Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Даа, единствената ми забележка към Английските полуоски е към калпавите маншони. Хубавото е че на тях стават масово продаваните маншони за оригиналните полуоски. Не препоръчвам и силиконовите маншони, но ако ви се наложи да сложите такъв, то изкарайте част от въздуха отвътре преди да стегнете скобите му.
- sevenfifty
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.05.2015
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте,
Преди всичко искам да ви благодаря за ценната тема и за информацията, която сте споделили! Наистина помага много, особено на "новите" колеги!
Отскоро съм собственик на 330xd 2002г.,ръчни скорости.
Засега впечатлението ми от автомобила е отлично, като изключим "тупкането" при по-рязко отпускане на съединителя при всички предавки, което дразни изключително много. Този "удар" го има и след рязко подаване на газ, когато колата се движи на скорост без да се подава газ.
Изчетох доста мнения по форумите, както в тази тема, така и в чужди форуми. Основния заподозрян е раздатката явно, като този проблем се получава най-вероятно от луфтове в каретата на полуоските. Според моя майстор моите вътрешни карета също са "тръгнали" и имат луфтове, та се чудя дали да не поръчвам направо от английските полуоски и да видя дали ще се реши този проблем с "тупкането", "удара" и т.н. Какво е вашето мнение, дали това би решило проблема?
Ще се радвам ако има някой колега с 330xd/xi от Плевен или околността за да обменим мнения
Поздрави на всички!
Преди всичко искам да ви благодаря за ценната тема и за информацията, която сте споделили! Наистина помага много, особено на "новите" колеги!
Отскоро съм собственик на 330xd 2002г.,ръчни скорости.
Засега впечатлението ми от автомобила е отлично, като изключим "тупкането" при по-рязко отпускане на съединителя при всички предавки, което дразни изключително много. Този "удар" го има и след рязко подаване на газ, когато колата се движи на скорост без да се подава газ.
Изчетох доста мнения по форумите, както в тази тема, така и в чужди форуми. Основния заподозрян е раздатката явно, като този проблем се получава най-вероятно от луфтове в каретата на полуоските. Според моя майстор моите вътрешни карета също са "тръгнали" и имат луфтове, та се чудя дали да не поръчвам направо от английските полуоски и да видя дали ще се реши този проблем с "тупкането", "удара" и т.н. Какво е вашето мнение, дали това би решило проблема?
Ще се радвам ако има някой колега с 330xd/xi от Плевен или околността за да обменим мнения

Поздрави на всички!
- nikidoktora
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.06.2015
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте.някои чипвал ли е 330xd издържат ли полуоските раздатката чупи ли се
- sevenfifty
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.05.2015
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Здравейте колеги, някой има ли впечатления от полуоските на GSP?
Поздрави!
Sent from my D5803 using Tapatalk
Поздрави!
Sent from my D5803 using Tapatalk
- nikikostadinow
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: VW Passat 1.9TDI
- Мечтае да кара: BMW 330XD 204HP
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
nikidoktora написа:Здравейте.някои чипвал ли е 330xd издържат ли полуоските раздатката чупи ли се
Здравей колега,
Няма какво да се лъжем - слабо място са им. Ако няма ремап и не я напъваш на първа - няма да имаш ядове или поне не толкова често.
- nikikostadinow
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: VW Passat 1.9TDI
- Мечтае да кара: BMW 330XD 204HP
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
nikidoktora написа:Здравейте.някои чипвал ли е 330xd издържат ли полуоските раздатката чупи ли се
Здравей колега,
Аз карам 204кс. с ремап. Счупих полуоска, просто не издържа. Много е голям въртящия момент - немеца не го е измислил. Те до колкото съм чувал и само 204кс. чупят, пък с ремап....

- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
insane_v написа:kokok0 написа:Спокойно за полуоските - по 150лв. са нови от ибей. Изкарват достатъчно километри.
Полуоските май ще изкарат доста, но не и маншоните имИ двата маншона на дясната полуоска се скъсаха около 2 месеца след монтажа, а на маншоните на лявата полуоска нищо им няма
![]()
Моя съвет е още преди да се монтират "английските" полуоски да се сменят маншоните им с някакви хубави силиконови, че иначе после повторното сваляне на полуоската струва повече отколкото 2 читави маншона, който биха ви монтирали безплатно при първоначалния монтаж. Аз купих английски силиконови универсални маншони за по 15 лв/бр, за които ми гарантираха, че издържат много дълго и засега съм доволен.
Тъкмо "похвалих" маншоните на лявата полуоска и вчера с ШОК И УЖАС забелязах черна грес по предна лява джанта



- nikidoktora
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.06.2015
- Пол: Мъж
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
330xi поради това че е с по малък въртящ момент дали ще има проблеми с ремап кулектори от м3 испускателна система и механичен компресор
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Извинете ме, но не съм съгласен! Виждал съм заварени диференциали "млатени" часове наред без да се счупи полуоска.
Днес видях поредното произведение на Маднес - 535d = 510 коня и близо 1000нм !
По вашата логика, тая кола й трябват задвижващи елементи от камион или трактор.....
Днес видях поредното произведение на Маднес - 535d = 510 коня и близо 1000нм !
По вашата логика, тая кола й трябват задвижващи елементи от камион или трактор.....
- roskata22
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 6.10.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Xi TAURING
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Колеги здраввейте
имам проблем мойто бмв днес му отказа задната на автомата влиза но не иска да тръгне
на директна тръгва няма проблеми но задна.... незная от какво може да е проблема 



- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Обслужвал ли си я ?
- roskata22
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 6.10.2014
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330Xi TAURING
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
Не несъм го обслужвал
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
roskata22 написа:Колеги здравейтеимам проблем мойто бмв днес му отказа задната на автомата влиза но не иска да тръгне
на директна тръгва няма проблеми но задна.... не зная от какво може да е проблема
roskata22 написа:Не не съм го обслужвал
Мисля, че сам си отговори на въпроса! Чел съм за подобни проблеми, които са се оправили със смяна на маслото на автомата. Не че смяната на маслото е евтина, но все пак е по-евтиния вариант за ремонт! Дано и ти да се разминеш само с едни 500 лв за смяна на маслото, че иначе ремонтите на автомат са доста скъпи.
Ако решиш да пробваш първо със смяна на маслото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е в някой специализиран сервиз, където имат специална машина, с която се източва не само маслото от картера, а цялото масло, включително и това в управляващия блок и хидромуфата (така наречената "турбина")! Ако само източиш маслото от картера на кутията и долееш ефекта ще е нулев. Чувал съм, че с такава машина освен източване на маслото, също така могат да се промиват каналите на управляващия блок, а според мен вероятно точно там ти е проблема - запушен канал, подаващ масло за "зацепване" на задната скорост.
Трябва да отбележа, че това е само предположение и не гарантирам че съм прав. Но пък ако съм прав ще спестиш доста пари, че едно отваряне на автомат май е над 1000лв.
- GSX1000R
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 8.05.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330xd E46 `02
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
sevenfifty написа:Здравейте,
Преди всичко искам да ви благодаря за ценната тема и за информацията, която сте споделили! Наистина помага много, особено на "новите" колеги!
Отскоро съм собственик на 330xd 2002г.,ръчни скорости.
Засега впечатлението ми от автомобила е отлично, като изключим "тупкането" при по-рязко отпускане на съединителя при всички предавки, което дразни изключително много. Този "удар" го има и след рязко подаване на газ, когато колата се движи на скорост без да се подава газ.
Изчетох доста мнения по форумите, както в тази тема, така и в чужди форуми. Основния заподозрян е раздатката явно, като този проблем се получава най-вероятно от луфтове в каретата на полуоските. Според моя майстор моите вътрешни карета също са "тръгнали" и имат луфтове, та се чудя дали да не поръчвам направо от английските полуоски и да видя дали ще се реши този проблем с "тупкането", "удара" и т.н. Какво е вашето мнение, дали това би решило проблема?
Ще се радвам ако има някой колега с 330xd/xi от Плевен или околността за да обменим мнения
Поздрави на всички!
Колега имам АБСОЛЮТНО същия проблес с "тупкане" при подаване на гас /330xd автомат/. Разглабял съм раздатката и изглеждаше абсолютно нормална отвътре/без следи от износвания по зъби и др такива/ има си луфтове, но майстора каза че са нормални.... до колко е прав не знам... Не съм проверявал предните полуоски, но "тупкането" се чува някъде по средата или отзад.
Ще се развам ако споделите повече инфо за тоя проблем или дали има подобрение след смяната на полуоските!
- sevenfifty
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.05.2015
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330xd touring
Re: Тема само за е46 4х4 ( 325xi, 330xi, 330xd)
GSX1000R написа:sevenfifty написа:Здравейте,
Преди всичко искам да ви благодаря за ценната тема и за информацията, която сте споделили! Наистина помага много, особено на "новите" колеги!
Отскоро съм собственик на 330xd 2002г.,ръчни скорости.
Засега впечатлението ми от автомобила е отлично, като изключим "тупкането" при по-рязко отпускане на съединителя при всички предавки, което дразни изключително много. Този "удар" го има и след рязко подаване на газ, когато колата се движи на скорост без да се подава газ.
Изчетох доста мнения по форумите, както в тази тема, така и в чужди форуми. Основния заподозрян е раздатката явно, като този проблем се получава най-вероятно от луфтове в каретата на полуоските. Според моя майстор моите вътрешни карета също са "тръгнали" и имат луфтове, та се чудя дали да не поръчвам направо от английските полуоски и да видя дали ще се реши този проблем с "тупкането", "удара" и т.н. Какво е вашето мнение, дали това би решило проблема?
Ще се радвам ако има някой колега с 330xd/xi от Плевен или околността за да обменим мнения
Поздрави на всички!
Колега имам АБСОЛЮТНО същия проблес с "тупкане" при подаване на гас /330xd автомат/. Разглабял съм раздатката и изглеждаше абсолютно нормална отвътре/без следи от износвания по зъби и др такива/ има си луфтове, но майстора каза че са нормални.... до колко е прав не знам... Не съм проверявал предните полуоски, но "тупкането" се чува някъде по средата или отзад.
Ще се развам ако споделите повече инфо за тоя проблем или дали има подобрение след смяната на полуоските!
Здравейте,
вчера смених полуоските, сложих на GSP и както и предполагах "удара" или "тупкането" при потегляне или по-рязко пускане на съединителя почти изчезна. Изобщо го няма вече и при отнемане и подаване на газта по време на движение, което се чуваше преди.
Остана едва-едва да се чува единствено при потегляне, и то при доста по-рязко пускане на съединителя, което е голяма промяна спрямо преди това.
Старите полуоски според майстора са били с доста големи луфтове, особено във вътрешните карета и явно това е бил проблема. Предполагам, че може би има и някакви други луфтове, които трябва да се търсят по предаването, които ще решат проблема докрай, но честно казано не си заслужава усилията. Както казах, проблема за мен е решен и ще се кара така

Съвета ми е, който има такъв проблем първо да си прегледа внимателно предните полуоски в какво състояние са, преди да сваля и разглабя раздатъчната кутия или друго.
Поздрави на всички!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани