Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Здравейте!
От 3 месеца карам бмв 520d,2008 производство и наскоро започна да ми прави проблеми.
Колата взе да губи мощност ,докато е в движение ( при 120-130км/ч постоянна скорост придърпа на няколко пъти, преди 3 седмици). След това карах още 1500-2000 км без проблем.Преди 3 дена трябваше да измина 40 километра , при което взе да придърпва много по-начесто и да губи мощност. Наема много по бавно и издава силен шум ( като смучене или изпускане на въздух) под колата, на мястото на шофьора. Предполагам ,че някой маркуч се е измъкнал...дай Боже...
Тъй като съм в чужбина и не ми се оставят 113евра на час в сервиза на бмв ,ще съм благодарен на вашите съвети!
Това е линк към видеото ,на което се чува шума : https://www.youtube.com/watch?v=pti1m5PfChk&feature=youtu.be
От 3 месеца карам бмв 520d,2008 производство и наскоро започна да ми прави проблеми.
Колата взе да губи мощност ,докато е в движение ( при 120-130км/ч постоянна скорост придърпа на няколко пъти, преди 3 седмици). След това карах още 1500-2000 км без проблем.Преди 3 дена трябваше да измина 40 километра , при което взе да придърпва много по-начесто и да губи мощност. Наема много по бавно и издава силен шум ( като смучене или изпускане на въздух) под колата, на мястото на шофьора. Предполагам ,че някой маркуч се е измъкнал...дай Боже...
Тъй като съм в чужбина и не ми се оставят 113евра на час в сервиза на бмв ,ще съм благодарен на вашите съвети!
Това е линк към видеото ,на което се чува шума : https://www.youtube.com/watch?v=pti1m5PfChk&feature=youtu.be
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Под шофьорската седалка или по точно в кухина на левия праг под седалката е горивния филтър.
Напълно възможно да е прецакан той самия или връзките към него на горивопровода.От там и проблемите.
Провери.
Напълно възможно да е прецакан той самия или връзките към него на горивопровода.От там и проблемите.
Провери.
Re: Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Както е казал Jorsenbmw горивния филтър е под шофьорската но лично мене този шум от клипа не ми харесва и ако не се оправи след смяна на филтъра трябва да се провери ангренажа и горивна помпа за високо налягане.А случайно mateiski да си забелязал колко гориво имаше в резервоара като го направи проблема и през онези км когато нямяше проблем ?
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Освен филтър има и помпа там 

Re: Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Май нямаше помпа там а подгревател.Подкачващата помпа не беше ли в единия от резервоарите(май десния).
Re: Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Днес отидох в един квартален сервиз и се оказа ,че меката връзка на ауспуха е за смяна.Утре е готова. Ще излезе 120 евра, пак е повече от бг, но поне бледнее на 113 евро на час в бмв сервиз
Re: Шум под колата на мястото на шофьорската седалка
Здравейте отново!
Днес трябваше да си взема колата, но се оказа ,че DPF филтърът е запушен или поне твърдят ,че е така. Логично е меката връзка да се пръсне, при високо налягане създадено от запушването на DPF филтъра, но ме тревожи фактът ,че преди 2-3 месеца филтърът беше почистен с немски препарати и съм на 100% сигурен ,че беше качествено почистен.
Възможно ли е за около 10 000км изминат път да се запуши...
Предложиха да ми направят дупка във филтъра, но след като се посъветвах с хора в България, разбрах че е силно вероятно с дупка във филтъра в бъдеще датчика да отчита грешка в налягането и да вкарва колата в авариен режим.
Друга идея ,която ми дадоха е ,да отида в сервиз ,където могат да разкачат DPF филтъра софтуерно, след което да се направи дупка в него и да не вкарва колата в авариен режим.
Още по-друг вариант ,които ми предложиха е да карам колата на над 3000 оборота и над 70 км/ч ,при което DPF филтърът влизал в самопочистващ режим и трябвало да карам така докато лампата изгасне.
Споделете своето мнение по въпроса
Днес трябваше да си взема колата, но се оказа ,че DPF филтърът е запушен или поне твърдят ,че е така. Логично е меката връзка да се пръсне, при високо налягане създадено от запушването на DPF филтъра, но ме тревожи фактът ,че преди 2-3 месеца филтърът беше почистен с немски препарати и съм на 100% сигурен ,че беше качествено почистен.
Възможно ли е за около 10 000км изминат път да се запуши...
Предложиха да ми направят дупка във филтъра, но след като се посъветвах с хора в България, разбрах че е силно вероятно с дупка във филтъра в бъдеще датчика да отчита грешка в налягането и да вкарва колата в авариен режим.
Друга идея ,която ми дадоха е ,да отида в сервиз ,където могат да разкачат DPF филтъра софтуерно, след което да се направи дупка в него и да не вкарва колата в авариен режим.
Още по-друг вариант ,които ми предложиха е да карам колата на над 3000 оборота и над 70 км/ч ,при което DPF филтърът влизал в самопочистващ режим и трябвало да карам така докато лампата изгасне.
Споделете своето мнение по въпроса
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани