Кодиране на дюзи Е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кодиране на дюзи Е60
Здравейте колеги. Наскоро си купих Е60 530д и се оказа че имам проблем с дюзите. Сменяли са ги и са сложили за евро 4 а моята е евро 3 и не могат да се кодират. Едните са били с 6 символа а другите с 7. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем и има ли решение освен смяна. Благодаря ви.
Re: Кодиране на дюзи Е60
Питай в БМВ ако се смени DDE модула дали ще стане със същите дюзи макар че май няма шанс .Просто един модул излиза по–евтино от 6 нови дюзи
Re: Кодиране на дюзи Е60
Да по евтин е, но евро 4 вече е с DPF и още много други разлики. А ако отида в дарукар съм сигурен че ще кажат смяна на дюзите 4800лв.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Кодиране на дюзи Е60
iai2 написа:Да по евтин е, но евро 4 вече е с DPF и още много други разлики. А ако отида в дарукар съм сигурен че ще кажат смяна на дюзите 4800лв.
Да ама и дде- то има кодиране.
Колега ти що не сложи дюзи по номер както са ти оригиналните?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Кодиране на дюзи Е60
Бих казал, че да смениш DDE ще ти е по-голям филм от 6 правилни дюзи + че старите ще ги продадеш няма да се хвърлят, нали така 

Re: Кодиране на дюзи Е60
И аз мисля да пробвам този вариант. Да ги продам и да рискувам с втора употреба.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Кодиране на дюзи Е60
А на колата иначе какво й е?Неравномерно ли работи,не върви ли?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Кодиране на дюзи Е60
Върви си добре но работи много твърдо на празен ход, като стар дизел. А при подаване на газ до към 2000 оборота има някакво тракане като голям аванс при бензиновите. И това е докато загрее, стигне ли 80 градуса се оправя.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Кодиране на дюзи Е60
А като пуснете ИНПА,какво дава?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
Re: Кодиране на дюзи Е60
Колегата сега ще смени 5-6 комплекта дюзи втора ръка щото като я купувал колата е била загряла.Сори за сарказма.
Re: Кодиране на дюзи Е60
И с инпа и с DIS съм я чел няма грешки. Корекциите са под 1 на всички дюзи. Единствения проблем е твърдата работа на мотора.
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Кодиране на дюзи Е60
timur_lenk написа:А като пуснете ИНПА,какво дава?
за обща култура ли питаш ?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Кодиране на дюзи Е60
cocosas написа:timur_lenk написа:А като пуснете ИНПА,какво дава?
за обща култура ли питаш ?
Колега що за глупав въпрос !?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Кодиране на дюзи Е60
Здравейте колеги. Отново по темата. След доста главоболия и ремонти все още няма резултат
. Смених дюзите кодираха ги и сега работят ОК, смениха демпферна шайба маховик и със съединител, лагери основни и биелни но без резултат. Тракането си е същото, мериха компресия 25-26, слушаха я със стетоскоп и звука идва от маховика.Някой има ли идея какво друго да пробваме или да се е сблъсквал с нещо подобно. Благодаря Ви.


- pepsin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 464
- Регистриран на: 20.03.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Луноход
Re: Кодиране на дюзи Е60
Здравей колега не си единственият тук с този проблем,аз съм с същият проблем.Смених всичко което можеше да се смени по двигателя,но причукване то си остана.Върнах си вихрови те клапи и притракването намаля значително но пак си го има.Ходих до колегата Atsalov
и той ми каза,че това си е нормалната работа на двигателя,малко по твърдо работи но си е било нормално
.Не знам ако се смени датчика за налягане на маслото,какъв ще е ефекта?????????????????????????а и моята баварка е автоматик.


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]