се види на диагностиката дали е така;
Ще съм много благодарен на предложения какво да пробвам от тук на сетне.
Четох и в чуждите сайтове и тук във форума за проблеми, които да причиняват светването на жълти лампи DSC, ABS, ръчна. Уви обаче не намерих никой, на който диагностиката да му казва, че нещо не му харесва на pressure sensor-а.
Какви са симптомите: при ускоряване над 40-45км/ч светват едновременно трите лампи. Преди да се активира тази защита работят и DSC и ABS. При изгасяне на колата и пак палене лампите не светят. Като светнат компютърната диагностика дава грешка pressure sensor. Спирачката сама по себе си работи много силно - педала няма празен ход и сработва от високо.
Кога се получи проблема: след смяна на сервоусилвателя на спирачката и спирачната помпа поради замръзване на спирачката през зимата.
Какво е правено, за да се отстрани проблема: за проба с втора ръка са сменяни следните чаркове:
- датчика за налягането, който се намира на самия ABS;
- управляващия модул на ABS-а;
- автоматичната DSC помпа.
Правено е многократно обезвъздушаване, чрез компютъра. Проверявани са жички, букси.
Какви решения намерени до тук не вършат работа в моя случай:
- датчиците на колелата да дават дефект - това би се видяло на диагностиката, като щеше да си пише кой точно е датчика;
- датчика за ъгъла на завиване да дава дефект - това също щеше да се види на диагностиката дали е така;
Ще съм много благодарен на предложения какво да пробвам от тук на сетне.
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Pressure sensor активира жълти лампи DSC, ABS, ръчна
Миналата година го борих този проблем. Излизаше ми грешка точно датчик налягане. В крайна сметка се окача, че проблемът ми е в електрониката на АБС-а.
В тази тема сме го обсъждали проблема, дано ти е от полза http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=360921
Имам работещ резервен датчик, ако искаш пак да пробваш само с неговата смяна
В тази тема сме го обсъждали проблема, дано ти е от полза http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=360921
Имам работещ резервен датчик, ако искаш пак да пробваш само с неговата смяна

- Becko_83
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 D
Re: Pressure sensor активира жълти лампи DSC, ABS, ръчна
dankata написа:Миналата година го борих този проблем. Излизаше ми грешка точно датчик налягане. В крайна сметка се окача, че проблемът ми е в електрониката на АБС-а.
В тази тема сме го обсъждали проблема, дано ти е от полза http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=360921
Имам работещ резервен датчик, ако искаш пак да пробваш само с неговата смяна
Благодаря за насоката, определено са ми полезни нещата, които сте писали там въпреки, че повечето съм ги борил. До там стигнах вече, че да пробвам със смяна на чарколаци втори път - да взема да пробвам с още един модул на ABS-а да не би да е бил дефектен и онзи (и моя е 005) и после освен пак с датчика. Но определено ми прави впечатление, че такъв симптом като моя абсолютно на 100% при нормално леко ускоряване над 40-45км/ч да светват лампите и повече да не гаснат преди гасене на колата не намирам (няма значение топла, студена)

- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Pressure sensor активира жълти лампи DSC, ABS, ръчна
Щом е само при ускорение, провери пак датчиците на АБС-а. За по-голяма яснота ги наблюдавай на живи данни.
Гледам си от София. Ако искаш да пробваш с друг модул 005, драсни ми на ЛС.
Гледам си от София. Ако искаш да пробваш с друг модул 005, драсни ми на ЛС.
- Becko_83
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 10.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 D
Re: Pressure sensor активира жълти лампи DSC, ABS, ръчна
Моята сага стигна своя край.
Колкото и да не им се вярваше на повечето майстори проблема ми се оказа в новата спирачна помпа (механичната). Моделите с DSC явно трябва да имат една клапичка на тази помпа, която може би затваря единия кръг, когато се включва автоматичната DSC помпа. Това, обаче е мое умозаключение базирано на кратка информация от последния сервиз, в който бях. Там ми показаха, че едната помпа има клапа (тази, с която колата работи правилно), а другата помпа на същото място има само някаква цедка. При нормално ускорение над 40-45км/ч явно компютъра си прави някаква диагностика и успява да засече липсата на тази клапа и изключваше ABS-а и DSC-то.
Ако някой теоритично е по-запознат с принципа на работа на тази система ще се радвам да обясни какво й е ключовото на тази клапа и кога сработва.
Колкото и да не им се вярваше на повечето майстори проблема ми се оказа в новата спирачна помпа (механичната). Моделите с DSC явно трябва да имат една клапичка на тази помпа, която може би затваря единия кръг, когато се включва автоматичната DSC помпа. Това, обаче е мое умозаключение базирано на кратка информация от последния сервиз, в който бях. Там ми показаха, че едната помпа има клапа (тази, с която колата работи правилно), а другата помпа на същото място има само някаква цедка. При нормално ускорение над 40-45км/ч явно компютъра си прави някаква диагностика и успява да засече липсата на тази клапа и изключваше ABS-а и DSC-то.
Ако някой теоритично е по-запознат с принципа на работа на тази система ще се радвам да обясни какво й е ключовото на тази клапа и кога сработва.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани