Охладителна система и датчик температура в радиатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
m44 без/с клима е само с ел.перка
m42 е само с виско или виско + ел.перка, ако е с клима
m43 може да е във всичките сценарии, в зависимост от това, коя година и кое поколение на мотора е.
m43b19 е с ел.перкa само с/без клима, m43b16 e само виско или виско + ел.перка като по-големите мотори
m42 е само с виско или виско + ел.перка, ако е с клима
m43 може да е във всичките сценарии, в зависимост от това, коя година и кое поколение на мотора е.
m43b19 е с ел.перкa само с/без клима, m43b16 e само виско или виско + ел.перка като по-големите мотори
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Можеш да ползваш варианта на е36 с двойния термо датчик + две релета и перка предна-оригинална от е36.
Ако събереш перка от е46, между радиатора и мотора, можеш да ползваш същата с оригиналното управление от компютъра, но трябва да сложиш долното водно съединение с термо датчика от е46.
Може да сложиш и произволен датчик за необходимата температура с произволна перка без да имаш проблеми, пробвано.
Ако събереш перка от е46, между радиатора и мотора, можеш да ползваш същата с оригиналното управление от компютъра, но трябва да сложиш долното водно съединение с термо датчика от е46.
Може да сложиш и произволен датчик за необходимата температура с произволна перка без да имаш проблеми, пробвано.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Какъв е двойния термо датчик , може ли малко инфо ? А екуто принципно на камва температура оригинално пуска перката за охлаждане ?
I'm slowly drifting


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Двойния датчик, който стои от дясната страна на пасажера, оригинално на радиатора, на е36.
Не мога да ти кажа температурите, но са си точно за мотора, според "колегите" от БМВ.
Не мога да ти кажа температурите, но са си точно за мотора, според "колегите" от БМВ.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Баси явно съм малоумен , нали тоя датчик (пали,пуска) скоростите на външната климатична перка ?
I'm slowly drifting


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Вярно не четеш, кво ти пишем. Има коли само с една перка, външна/вътрешна, както искаш така им викай.
Въпросния температурен датчик няма нищо общо с климатика, може да го изхвърлиш и перката пак ще работи според температурата на водата.
Въпросния температурен датчик няма нищо общо с климатика, може да го изхвърлиш и перката пак ще работи според температурата на водата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Съвсем се обърках , тогава защо го имам тоя датчик аз като оригинално съм с виско , а климатичната перка може да си работи без него ?
I'm slowly drifting


Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Така е направена колата. Виското може да fail-не, тогава поема датчика на радиатора. (освен ако не е умрял и той, случвало се е)
Всички 6 и 4 цил. коли от поколението на Е36, с виско и климатик, имат този датчик от завода.
Ако нямаше виско, тогава щеше да имаш само ел.перката, пак с датчика, ако има заводска клима. (М44 и M43B19 при Е36 само)
Не разбирам какво толкова странно има. Прочети пак всички постове, би трябвало да се изясни картинката.
Ти си сложил Е46 двг. в Е36 и искаш да ползваш аварийно този датчик, нали?
Ами действай... така или иначе нещо ти управлява ел.перката в момента. Датчикът е с пасивно управление. При достигане на определена температура, закъсява 2 пина.
Сега... нямам представа какво ще стане, ако ДМЕ-то пробва да ти пусне перката, но в същият момент и датчика пробва, поради достигане на определена температура... Едва ли нещо фатално, все пак тези коли са се доказали като екстремно кретено-устойчиви. Доказват го 100иците сбирщайн машини по пътищата...
Всички 6 и 4 цил. коли от поколението на Е36, с виско и климатик, имат този датчик от завода.
Ако нямаше виско, тогава щеше да имаш само ел.перката, пак с датчика, ако има заводска клима. (М44 и M43B19 при Е36 само)
Не разбирам какво толкова странно има. Прочети пак всички постове, би трябвало да се изясни картинката.
Ти си сложил Е46 двг. в Е36 и искаш да ползваш аварийно този датчик, нали?
Ами действай... така или иначе нещо ти управлява ел.перката в момента. Датчикът е с пасивно управление. При достигане на определена температура, закъсява 2 пина.
Сега... нямам представа какво ще стане, ако ДМЕ-то пробва да ти пусне перката, но в същият момент и датчика пробва, поради достигане на определена температура... Едва ли нещо фатално, все пак тези коли са се доказали като екстремно кретено-устойчиви. Доказват го 100иците сбирщайн машини по пътищата...
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Хептем се обърках , по-добре да се делне тая тема ... Значи в момента ми вклюзва климатичната перка аварийно , нали щото нямам виско , ама защо ми е тогава датчик с две скорости като не управлява нищо ? Дори и да го управлявааварийно защо са две скорости тоест две стойности на тоя датчик ?
Да задам въпроса си така -> колата ми е с виско оригинално ! Радиатора ми е с три пинов датчик оригинално ! Перката за климатика нали не я управлява тоя датчик ? Или последно я управлява трябва да се включи аварийно ? Защо има две скорости на тоя датчик ? И на liloff и на lenco може да се вярва но в този случаи имат противоречие , единия казва , че датчика не играе за ел перката на климатика другия казва , че играе , чакаме стони да се включи с арбитражно мнение
Сериозно ако някой пусне схеми пт бентлито или WDS може и да разгадаема загадката
Да задам въпроса си така -> колата ми е с виско оригинално ! Радиатора ми е с три пинов датчик оригинално ! Перката за климатика нали не я управлява тоя датчик ? Или последно я управлява трябва да се включи аварийно ? Защо има две скорости на тоя датчик ? И на liloff и на lenco може да се вярва но в този случаи имат противоречие , единия казва , че датчика не играе за ел перката на климатика другия казва , че играе , чакаме стони да се включи с арбитражно мнение

Сериозно ако някой пусне схеми пт бентлито или WDS може и да разгадаема загадката
I'm slowly drifting


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Охладителна система и датчик температура в радиатора
Едно и също ти обясняваме, колегата ти говори по-точно с години и модели, аз не съм се занимавал с 4-и цилиндрови е36-ци.
Ще пробвам така:
За пореден път ти пиша, че я управлява, и в дебелите книги пиши "охлаждаща перка" не климатична.
Има две скорости за да не се получават скокове в температурата, а и втората степен се включва рядко при екстремни натоварвания и малка/нулева скорост, като бърнаути, примерно.
Датчика ИГРАЕ за перката, както искаш така и викай, и няма да ти пусна схема от бентлито щот съм ти пускал в предните теми, тази по спомен е трета.
ПП:
Като ще ме проверява някой, да довърша, как е при е46. Компютъра получава информация от два датчика. Този на главата е за смесите, електрическия термостат (надявам се не си го сменил) и термометъра на таблото (информацията върви по КАН-шината заедно с разхода и оборотите). Датчика на долния маркуч на радиатора служи за управление на охлаждащата перка, която е несъвместима с тази на е36, и инсталацията, на която най-вероятно не си свалил от колата донор.
Ще пробвам така:
DirtySouth написа:Да задам въпроса си така -> колата ми е с виско оригинално ! Радиатора ми е с три пинов датчик оригинално ! Перката за климатика нали не я управлява тоя датчик ? Или последно я управлява трябва да се включи аварийно ? ...
За пореден път ти пиша, че я управлява, и в дебелите книги пиши "охлаждаща перка" не климатична.
Има две скорости за да не се получават скокове в температурата, а и втората степен се включва рядко при екстремни натоварвания и малка/нулева скорост, като бърнаути, примерно.
DirtySouth написа:Хептем имат противоречие , единия казва , че датчика не играе за ел перката на климатика другия казва , че играе , чакаме стони да се включи с арбитражно мнение![]()
Сериозно ако някой пусне схеми пт бентлито или WDS може и да разгадаема загадката
Датчика ИГРАЕ за перката, както искаш така и викай, и няма да ти пусна схема от бентлито щот съм ти пускал в предните теми, тази по спомен е трета.
ПП:
Като ще ме проверява някой, да довърша, как е при е46. Компютъра получава информация от два датчика. Този на главата е за смесите, електрическия термостат (надявам се не си го сменил) и термометъра на таблото (информацията върви по КАН-шината заедно с разхода и оборотите). Датчика на долния маркуч на радиатора служи за управление на охлаждащата перка, която е несъвместима с тази на е36, и инсталацията, на която най-вероятно не си свалил от колата донор.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани