Проблем с м50б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Проблем с м50б20
Здравейте колеги, проблема е много общ и търсачката не помага за това пускам нова тема.
Проблемът е следния: когато запаля автомобила на студен мотор оборотите не са постоянни и падат и се вдигат. След като загрее малко започва да работи нормално. На газ също работи добре, но от време на време без причина на свободен ход оборотите пак играят по същия начин (и на газ и на бензин)
Имам някакви предположения, но това че проблема се появява и изчезва ме притеснява за това моля за съвети
Проблемът е следния: когато запаля автомобила на студен мотор оборотите не са постоянни и падат и се вдигат. След като загрее малко започва да работи нормално. На газ също работи добре, но от време на време без причина на свободен ход оборотите пак играят по същия начин (и на газ и на бензин)
Имам някакви предположения, но това че проблема се появява и изчезва ме притеснява за това моля за съвети

- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Re: Проблем с м50б20
Conqueror написа:Опитва ли се да гасне като спираш по-рязко по светофарите?
не колега...и работата е там че го прави постоянно докато е студена, а като загрее на случаен принцип от време на време

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с м50б20
Като начало провери температурния датчик на главата /този вляво, за компа/. Изключи му буксата докато тресе и виж дали ще стабилизира мотора.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Re: Проблем с м50б20
Проблема продължава, опитах с чистене на дюзите, но беше решение за кратко.
Сега на свободна отново от време на време работи лошо, опитах да изключа дебитомера и в момента в който изкарвам буксата работата на двигателя се нормализира, но в движение се усеща малко по-тежка и малко по-трудно тръгва да ускорява. Друг дебитомер ли да търся или да продължавам с обикаляне по сервизите
Сега на свободна отново от време на време работи лошо, опитах да изключа дебитомера и в момента в който изкарвам буксата работата на двигателя се нормализира, но в движение се усеща малко по-тежка и малко по-трудно тръгва да ускорява. Друг дебитомер ли да търся или да продължавам с обикаляне по сервизите

- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Re: Проблем с м50б20
Дебитомер 

- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Re: Проблем с м50б20
Не е дебитомера, не са свещите, не са дюзите....малко неща останаха ;х
Ако някой има идея... да споделя
Ако някой има идея... да споделя

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проблем с м50б20
При такива проблеми, е най-добре диагностика, че така вариантите са доста.. Ламбда сонда ? Може да не и работи подгрева..стъпковия мотор чисти ли ?
- Yandel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 19.05.2011
- Местоположение: Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: ги като каляски !
Re: Проблем с м50б20
Колата е с газ, на газовото едната дюза е заминала (след 3 месеца купена чисто нова(турска ;х)) като я карам на бензин само работи идеално, като мине на газ работи на пет цилиндъра от където се затлачва първия и като я прехвърля на бензин не може да тръгне да работи както си трябва. В момента я карам само на бензин и няма и следа от проблем.
Ако на някой някога му се случи нещо подобно нека използва моята тъжна история за справка
Ако на някой някога му се случи нещо подобно нека използва моята тъжна история за справка

- ръб
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 8.09.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i
Re: Проблем с м50б20
На сестра ми на Е46цата пък, при монтаж на нова уредба, в единия газов инжектор имаше стружка от завода, и хем не работеше добре, хем пък като се угаси, въпросния инжектор изпускаше газта от налягането след изпарителя в цилиндъра. И познай какво беше като се запали сутрин примерно 

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с м50б20
имах проблем с оборотите. Играеха на празен ход. Между 800 и 1200. По това време все още нямах ГИ и не мога да ти кажа, дали би правила същото и на газ. Според мен причината ти е ламбда сонда. Една нова хубава е към 400лв. Има и универсални за по 120лв. Каквато и да сложиш, след като караш на газ, ще я смениш отново - скоро. Колко скоро, не мога да ти кажа, това което знам е, че прегарая.
Понеже при мен беше на М50Б25 направо си я ремапнах. Пак излезе 300+ лв, обаче стана по-респонсна. И след това забравяш за ламбда сонди...
Понеже при мен беше на М50Б25 направо си я ремапнах. Пак излезе 300+ лв, обаче стана по-респонсна. И след това забравяш за ламбда сонди...
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани