Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от stony1 » 14 Май 2015, 21:32

ивчо написа:Карайте ги както ви е кеф тез коли .. И на 100 бара ако искате ...............................


Страница 6450.7-06 от "BMW Е36 Electrical Troubleshooting Manual"
- първо прочети, след това пиши и чак накрая, когато някой не е запознат и спори може да се сърдиш.

Работното налягане на компресора на един климатик, без значение автомобилен или битов е 15 - 25 атмосфери.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 13.07.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ибрахим
Мечтае да кара: е36-ца с предно :)
Детайли за колата: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 4#p4004524

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от alexcivic » 16 Май 2015, 1:03

Само да не е това на ниското налягане 25-30 бара че тогава :paranoid: иначе и аз подтвърждавам че високото от 20-30 е нормално и ниското по спомен 3-5 бара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от FuRoRR » 17 Май 2015, 21:12

Компресора изключва когато питата достигне температура от 4 градуса.Ако всичко друго е наред си провери потока на въздуха,дали изобщо обдухва самата пита.При мен беше тотално запушен филтъра на купето и компресора включваше по 15 секунди на интервали от по минута...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от petrashkov » 17 Май 2015, 23:03

ивчо написа:Карайте ги както ви е кеф тез коли .. И на 100 бара ако искате ...............................


Значи първо да "светна" някои колеги, че НЕ СЪМ ДЛЪЖЕН ДА РАЗБИРАМ ОТ АВТОКЛИМАТИЦИ!!! :OT:
Следователно няма защо да ми се карате като на първокласник. Идеята на питането ми беше да ме ориентирате кое е нормално и кое не. 25-те бара са във високото налягане. Другия манометър показваше доста по-ниски стойности. Компресора включва, започва да изстудява и след малко започва да включва и изключва 10 пъти в минута. Момчето което пълни климатика за, че включвало втората степен на перката. Тази седмица ще закарам колата в сервиз. Търся си някой познат човек, че не искам само да ми вземат 40лв за диагностика и да ми вдигат ръце.

FuRoRR написа:Компресора изключва когато питата достигне температура от 4 градуса.Ако всичко друго е наред си провери потока на въздуха,дали изобщо обдухва самата пита.При мен беше тотално запушен филтъра на купето и компресора включваше по 15 секунди на интервали от по минута...


Сменян е преди 6 месеца филтъра. Но ще го сменя пак. И без това ми е на дневен ред. Иначе вентилаторчето го усещам да духа доста добре.

alexcivic написа:Само да не е това на ниското налягане 25-30 бара че тогава :paranoid: иначе и аз подтвърждавам че високото от 20-30 е нормално и ниското по спомен 3-5 бара.


Манометрите бяха два. Единия само беше на толкова високи нива.
Критика се приема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от petrashkov » 17 Май 2015, 23:25

mfandakov написа:Ако дехидратора е заминал ,така се получава


Могат ли в сервиза да го тестват някак, или трябва да го сменя, за да разбера, че е повреден? :roll:
Критика се приема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от mfandakov » 17 Май 2015, 23:38

Този филтър си е консуматив,когато прави мизерии се получава така .
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от stony1 » 18 Май 2015, 8:53

Има и още нещо, за което пропуснах да напиша в предните си постове.
Системата може да е 100% изправна и компресора да се държи по описания от колегата начин или пък да не изключва изобщо. Това се дължи на проблем в дигиталното управление. В тази връзка препоръчвам на колегата преди да направи каквото и да е по системата, да взема за проба едно дигитално управление и да проследи как реагира компресора. Най-лесно е се да оговори с колега от неговия регион, който също е с дигитално управление на климатика и да разменят управленията за един тест.
Препоръчително е да се тества системата с друго управление, но и управлението от колата на колегата petrashkov да бъде тествано на друга кола.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от petrashkov » 18 Май 2015, 13:46

stony1 написа:Има и още нещо, за което пропуснах да напиша в предните си постове.
Системата може да е 100% изправна и компресора да се държи по описания от колегата начин или пък да не изключва изобщо. Това се дължи на проблем в дигиталното управление. В тази връзка препоръчвам на колегата преди да направи каквото и да е по системата, да взема за проба едно дигитално управление и да проследи как реагира компресора. Най-лесно е се да оговори с колега от неговия регион, който също е с дигитално управление на климатика и да разменят управленията за един тест.
Препоръчително е да се тества системата с друго управление, но и управлението от колата на колегата petrashkov да бъде тествано на друга кола.


Пробвах с друго управление колега. Нямаше промяна. Смених също и датчика който е до дехидратора. Промяна в поведението нямаше. Тези дни ще я закарам на диагностика. Надявам се да е по-читав майстора и да може да ме насочи.

п.с. Щом дехидратора е консуматив ще се постарая да го сменя.
Критика се приема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от petrashkov » 19 Май 2015, 14:37

Закарах колата в сервиз. 1 час преглеждаха всичко. Наляганията са ОК. В същтност точно, когато налягането се вдигне до нормалното и перката и компресора изключват.
Според тях не е дехидратора (макар да е добре да се смени), защото, когато той не е ок налягането е високо.
Казаха, че 99% е датчика за налягането. Явно и другия който сложих не е давал точна информация. Поръчах го днес. Оригинален от БМВ. Чакаме да го доставят и ще пиша ако има развитие.
Критика се приема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи

Мнение от petrashkov » 25 Юни 2015, 9:47

Обещах да напиша, когато проблема се реши.
Смених дехидратоера + датчика за налягането и филтрите. Сега нещата са ОК. Изключването е доста по-рядко и е в рамките на нормалното според мен. Дехидратора си беше оригиналния. Нищо по системата не беше пипано откакто е произведена колата.
Критика се приема

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook