m52b28 проблем с масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m52b28 проблем с масло
При мен на 120-30 градуса с прилично масло, също не са се чували повдигачи, но това не значи че е било безопасно да продължавам да карам 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: m52b28 проблем с масло
А и към първоначалния въпрос ... нищо странно няма в интервал от 5-6к км ...
Re: m52b28 проблем с масло
Има една лесна рецепта за чупене на мотор,който има лошо или никакво маслено охлаждане и това е гъсто масло. Бум дано се напрегне скоро и да сложи термометър на маслото,за да знае какво се случва с мотора му,а и ние да разберем....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m52b28 проблем с масло
M10 написа:При мен на 120-30 градуса с прилично масло, също не са се чували повдигачи, но това не значи че е било безопасно да продължавам да карам
При мен със старите беше нещо страшно и то със същото масло. Преди това го бях карал и с 10В-60 и 5В-50 и 10В-40 все естерни и все тая. Най-малко чукаше с 5В-40 в интерес на истината.
ico318 написа:Има една лесна рецепта за чупене на мотор,който има лошо или никакво маслено охлаждане и това е гъсто масло. Бум дано се напрегне скоро и да сложи термометър на маслото,за да знае какво се случва с мотора му,а и ние да разберем....
Трябва някакъв адаптер да измисля от който да си хвана маркучето за уреда и ще го сложа ама първо да събера сили да сложа екс брейса и тогава ще го мисля

Re: m52b28 проблем с масло
Това е правилния начин-яко охлаждане и вискозитет около препоръчания от завода. Поддържай 100 градуса на маслото,а пък да видим нещо ще тропа ли.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: m52b28 проблем с масло
Добре , все пак кажете какво масло се препоръчва от завода за този мотор ?
И кой вискозитет е най-добър за м52б28 , който се кара всеки ден на ГИ , предимно нормално каране и отвреме навреме подаване на дебела газ
И кой вискозитет е най-добър за м52б28 , който се кара всеки ден на ГИ , предимно нормално каране и отвреме навреме подаване на дебела газ


Re: m52b28 проблем с масло
bum_bum написа:Нямам идея, че уреда още не съм го закачил. Но с този голям радиатор със сигурност няма никакъв яд.
Последния път на Серес си беше и топло и колкото и обиколки да правя повдигачите не се чуваха изобщо. Те са и нови де, но естерно 5W-40 + читав голям радиатор определено решават проблема с температурата на маслото напълно.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m52b28 проблем с масло
Powerslide написа:Добре , все пак кажете какво масло се препоръчва от завода за този мотор ?
И кой вискозитет е най-добър за м52б28 , който се кара всеки ден на ГИ , предимно нормално каране и отвреме навреме подаване на дебела газ
Баси, има 100 теми поне за масло с тонове, ама тонове интересна и полезна информация и тоя въпрос "с какво масло да карам, щото от време на време много газ и подавам" или "10W-60 ли да си взема, че мисля да и ударя 2-3 пъти ограничителя" е като мензиса- мине, немине месеца и се появява

Последния път като я карах мойта навъртях около 250км на пистата за един следобяд. Колата е с леко повече обороти от нормалните и малко по-мощна от стоковата и там се кара малко по-бързо, отколкото по улиците. След като нямам проблеми с 5W-40 защо мислиш, че на една кола, която ще я караш градско имаш нужда от нещо повече?
Запомнете веднъж завинаги- м50, м52 се кара с 0W-40 или 5W-40. Като съответно опциите са както следва- бутилка от 4-5лт за 100, 120, 140лв на която пише синтетика е всъщност полусинтетика и става за нормално каране при интервал за смяна около 8к максимум или да кажем ако е току що сложено и за малко каране на писта. След това се сменя, щото към края на удоволствието вече ще трака мощно. Естерно, двойноестерно, тракдей и т.н. масло може да се кара и повече. Това с уговорката, че си цениш колата малко или много. В другия случай може и с горено масло или рафинирано олио да си я караш, все тая.

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: m52b28 проблем с масло
Да, 100 пъти е писано, че повечето хора карат с 5в40 - защото то е покрива "зимния", студен, визкозитет по книжка който е 5в30 и "летния" ,топъл, 15в40. От там нататък всеки си решава.
______________________
Както и Бум-Бум е писал, що такива теми/мнения направо не се пренасочват към темата за "масло" щото нали все пак има такава, хем и там всичко е писано.
______________________
Както и Бум-Бум е писал, що такива теми/мнения направо не се пренасочват към темата за "масло" щото нали все пак има такава, хем и там всичко е писано.
- AsenD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: m52b28 проблем с масло
Колеги реших си проблема.Сипах си добавка за промиване на двигателя и си сипах масло кастрол 10w60.Исках сега да видя как ще е отидох до бухово понеже там е по спокойно изхабих няколко комплекта със гуми колата спи
по уред температурата седи 110-тина.До колегата bum_bum карах със такива масла (м50, м52 се кара с 0W-40 или 5W-40) и 10w40 никога повече няма да сипа такива чорби най малкото даване на газ и траках (това е лично мое мнение) от тук нататък само 10w60 за мен.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m52b28 проблем с масло
AsenD написа:Колеги реших си проблема.Сипах си добавка за промиване на двигателя и си сипах масло кастрол 10w60.Исках сега да видя как ще е отидох до бухово понеже там е по спокойно изхабих няколко комплекта със гуми колата спипо уред температурата седи 110-тина.
Всъщност проблема току що си го създал. Дори и уреда да ти е верен и температурата да е толкова вискозитета на 10W-60 при тази температура е 70%!!! по-висок от на 5W-40 или 10W-40. Т.е. кво следва- увеличено триене, износване и температура.
AsenD написа: До колегата bum_bum карах със такива масла (м50, м52 се кара с 0W-40 или 5W-40) и 10w40 никога повече няма да сипа такива чорби най малкото даване на газ и траках (това е лично мое мнение) от тук нататък само 10w60 за мен.
Относно чорбите.. твойта кола е явно много силна и направена и иска такова гъсто масло. Мойта е ташак и с чорбата си върви идеално.

- AsenD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: m52b28 проблем с масло
Колега важното е че си оправих проблема все си мисла че на колкото повече км е колата трябва малко по гъсто твоита явно е на мн малко км питах доста хора карат с 10 60 и нямат проблеми ти щом нямаш с наливно 5в40 се радвам
Re: m52b28 проблем с масло
bum_bum написа:Powerslide написа:Запомнете веднъж завинаги- м50, м52 се кара с 0W-40 или 5W-40. Като съответно опциите са както следва- бутилка от 4-5лт за 100, 120, 140лв на която пише синтетика е всъщност полусинтетика и става за нормално каране при интервал за смяна около 8к максимум или да кажем ако е току що сложено и за малко каране на писта. След това се сменя, щото към края на удоволствието вече ще трака мощно. Естерно, двойноестерно, тракдей и т.н. масло може да се кара и повече. Това с уговорката, че си цениш колата малко или много. В другия случай може и с горено масло или рафинирано олио да си я караш, все тая.
Колега, за коли на по 300-400к и нагоре километри чиито мотори никога не са отваряни ако сложиш 0w40 или 5w40 какъв ли ще е разхода масло?! .... Около 1-1.5 литра на 7-8к километра..... Това не е нормално...и това което го пише в книжките... не е за коли на по 20 години... Все пак няма материял който да не се износва....
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: m52b28 проблем с масло
AsenD написа:все си мисла че на колкото повече км е колата трябва малко по гъсто
Много грешно мислене, тръгне ли се с гъсто масло един път трябва да ти говори нещо за двигателя, иначе да кварталните майстори им е любимо да кажат о тя е на хххххх км. трябва гъсто масло, гъстото масло не оправя нищо ефекта е временен накрая се стига до 20W60 после и до вторичните се прибягва

За тези двигатели май най добре си е 5w40 с охладител ако се карат по в лютеницата иначе си е мъка.

10w60 за лятото в жегата става може би, паднат ли темепратурите аз не бих си запалил колата

- AsenD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 21.08.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 330ci
- Мечтае да кара: e46 M3, e92 M3
Re: m52b28 проблем с масло
Със едно масло зима с едно лято за без масслен охладител 10в60 ако се ръчка колата лично мое мнение не на маистори все си мисла че 2,5 2,8 няма да я караш като пенсионер
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани