Е36 М50B25 проблеми и въпроси

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Е36 М50B25 проблеми и въпроси

Мнение от n1kyy » 21 Юни 2015, 23:25

Здравейте, КОЛЕГИ! :bchug: Нов съм във форума и в БМВ средите! Регистрирах се,за да разглеждам разни неща и най-вече машинките на колегите! :shock: :yes: Надявах се да не пускам теми за разни мои проблеми,но ето,че дойде и този момент! Преди седмица взех е36 седан М50Б25 ванос, колата е с газов инжекцион.Проблемът е следния - тръгвам ,натискам до долу и колата набира до 3000/4000 оборота ,след това забива муцуна и започва да "плете" на едно място за няколко секунди и след това се отпушва и тръгва.Това се случва и на газ и на бензин и НЕ ВИНАГИ го прави,САМО НА МОМЕНТИ? :shock: Дебитомер,ламбда сонда,датчици на валовете,бубини? Изчетох доста,но никой не е описал точно този проблем,който и аз,затова реших да попитам. Също така е и доста спъната като за 2.5ца,в момента е с крайно гърне от 2.0ка и ще го сменя при първа възможност? Има ли вариант това да "души" колата? Също така като мина през по-голяма неравност и цялата задница все едно "играе" наляво-надясно? Предполагам са тампони,но кои?
Изчетох доста,но на нищо не се спрях с тези проблеми.. Дано не досаждам!
Благодаря Ви предварително!
Поздрави,Николай! :bchug:
Последна промяна n1kyy на 13 Дек 2015, 1:34, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от u`F`o » 22 Юни 2015, 2:32

Привет колега,

За колко пари взе возилото?

За тампоните - са тези на задния мост.
За "плетенето" - направи някакъв клип да видим/чуем. Може да са много неща.
Извади свещите и виж в какво състояние са. Виж дали има масло по тях.

Вероятно е комплексен проблем. Може да започнеш от лесните неща.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от KPETEH » 22 Юни 2015, 12:19

Спри газовата - оправи работата на бензин, според мен е дебитомер. Виж свещите, лулите и бубините. Генерацията на 25-цата трябва да е двойна, не знам как са я изпълнили с 20-ково гърне... Виж тук: realoem.com
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от n1kyy » 22 Юни 2015, 15:53

Здравейте! Колата докато "плете" , не издава никакви звуци.Просто спира да набира за момент и забива муцуна,след това изведнъж тръгва.
За генерацията - двойна е до преди крайното гърне, оттам става в една тръба и вече отива към крайното гърне.Старият собственик каза,че така му била по-тиха,защото я ползвал за семейна кола и си возеше детето с нея. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от KPETEH » 22 Юни 2015, 17:58

Или няма гориво, или няма искра. Спри се за малко с газа и я закарай на една диагностика - живи данни. Да се видят и дебитомера кво мери и ламбда сондата, и налягането на горивото и състоянието на свещите и лулите... Тръгне ли на бензин, винаги ще можеш да я огазиш отново...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от n1kyy » 22 Юни 2015, 23:28

По-вероятно е да няма искра,защото има и от двете горива и пак го прави! Ще я закача да я погледнат на компютър,но ще сменя и свещите и кабелите при първа възможност! Благодаря на отзовалите се и ако някой има други съмнения , нека да сподели! живи и здрави! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от M10 » 23 Юни 2015, 12:42

газ?
Последна промяна M10 на 07 Авг 2015, 21:26, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от n1kyy » 24 Юни 2015, 1:09

Здравейте,колеги! Днес погледнах бобините и свещите - имаше омасляване при свещите,което означава,че ще се сменят гарнитурите. Почистих всичко както трябва и прекъсването го нямаше. След смяната на гарнитурите,ще сменя и гърнето с такова от 2.5/2.8. Също ще отида скоро да премеря и компресията,доколкото знам ако мотора е добре трябва да покаже 11-12? :dunno: :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от KPETEH » 24 Юни 2015, 8:31

Квито и гарнитури да сложиш - сложи и силикон. Също така е желателно да се шлайфа капака! Колкото и фантастично да звучи - явно се кривят. Аз имах масло в свещите - нова гарнитура виктор рейнц и пак течеше от всякъде. Сложих силикон.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от n1kyy » 06 Юли 2015, 0:51

Здравейте , колеги! Закачих колата на диагностика ,показа - дебитомер,ламбда и детонационен датчик.Странното е,че дебитомера го проверихме и действително си работи,но скоро ще пробвам с друг.Ламбдата я закачих,защото беше разкачена ,но ефект нулев.Детонационният датчик трябва да го проверя. И една букса,която забелязах ,че е откачена ,но не знам от къде идва.Отстрани до картера беше.Ето снимка:Изображение
Благодаря Ви предварително! Поздрави! :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от KPETEH » 06 Юли 2015, 10:06

Оправи я на бензин! Как да ти дадем съвет ако я мъчиш и на газ и на бензин. На живи данни треа ти излизат некви стойности за ламбда сондата и дебитомера... Ламбдата трябва да върти между 0.2 и 0.8 волта, а дебитомера максимум до 4 волта.
При мен се оказа бензинова помпа, няма налягане, сондата вика, че е бедно, дебитмера тавани, бензин така и не стига... омагиосан кръг. Замери бензиновата помпа тряя дава около 3 бара, а правеше 1.2 - колата се движеше, но нямаше сила никва... Купувах и аз като теб наред. Дебитомер, гофре, филтър, ламбда.... 300 лева, а накрая се оказа помпа... Са да си имам части...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от Lenco » 06 Юли 2015, 10:16

Буксата прилича, като тази за датчика на нивото на маслото, който стои на картера.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от ares2 » 06 Юли 2015, 19:32

тези букси седят така на всички М50 без чек система.. има ги оставени за нивомер на картера
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 15.06.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от n1kyy » 01 Авг 2015, 1:45

Здравейте,колеги! След смяната на гарнитурата на капака,проблемът с прекъсването изчезна,а след разни проби с гърнето и продажбата на тежките 18ки с 255/40 гуми , колата вече се усещаше доста по-добре! Но днес ми се случи нещо много странно - цял ден си карах безпроблемно , вечерта тръгвам-всичко ОК,спирам за 5 минути при едно приятелче , паля и колата започна да прекъсва,глъхне,не държи обороти,дори при подаване на газ до долу не искаше да се изрфорсира или да нормализира оборотите,тръгнах,но нямаше никаква мощност?!?!?! Загасих я и запалих пак - всичко 6+, работи както трябва ,държи обороти .. тръгнах вървеше си нормално дори я изръчках и проблеми НИКАКВИ! Спирам на светофара,тръгвам и пак "прекъсва,глъхне,не държи обороти,дори при натискането на газта до долу колата не искаше да се изрфорсира,ДОРИ НЕ ИСКАШЕ И ДА ТРЪГНЕ,НАПРАВО ЗАГАСНА?!?!?!?!?". Веднага паля,тръгвам работеше малко по-добре от преди това, подадох и газ и си тръгна съвсем нормално и както карах започна пак да прекъсва и да няма никаква мощност! В крайна сметка тръгнах да я прибирам към вкъщи на дърпане и реших да я пробвам на светофара дали ще задържи поне обороти ,запалих я и всичко си беше както трябва ,държи обороти ,форсира се , разкачихме въжето и тръгнах към вкъщи ,по пътя всичко беше както трябва и точно пред нас пак започна да прекъсва ,но поне този път имаше мощност,колкото да я вкарам в гаража..НЯКАКВИ ИДЕИ,аз мисля за свещи,бобини(макар,че имаше искра),някой датчик!?
Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 1.10.2013
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 330 xi
Мечтае да кара: BMW F82 M4

Re: Е36 М50B25 проблеми

Мнение от -={WHO}=- » 02 Авг 2015, 15:36

Един съвет от мен - като смени гарнитурата сменили и тия омазани свещи които са работили в масло с лулите ( да не споменавам че е консоматив както свещите така и лулите и трябва при покупката на колата да се сменят освен масло, филтри, спирачна течност, хидравлична течност и т.н. ) ако не си смениги ако се чудиш какви ще ти кажа и с някои приятел премерете бобините дали всички работят но според мен са или лулите или бобините но тъй като първото е консуматив то се сменя. Успех - пиши ако има разрешение
БМВ - Радостта от дрифта :d

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook