Премахване на катализатори на М62B44tu.

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от VIKING_WARRIOR » 14 Юни 2015, 6:01

red_bull92 написа:Колега, във форума има хора, които изкупуват катализатори на доста високи цени. Препоръчвам ти да им ги предложиш за изкупуване и после да си поръчаш нови, защото сега точно с една кола с изваден катализатор имам проблеми. Мой съвет е да го направиш като хората и да сложиш нови катализатори, за да не се получава при следващия собственик, който ще ти купи колата, както аз го проклевам всеки път този глупак, който заради някакви 200 лева, които си е прибрал в джобчето имам всекидневни проблеми. :bchug:


Точно заради такива изкупвачи на катализатори започнаха масовите бързи и ловки и безогледни нагли кражби по молове паркинги и на улицата на катализатори от всякакви автомобили без да се гледа дали е нова или стара. На всичко отгоре застрахователите отказват да изплащат обещетения за такива кражби. Направо красива родна картинка. Трябва дела да се водят и пак не е сигурен резултата и изхода от делото.

http://www.vrc.bg/upload/2014/postanove ... 422414.htm

http://zastrahovki-bg.net/документи-за-застраховки/category/2-общи-условия-на-застрахователните-компании?download=37:общи-условия-каско-озк


Sent from my The Only One Phone using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от predel » 14 Юни 2015, 18:48

Сигурно съм смешковец, но поне съм видял и знам, а това дето знам няма как да ми се вземе /освен от склероза или деменция/ но Вие Илиев не сте нито едно от двете... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Пак твърдя и казвам: От Швейцария няма как да вземете кола с не работещ катализатор или ДПФ филтър. Просто хората имат съвсем друго мислене и не мислят на дребно като Вас. Имам усещането, че някой Ви е метна доста сериозно, но Вие си знаете.
Що се отнася до темата "Нужен ли е катализатора и има ли почва у нас" - то аз съм сигурен, че явно е нужен и почвата му е "наторена и подготвена" /иначе нямаше да са толкова скъпи и да ги изкупуват толкова бързо.../
А пък за "заядлиците" държа да те осветля, че в съдебна зала има с кой да се заяждам по цял ден, а тук просто споделям това, което знам... без никакви чувства /освен към няколко скъпи приятели/!! :dunno:
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от VIKING_WARRIOR » 15 Юни 2015, 1:53

За Швейцария незнам Колега Предел ,но ако нямаше смисъл от катализатори нямаше да ги продават като нови коли със заводско вграден консуматив и щяха да го предлагат опционално ако не беше задължителен. Елементарно. Такива като Илиев не са много във Форума. По-хубавото е че повечето са свестни Господа иначе щеше да стане клюкарско махленско събеседване вместо Форум. Хубаво е да се спазва някаква тактичност, толерантност и дипломация и да се избягват такива първични епитети и изказвания от сорта : Смешковци, Льольовци, Дрисльовци, Келеши .... и тем подобни пуберететски определения които са недопустими във една нормална конверсия и дискусия. Едва ли в реалният Живот на такива ще им стиска да се обръщат към опонентите си по този способ, защото ако срещнат някой 2 метров около 120 килограма почват да фъфлят за да не ядат бой, а тук във виртуалното пространство са много "смели".

Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от iliew » 15 Юни 2015, 7:18

VIKING_WARRIOR написа:За Швейцария незнам Колега Предел ,но ако нямаше смисъл от катализатори нямаше да ги продават като нови коли със заводско вграден консуматив и щяха да го предлагат опционално ако не беше задължителен. Елементарно. Такива като Илиев не са много във Форума. По-хубавото е че повечето са свестни Господа иначе щеше да стане клюкарско махленско събеседване вместо Форум. Хубаво е да се спазва някаква тактичност, толерантност и дипломация и да се избягват такива първични епитети и изказвания от сорта : Смешковци, Льольовци, Дрисльовци, Келеши .... и тем подобни пуберететски определения които са недопустими във една нормална конверсия и дискусия. Едва ли в реалният Живот на такива ще им стиска да се обръщат към опонентите си по този способ, защото ако срещнат някой 2 метров около 120 килограма почват да фъфлят за да не ядат бой, а тук във виртуалното пространство са много "смели".

Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk

Темата отдавна е за ключ, но като те слушам теб започвам да си мисля, че си "минал под дьгата" Иначе прав си не сьм 120кг!!! 145кг сьм и много м ме е страх, но ме е страх от такива като теб които ще ме довьршат сьс глупостите си.. Мястото никак не е тук но сам прецени дали бих се страхувал да кажа нещо на някой в очите...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1928
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от boris » 15 Юни 2015, 8:24

Баааси големите ръки...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от VIKING_WARRIOR » 15 Юни 2015, 8:35

Тя тази Тема и подобни на нея изобщо не трябва да се пускат във Форума Колега Снимка Илиев. Незнам плюсовете колко са: сигурно ще се "отпуши" колата и ще вдигне конските сили със едно умряло магаре и колата ще "лети" и всичките боклуци ще излизат на свобода във въздуха. Това е най-голямото нещастие. Хайде една снимка и от мен за довиждане. Поздрави. ;)
ПП. Не виждам за какво трябва да има сърдити в случая. Всеки знае себе си. Колкото за размера - всеки може да си намери Майстора. ;)

Изображение




Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 19.07.2009
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: Каквото има..
Мечтае да кара: .....

Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от iliew » 15 Юни 2015, 8:46

VIKING_WARRIOR написа:Тя тази Тема и подобни на нея изобщо не трябва да се пускат във Форума Колега Снимка Илиев. Незнам плюсовете колко са: сигурно ще се "отпуши" колата и ще вдигне конските сили със едно умряло магаре и колата ще "лети" и всичките боклуци ще излизат на свобода във въздуха. Това е най-голямото нещастие. Хайде една снимка и от мен за довиждане. Поздрави. ;)
ПП. Не виждам за какво трябва да има сърдити в случая. Всеки знае себе си. Колкото за размера - всеки може да си намери Майстора. ;)

Изображение




Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk

Ах как ми се иска сьдбата някьде да ни сьбере с тебе ....ооо велики викинге... Колко бой и е..не има в теб... Второто ще го оставя на някой педеруга като теб да свьрши работата.. А да сравняваш профи бодибилдьр сьс човек влизащ вьв фитнеса 2,3 пьти седмично е леко несериозно. Модераторите е време да заключат темата, за сьжаление и аз преминах малко границата, но... :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от VIKING_WARRIOR » 15 Юни 2015, 8:52

Вие сте показателен пример как със Вашето присъствие като собственик на БМВ рушите и без това крехката репутация на БМВ като имидж на автомобил принадлежащ предимно на "мутренските" или "силовите" персонажи и много от хората поради тази причина не желаят да си купят тази марка. Кръстникът ми точно поради тази причина си купи Инфинити на себе си и Лексус на съпругата си. Колкото и да го уверявах, че БМВ е по-добрият избор и прекрасната оферта която му направиха в магазина поради лошият имидж се отказа. Последните Ви изрази подтвърждават казаното по-горе от мен. За съжаление това е България. Само,че не държавата е виновна. Хората които живеят в нея. Или по-скоро я обитават.



Sent from my The Best Phone Ever using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Премахване на катализатори на М62B44tu.

Мнение от Mollov » 15 Юни 2015, 8:54

Ae вие нямате ли си някакво по-смислено занимание да вършите?? Големи хора сте... що трябва за глупости да се раздават "награди"...

Предишна

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook