някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от bmw_320d_150 » 31 Окт 2014, 18:10

Благодаря за бързия отговор.Значи пак същата процедура. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от vvasilev1 » 31 Окт 2014, 18:37

bmw_320d_150 написа:Благодаря за бързия отговор.Значи пак същата процедура. :yes:


Може да го съчетаеш със смяна на подгревни свещи, чистене на ЕГР и смукателен колектор и смяна на уплътненията на смукателния колектор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 12.06.2013
Местоположение: София
Кара: E46 320CD
Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от bmw_320d_150 » 31 Окт 2014, 19:33

Да,това ми е ясно защото на старата е46 като свалях колектора не смених свещите които бяха изгорели та после двойна работа.Благодаря ви.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 30.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от acho-bacho » 11 Май 2015, 9:36

Здравейте,

аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от zvetiko » 11 Май 2015, 17:25

acho-bacho написа:Здравейте,

аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.


Колега, няма загуба на "моторна спирачка", няма загуба на мощност, няма ъпдейт на софтуера. ;)
Понеже се постави въпроса ако се махнат само клапите, а осите се върнат на мястото им- в голям процент при подобна изолация се появява теч на масло около оста на клапата и се омазва всичко под колектора. Този метод, като не се сменят и гарнитурите на колектора се прилага от автокъщите, за да не се случи нещо с двигателя докато продават колата.
Ето няколко снимки от двигатели, на които съм изолирал вихровите клапани:

Изображение

Снимката се отнася за вихровите клапани от старият вид. При "подобрените", теча за съжаление, обикновено е повсеместен:


Изображение


Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от SaSo » 11 Май 2015, 20:20

zvetiko написа:
acho-bacho написа:Здравейте,

аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.


Колега, няма загуба на "моторна спирачка", няма загуба на мощност, няма ъпдейт на софтуера. ;)
Понеже се постави въпроса ако се махнат само клапите, а осите се върнат на мястото им- в голям процент при подобна изолация се появява теч на масло около оста на клапата и се омазва всичко под колектора. Този метод, като не се сменят и гарнитурите на колектора се прилага от автокъщите, за да не се случи нещо с двигателя докато продават колата.
Ето няколко снимки от двигатели, на които съм изолирал вихровите клапани:

Изображение

Снимката се отнася за вихровите клапани от старият вид. При "подобрените", теча за съжаление, обикновено е повсеместен:


Изображение


Изображение

Има ли от къде да се вземат междуболтовите разтояния при двата вида клапи, че имам една идея?

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 30.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от acho-bacho » 21 Май 2015, 14:39

Прави бяхте, махнах моите и не усещам никаква разлика от преди.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от SaSo » 22 Май 2015, 19:51

20150516_201644.jpg
20150516_195816.jpg
20150516_195753.jpg


Ей така реших проблема с клапите... Без тапи без нищо...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от SaSo » 22 Май 2015, 19:52

20150516_195811.jpg

Това е вътре... Вместо тапи инвестира се в нови гарнитури всичките и почистване на дросела, ЕГРа и самия колектор...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.02.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от mitko_506 » 28 Май 2015, 21:23

zvetiko написа:
acho-bacho написа:Здравейте,

аз съм с 320d 150к.с. автомат и мисля да махам вихровите клапи, но много ме притеснява, че се губи "моторната спирачка" след премахването им тъй като съм в квартал с много голямо спускане. Един колега е писал, че след ъпдейт на софтуера на автомата се оправя този проблем. Някой друг има ли такива впечатления?
Също искам да питам с какви тапи да заменя клапите, в ebay.de има метални за 18 евро и пластмастови за 12 евро.


Колега, няма загуба на "моторна спирачка", няма загуба на мощност, няма ъпдейт на софтуера. ;)
Понеже се постави въпроса ако се махнат само клапите, а осите се върнат на мястото им- в голям процент при подобна изолация се появява теч на масло около оста на клапата и се омазва всичко под колектора. Този метод, като не се сменят и гарнитурите на колектора се прилага от автокъщите, за да не се случи нещо с двигателя докато продават колата.
Ето няколко снимки от двигатели, на които съм изолирал вихровите клапани:



Точно тези пеперуди служат за моторната спирачка .... Аз карам 330D 184 к.с. автомат и точно след махането на тези пеперуди уседих, че нямам моторна спирачка и имам много голяма инерция :!: Което значи, че от икономия на нов колектор ще даваме пари за накладки и дискове :) за да са там значи има защо да седят, а че не са направени здрави е друг въпрос ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 19.05.2014
Местоположение: Black Sea
Пол: Мъж
Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от nazis » 29 Май 2015, 21:29

Миналата година ги чистих с колектора - като той беше най -мръсен
Тези дни пак ще ги изчистя за да съм спокоен
Голямата цица разсейва добрият ебач !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от SaSo » 29 Май 2015, 23:25

Карах 330д 204к.с., която я купих с махнати пеперудки и имаше моторна спирачка.... Сега карам Е61 530д 218к.с.... Карах я известно време с пеперудки, махнах ги по-миналата седмица и честно не мамирам разлика изобщо...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от павката » 30 Май 2015, 5:20

каква моторна на автомат,пълна заблуда е това.спре ли се горивото на двигателя,той вече започва да спира колата
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от JTD » 30 Май 2015, 15:21

павката написа:каква моторна на автомат,пълна заблуда е това.спре ли се горивото на двигателя,той вече започва да спира колата

Значи по твоята логика на автомата не може да му спреш горивото.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 30.04.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: на пълна газ
Мечтае да кара: MB SLS AMG

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от DiGital » 22 Юли 2015, 16:41

Без да чета много назад в темата, от къде мога да купя такива тапи в България, несъм работил с ебей и т.н. пък и не искам....

http://i.ebayimg.com/00/s/MTE4MlgxNjAw/ ... Z/$_35.JPG

искам точно такива даса красиви. Моят колектор е от подобрените с по-дебелите стебла на клапите, но ще използвам вакуума за клапите за друго.....
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook