Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 11.05.2015
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от newguy » 14 Май 2015, 22:22

Здравейте,
Съжалявам ако съм досаден или сменят мемата Ви,
Може ли мнения ако сте поставени пред следната дилема:
BMW 330D 2006г с навигация,
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9m87jk
и кабриото 330ci 2004г. бензин без навигация от обявата:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9maoyt

Днес провбах едно 330д с автоматик с навигация и адски много ми хареса, но понеже вече си имам друга печка 3.0TDI на VW и като остаря видях какво стана(смяна 6 дюзи, турбота и ощя кво ли не), прегледах форума и хоп веднага проблема с дюзита налице. Та може ли да ми кажете според вас 330ci ли е най-добрия вариант за двигатели над 150 000 км (10г кола) реално както са всички които се продават у нас? Вероятно не може да се отговори еднозначно, но се чудя дали при тия дизели ремонта на дюзите е неизбежен, тоест при 200 000км и нагоре всички имат проблеми свързани с дюзите, и дали бензиновия мотор е наистина "вечен", тоест да кажем, че няма да има такива зверски(скъпи) ремонти както при дизелите. Знам, че има много теми изписани, но никъде не видях, на колко хиляди км се развалят дюзите на дизелите и дали ако взема от наша автокъща според вас ще се развалят, както смятам аз. примерно знам, че за 3.0TDI na VW стигне ли 200 000км дюзите са си 90% за смяна (една дюза нова струва 500-600лв нова, не се рециклират), което прави колите с такива двигатели толкова евтини и това е съвсем закономерно. Моля посъветвайте ме, същото ли е положението с БМВ дизел - 330d i 335d. Благодаря предварително!

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от K_Ilkov » 15 Май 2015, 10:42

За 330и (м54б30 мотор) прочети за missfire, DISA и консумация на масло :mhihi:

и пак нещата са по-поносими в сравнение с дизеловите драми си мисля аз ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от vicho » 15 Май 2015, 10:44

за е90-тките ползвай темата --> http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... start=3135

хубаво ще е да си избереш, какво ти се кара?

кабрио бензин или седан дизел, нямат нищо общо, нито на комфорт, нито на вървеж (е90тката отлита), нито на визия, нито на гъзария, нито на поддръжка :dunno:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от Dream_BMW » 15 Май 2015, 10:56

newguy написа:Моля посъветвайте ме, същото ли е положението с БМВ дизел - 330d i 335d. Благодаря предварително!

Едва ли ще е по-различно положението при БМВ 330 или 335d.
Нещата които описваш,че си сменял на твоята кола се водят консумативи при дизела. Прецени си какви консумативи има бензиновата и дизеловата и си направи сметката.За бензиновата се смята и газовия инжекцион.Шири се из форума инфорация,че и автоматиците на Е46 330d не им е остава много живот,макр че много зависи как е експлоатирана колата.Примерно ако италианеца е живял в горещ район и е обичал често да се наслажава на удоволствието което създава 330ката ,то шанса да ти се скапе кутията точно при теб е доста голям.За Е90 нямам инфо,а и темата тук не е за помощ свързана с този модел.Между другото даваш два доста различни варианта и ми е чуно как може да има дилема между тях.Всички съвети тук от нас относно избора ти между едната или другата ще бъдат на база лични наши предпочитания.Признавам си,че ако бюджета ми е 13-14000 ,няма да погледна Е46.Но ако гледам пък Е90 с този бюджет ще трябва да се заредя с огормно търпение,докато улуча "хубав" (по моите критерии) екземпляр,защото за момента са рядкост на тази цена.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от spec-V » 15 Май 2015, 11:42

Странно е,че доста често се споменават "автоматите" ,като проблемен елемент в автомобила.
Карал съм 3 коли с автомат(лични) като до преди 5 месеца (ауди А4 3.0 тди) и БМВ Е39 ,в момента Е46 330цд .
Проблеми с кутиите на колите никога не съм имал. Обслужил съм и трите автомобила с филтър и масло .
Според мен повечето проблеми се коренят в това,че доста хора налитат на евтини автомобили като цяло, не знаят какво и как да гледат при избора на кола с авт.ск.кут.,от там идват и реда от проблеми. Естествено това има и изключения .
Ръчните кутии при БМВ особено с по мощните двг. имат също не по-малко ядове ако,че не се и споменават толкова ,защото виждаш ли това било консуматив ;)
Гумени карета, вис. лагери, тампони дифер. ,да не забравяме и скъпите дампф. маховици итн итн .... всичко е + - и голяма доза късмет може би . :dunno:
поемам храна давайте :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от vicho » 15 Май 2015, 11:55

spec-V написа:поемам храна давайте :mhihi:


това, че не се е строшила при теб е късмет :yes:

за пореден път:

5L40E can handle up to 250 ft·lbf (340 Nm) of torque.


Stock: M57D30 - 390Nm (184HP)
Stock: M57D30TU - 410Nm (204HP)

Кутията Е проблемна и в 9 от 10 случаи се чупи, особено ако колата е чипвана :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от spec-V » 15 Май 2015, 12:22

vicho написа:
spec-V написа:поемам храна давайте :mhihi:


това, че не се е строшила при теб е късмет :yes:

за пореден път:

5L40E can handle up to 250 ft·lbf (340 Nm) of torque.


Stock: M57D30 - 390Nm (184HP)
Stock: M57D30TU - 410Nm (204HP)

Кутията Е проблемна и в 9 от 10 случаи се чупи, особено ако колата е чипвана :yes:

Не съм имал чип на никоя ,но явно съм късметлия не знам . :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от vicho » 15 Май 2015, 12:34

spec-V написа:Не съм имал чип на никоя ,но явно съм късметлия не знам . :roll:


Това, че не си имал не те застрахова (както виждаш от данните), но определено засилката на мотора към 500++ Nm влияе неприятно на torque converter-a :help:

Автоматика е проблем, това е, няма какво повече да се дискутира, всеки сам си решава дали иска да поема риск за 1к ++ :mrgreen:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от Dream_BMW » 15 Май 2015, 12:45

Всеки сам си решава дали си заслужава да поеме този риск на база лични убеждения и усещания за удоволствието да караш автомат с типтроник.Аз реших,че си заслужава,но си признавам че заложих на бензинка с автоматик "ZF" вместо на дизел с "GM".Говорим за 330-ка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 30.05.2013
Пол: Мъж
Кара: F31
Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от spec-V » 15 Май 2015, 12:49

6 ск. ръчак
415 0359 10 маховик 1165,60 лв.
624 3353 00 съед. к-кт 545 лв.
26 12 2 282 496 вис. л-р 147.50 лв.
26 11 1 229 065 гум. каре предно 226.92 лв.
26 11 7 572 664 задно каре 283.64 лв.
25927 01 LMI тамп диф 41,20 лв.
................ има какво да се желае
отделно от време на време подрънкват валовете на 6 ск. ръчна кутия ...
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 7.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G30 540i

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от BAHKATA » 15 Май 2015, 12:57

И помпата на съединителя ми е правила проблем... И автомата, и ръчката си имат своите предимства и недостатъци, но леко се отклоняваме от темата...

А сега по нея, защото предишния ми въпрос бе подминат: продаваше се е46 преди фейса 320-ка синьо комби с оранжева оптика и бежава кожа преди известно време тук във форума и помня, че обявата седя известно време. Продадена ли е колата или колега се е отказал от продажба?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от maikooo » 15 Май 2015, 13:11

BAHKATA написа:А сега по нея, защото предишния ми въпрос бе подминат: продаваше се е46 преди фейса 320-ка синьо комби с оранжева оптика и бежава кожа преди известно време тук във форума и помня, че обявата седя известно време. Продадена ли е колата или колега се е отказал от продажба?

Вероятно пишеш за колата на Kris, продаде я отдавна...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 11.05.2015
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от newguy » 15 Май 2015, 14:09

Dream_BMW написа:
newguy написа:Моля посъветвайте ме, същото ли е положението с БМВ дизел - 330d i 335d. Благодаря предварително!

Едва ли ще е по-различно положението при БМВ 330 или 335d.
Нещата които описваш,че си сменял на твоята кола се водят консумативи при дизела. Прецени си какви консумативи има бензиновата и дизеловата и си направи сметката.За бензиновата се смята и газовия инжекцион.Шири се из форума инфорация,че и автоматиците на Е46 330d не им е остава много живот,макр че много зависи как е експлоатирана колата.Примерно ако италианеца е живял в горещ район и е обичал често да се наслажава на удоволствието което създава 330ката ,то шанса да ти се скапе кутията точно при теб е доста голям.За Е90 нямам инфо,а и темата тук не е за помощ свързана с този модел.Между другото даваш два доста различни варианта и ми е чуно как може да има дилема между тях.Всички съвети тук от нас относно избора ти между едната или другата ще бъдат на база лични наши предпочитания.Признавам си,че ако бюджета ми е 13-14000 ,няма да погледна Е46.Но ако гледам пък Е90 с този бюджет ще трябва да се заредя с огормно търпение,докато улуча "хубав" (по моите критерии) екземпляр,защото за момента са рядкост на тази цена.


Най-вероятно при бмв дизелите положението ще е същото. Бензинова взема ли си газов инжекцион няма да слагам, понеже не, че съм разбирач ама и с такова си имах работа и грам не ми се занимава с проблемите на газта, тук е момента някой газаджия фен да скочи и да обясни как с неговата няма абс никакви проблеми, само гасне и не може да качи баира :).
Господин dream_BMW, бюджета си мога да го кача и до 25 000лв само, че аз не виждам нищо, което да си струва от обявите. Звъних на няколко такива от този ценови диапазон и насреща чистокръвен горублянски майстор на късия разказ, който не иска да даде дори рамата понеже не ме знаел какъв съм, и то стигало човек да го погледне в очите за да разберял, че не е човек който лъже. В другия случай вдигна момиче, което обясни, че 9 годиншната кола, която продава, няма абсолютно никакви проблеми, дори драскотини нямало :), а обявите не са от софия, за да "отскоча" и да ги видя. Смятам, че за тия пари колата трябва да ми е най-много на 150 000км, а тези по обявите не са. Моля ако някой смята, че има такава обява, която е на истински км да ми я покаже- бмв 330.
Относно избора между Е46 и Е90, естествено, че Е90 е много по-доброто, само, че трябва и много повече да се бръкна, за да купя свястно такова или да взема някое от тия 14-15 000лв струващи с предстоящ ремонт за още няколко хиляди. А и Е46 макар, че остаря, според мен е най-истинското бмв, новите почнаха да приличат на ауди и загубиха идентичността си малко, лично мнение без да ангажирам никой с него!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от bioz » 15 Май 2015, 14:31

newguy написа:Здравейте,
Съжалявам ако съм досаден или сменят мемата Ви,
Може ли мнения ако сте поставени пред следната дилема:
BMW 330D 2006г с навигация,
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9m87jk
и кабриото 330ci 2004г. бензин без навигация от обявата:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9maoyt

Днес провбах едно 330д с автоматик с навигация и адски много ми хареса, но понеже вече си имам друга печка 3.0TDI на VW и като остаря видях какво стана(смяна 6 дюзи, турбота и ощя кво ли не), прегледах форума и хоп веднага проблема с дюзита налице. Та може ли да ми кажете според вас 330ci ли е най-добрия вариант за двигатели над 150 000 км (10г кола) реално както са всички които се продават у нас? Вероятно не може да се отговори еднозначно, но се чудя дали при тия дизели ремонта на дюзите е неизбежен, тоест при 200 000км и нагоре всички имат проблеми свързани с дюзите, и дали бензиновия мотор е наистина "вечен", тоест да кажем, че няма да има такива зверски(скъпи) ремонти както при дизелите. Знам, че има много теми изписани, но никъде не видях, на колко хиляди км се развалят дюзите на дизелите и дали ако взема от наша автокъща според вас ще се развалят, както смятам аз. примерно знам, че за 3.0TDI na VW стигне ли 200 000км дюзите са си 90% за смяна (една дюза нова струва 500-600лв нова, не се рециклират), което прави колите с такива двигатели толкова евтини и това е съвсем закономерно. Моля посъветвайте ме, същото ли е положението с БМВ дизел - 330d i 335d. Благодаря предварително!


А защо направо не погледнеш е90 325i, остай ги тия златни е46ци :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е46 Сезон III

Мнение от hell's angel » 15 Май 2015, 14:36

vicho написа:
5L40E can handle up to 250 ft·lbf (340 Nm) of torque.


Stock: M57D30 - 390Nm (184HP)
Stock: M57D30TU - 410Nm (204HP)

Кутията Е проблемна и в 9 от 10 случаи се чупи, особено ако колата е чипвана :yes:


Тая кутия A5S360R върви до към 2000г . Нa 5-ците е A5S360R-VT. За тва и на някой x30d ECU- то лимитира торка на 1, 2 и 3 скорост.
След тва я сменят с 5L50E - A5S390R с варианти WG do 09/2001 и WZ до края дето уж държи до 420 Нм. И накрая, преди да я сменят с новата, за 500 Нм 30d излиза вариант YP. Та общо взето торка на 3л дизел, през годините, се увеличава с възможностите на кутиите :mhihi:

Иначе си прав - тия кутии като поостареят, мразят да тръгват с 50 от място и да се движат дълго с над 160-170 км/ч.
Ubi dubium, ibi libertas

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook