E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Или аз не разбрах целта на питането или нещо..
По скоро колегата пита голяма ли е разликата 320-330-335, а не точно колко ще гори. 330 ще е 2-3 литра над 320 и 2 литра под 335. Дори каталожните данни биха ти свършили работа за това сравнение, тъй като отклонението е еднакво от реалния разход.
Аз лично бих взел 335. Но разходите на страна, колите са много по-малко и доста по-скъпи. Или поне аз съм останал с тези впечатления.
Кабрио в България не бих карал. Да не говорим че е и по-тежко, по-скъпо и т.н. Но аз и не харесвам кабрио, може би за 4-та кола да, но не и за основна.
Та или се ориентирай към 330 или 335 според това, колко ти е дебел портфейла. 320 по-скоро не. Както е тръгнало, скоро няма да имаме възможност да караме големи мотори.
По скоро колегата пита голяма ли е разликата 320-330-335, а не точно колко ще гори. 330 ще е 2-3 литра над 320 и 2 литра под 335. Дори каталожните данни биха ти свършили работа за това сравнение, тъй като отклонението е еднакво от реалния разход.
Аз лично бих взел 335. Но разходите на страна, колите са много по-малко и доста по-скъпи. Или поне аз съм останал с тези впечатления.
Кабрио в България не бих карал. Да не говорим че е и по-тежко, по-скъпо и т.н. Но аз и не харесвам кабрио, може би за 4-та кола да, но не и за основна.
Та или се ориентирай към 330 или 335 според това, колко ти е дебел портфейла. 320 по-скоро не. Както е тръгнало, скоро няма да имаме възможност да караме големи мотори.
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Аз също бих те посъветвал Е92 пред Е93 . Кабриото не е за България. Морето ни е ужасно мръсно и смърдящо ( Основна дестинация където бих карал кабрио теоретично) , а в София да караш кабрио без тавана е ... болезнено.
Отделно допълнителна тежест и още една система в колата , която може да създаде проблем + намалена здравина на купето при катастрофа ( дано да не става , ама никой не е застрахован).
Препоръчвам ти да се насочиш към 325 или 330. По-масови са и има далеч по-голям избор и както разбирам разходите по горивото са ти важни .335 са по-малко бройки и са по-скъпички .Колега от форума продава тази:
viewtopic.php?f=46&t=390662
Колата съм я виждал наживо и е доста добре поддържана + има няколко допълнитени екстри като подменен CCC модул с CIC модул , претапициран волан ( да това е екстра , а не недостатък както много го изкарват тук) и др.
Горещо препоръчвам най-малкото да я разгледаш . На фона на съсипаните кочини/сбирщайни дето са 90% от мобилето неговата кола е страхотен избор . Да дава я по-скъпо от която и да е друга 325 , която в момента се продава , но има защо.
Айде успех в търсенето.
Отделно допълнителна тежест и още една система в колата , която може да създаде проблем + намалена здравина на купето при катастрофа ( дано да не става , ама никой не е застрахован).
Препоръчвам ти да се насочиш към 325 или 330. По-масови са и има далеч по-голям избор и както разбирам разходите по горивото са ти важни .335 са по-малко бройки и са по-скъпички .Колега от форума продава тази:
viewtopic.php?f=46&t=390662
Колата съм я виждал наживо и е доста добре поддържана + има няколко допълнитени екстри като подменен CCC модул с CIC модул , претапициран волан ( да това е екстра , а не недостатък както много го изкарват тук) и др.
Горещо препоръчвам най-малкото да я разгледаш . На фона на съсипаните кочини/сбирщайни дето са 90% от мобилето неговата кола е страхотен избор . Да дава я по-скъпо от която и да е друга 325 , която в момента се продава , но има защо.
Айде успех в търсенето.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
http://www.mobile.bg/11378313326269332 - тази също е форумна!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Alek_SV написа:Аз също бих те посъветвал Е92 пред Е93 . Кабриото не е за България. Морето ни е ужасно мръсно и смърдящо ( Основна дестинация където бих карал кабрио теоретично) , а в София да караш кабрио без тавана е ... болезнено.
Отделно допълнителна тежест и още една система в колата , която може да създаде проблем + намалена здравина на купето при катастрофа ( дано да не става , ама никой не е застрахован).
Препоръчвам ти да се насочиш към 325 или 330. По-масови са и има далеч по-голям избор и както разбирам разходите по горивото са ти важни .335 са по-малко бройки и са по-скъпички .Колега от форума продава тази:
viewtopic.php?f=46&t=390662
Колата съм я виждал наживо и е доста добре поддържана + има няколко допълнитени екстри като подменен CCC модул с CIC модул , претапициран волан ( да това е екстра , а не недостатък както много го изкарват тук) и др.
Горещо препоръчвам най-малкото да я разгледаш . На фона на съсипаните кочини/сбирщайни дето са 90% от мобилето неговата кола е страхотен избор . Да дава я по-скъпо от която и да е друга 325 , която в момента се продава , но има защо.
Айде успех в търсенето.
Мааалко и е отгоре цената(лично мнение въпреки всички неща,които е пипнал) ,иначе колата е кукла,само ще вметна,че причината за продажбата е най-големия батко от серията вече е в семейството

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Само гледай да не вземеш с директното впръскване мотор че може да те заболи главата от ремонти.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
То купе без директно впръскване няма, освен 335i.
Never mistake motion for action...
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Leon написа:То купе без директно впръскване няма, освен 335i.
335i е само с директно. 330 май също е само новия мотор. 325 евентуално може да има с n52. И остават USA/CA моделите - 323/325/328/330, които също са "не-директни", но има ли ги на купе

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
USA моделите не са с директно. За 335 сигурен ли си? Мисля, че там го държаха чак до 2010г. предкамерно пълнене...
Never mistake motion for action...
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
335i е с n54/n55 и е само с директно впръскване - сигурен съм. Заради принудителното пълнене горенето в камерата е по-различно и позволява директно впръскване дори и с богатите на сяра горива в САЩ. Това, което липсва при n54 е валвтроника, заради липса на място в главата.
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Аз само да вметна,че най-ценната екстра на едно купе е да му се маха покрива
)) И в София е чудесно да се кара кабрио -лично мнение. Само хора, които не са имали кабрио си въобразяват, че кефа идва от някакви спиращи дъха морски гледки. Важното е да те лъха вятъра-а това се случва и с 320i в София. И не е нужно да караш бързо, дори и с 80км/ч има кеф. Да не говорим, че 3-ката е с метален покрив и реално зимата нямаш грижи+че отзад тежи повече и на сняг се държи по-добре от купето.

- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Всички модели от LCI (facelift) са с директното впръскване т.е. след 2008 или по точно след 03.2007.
Щом развалиха и най масовия шестак 2.0 л. да стане 4 цилиндров боклук с директно впръскване.
Щом развалиха и най масовия шестак 2.0 л. да стане 4 цилиндров боклук с директно впръскване.
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Фейслифта не е ли 2010г
http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubM ... eli_id=953
''3er Coupe (E92 facelift 2010)''

http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubM ... eli_id=953
''3er Coupe (E92 facelift 2010)''
..Bayerische Motoren Werke..


- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
На Е9Х фейслифта започва от 03.2007 , тогава излиза и Е93, малко по рано 09.2006 излиза Е92 но моторите с директно впръскване като N53 ги слагат от 2007-2008 на всички.
- VoodooBoot
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 25.05.2015
- Пол: Мъж
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
Имал съм E60 520i автомат и разходът ми в София (студена, 3-4 км., спиране за 8-9 часа и после пак) беше 15-16+. Познато ми е 
Има лека промяна в плановете: жената все пак ще кара колата, респективно пробегът ще е по-висок (15-20 хил.). Все пак ще пробвам дизел (известни са ми усложненията). Имам питания за някои конкретни коли, но ще пусна постове в "Тема 1".
Продължавам да чета темите в подфорума и събрах доста информация, като, например, че моторът на 320i не е много удачен, а 325i има същия мотор като 330i.
Сърдечно благодаря на всички за отговорите.

Има лека промяна в плановете: жената все пак ще кара колата, респективно пробегът ще е по-висок (15-20 хил.). Все пак ще пробвам дизел (известни са ми усложненията). Имам питания за някои конкретни коли, но ще пусна постове в "Тема 1".
Продължавам да чета темите в подфорума и събрах доста информация, като, например, че моторът на 320i не е много удачен, а 325i има същия мотор като 330i.
Сърдечно благодаря на всички за отговорите.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92/Е93 - Бензин - Дилеми...
седан и комби LCI се водят произведените след 09.2008г, като тогава идват и овите външни форми....другото са разни "мини-фейслифтове", за различни дребни неща.такива има кажи-речи всяка година.
За останалите, LCI или фейслифта е по-късно, доколкото знам.
За останалите, LCI или фейслифта е по-късно, доколкото знам.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани