Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
- milen_887
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318м43
- Мечтае да кара: е36 м3ево
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Колега а шайбата на коляновия вал смени ли?Сименс и бош имат разлика в шайбата от която чете датчика на коляновия вал
- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Само датчика смених, шайба не съм сменял.
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
С правилния комп ли си ? При мен е без ванос и е зелена лепенката. Ако не ме лъже паметта е 403 номера.
- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Аз компютъра го свалих от БМВ с М50Б20 без ванос, свалих също и датчика за коляновия и разпределителния вал и двата на главата, сложих и всмукателен колектор от М50... И колата не иска да запали. Шайба не съм сменял, да я демонтирам ли от онзи двигател шайбата ? Стартера върти, но пука ли, гърми ли нещо отпред... В момента нямам акумулатор, довечера ще снимам и ще кача клип.
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
ProToStreet написа:Аз компютъра го свалих от БМВ с М50Б20 без ванос, свалих също и датчика за коляновия и разпределителния вал и двата на главата, сложих и всмукателен колектор от М50... И колата не иска да запали. Шайба не съм сменял, да я демонтирам ли от онзи двигател шайбата ? Стартера върти, но пука ли, гърми ли нещо отпред... В момента нямам акумулатор, довечера ще снимам и ще кача клип.
Ако си с такава шайба в момента:

я смени с такава:

и си карай. В момента не мята искрата когато трябва и за това ти "пука" в смукателните колектори. Мястото за чопчето което фиксира шайбата за коляновия вал при 2те шайби е на различно място и съответно датчика на кол. вал. ти чете, че ГМТ е дошла а ти си в коренно различно положение...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Точно това направих днес и колата запали... Сега проблема ми е, че стрелката на температурата е почти в червеното, дори и туко що да запаля колата... Коя букса съм объркал и къде трябва да я закача ? Благодаря много на всички за помощта. 

- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
M50 е с два датчика за температурата на водата и единия е син и се пада точно под всмукателния колектор м/у 1-2 цилиндър другия е до него
виж да не си обърнал кабелите 



- ProToStreet
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 29.09.2013
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на инсталацията на М50Б20.
Ами то и на инсталацията буксата е синя, а другия пробвах да го сменя с тоя на масления филтър и е същото...
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани