Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Колеги проблема е следния. Имам Е36 318I от 96-та с дигитален климатроник. Компресора включва и изключва по 4-5 пъти в минута.
Закарах я днес да и сложат фреон. Реших че липсва. Сложиха 200 грама понеже се оказа, че си има. Проблема остана. Дори при минимална зададена температура компресора не може да работи повече от 10-15 сек без да изключи. Реших да не се предавам и смених целия блок за управление в (онзи с копчетата). Резултата беше само, че някои неща проработиха но проблема с компресора остана. Смених (по препоръка на майстора) датчика за налягане. (Онзи зад фара) но проблема остана. Ако някой има идея.... или пък ако това е нормално... защото съм карал и други коли с климатроник и компресора не е изключвал толкова често. Адски гадно е да тръгнеш да изпреварваш и компресора точно тогава да се включи
Все пак това е 318-ка
Закарах я днес да и сложат фреон. Реших че липсва. Сложиха 200 грама понеже се оказа, че си има. Проблема остана. Дори при минимална зададена температура компресора не може да работи повече от 10-15 сек без да изключи. Реших да не се предавам и смених целия блок за управление в (онзи с копчетата). Резултата беше само, че някои неща проработиха но проблема с компресора остана. Смених (по препоръка на майстора) датчика за налягане. (Онзи зад фара) но проблема остана. Ако някой има идея.... или пък ако това е нормално... защото съм карал и други коли с климатроник и компресора не е изключвал толкова често. Адски гадно е да тръгнеш да изпреварваш и компресора точно тогава да се включи

Все пак това е 318-ка

Критика се приема
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
И идиотите дето ти пънлниха компресора не казаха ли какво има ?!
Щом изключва може да прави свръхналягане, и оттам да спира !
Отиди при някой сервиз за климатици ... Сервиз, не тия дето обявяват 11 лв за пълнене и всичко покрай него !
Може капилярната тръбичка да е за смяна да речем .. Или направо я смени !
Щом изключва може да прави свръхналягане, и оттам да спира !
Отиди при някой сервиз за климатици ... Сервиз, не тия дето обявяват 11 лв за пълнене и всичко покрай него !
Може капилярната тръбичка да е за смяна да речем .. Или направо я смени !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
ивчо написа:Щом изключва може да прави свръхналягане, и оттам да спира !
Може и от това да е... Свръхналягането се дължи на недобър поток - задръстен радиатор (дори и отвътре), или тръби... Но щом функционира и задържа фреона, значи системата като цяло е окей. С каква машина ти наливаха фреон? Не издърпаха ли стария? Принципно след изтеглянето на стария се пуска програма за вакуумиране (около 20 минути) с цел изсмукване на влага и проверка за течове. След това фреонът ти се връща (добавя се нов колкото трябва) и се влива и изцяло ново масло... После идва моментът с паленето на мотора, настройването на 16-градуса на климатик и 2000 об/мин в продължение на минута и нещо, за да измери апаратурата какво е налягането в системата.

- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Машината си е професионална. Пълнили са ми климатик и друг път и проблеми не е имало. Не можаха да кажат къде е проблема. Наляганията си били добре. Според мен обаче нещо не е ок, защото като гледахмашината и няколко пъти отиде над25 бара. Ще намеря друг сервиз и ще опитам там.
Критика се приема
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
petrashkov написа:Машината си е професионална. Пълнили са ми климатик и друг път и проблеми не е имало. Не можаха да кажат къде е проблема. Наляганията си били добре. Според мен обаче нещо не е ок, защото като гледахмашината и няколко пъти отиде над25 бара. Ще намеря друг сервиз и ще опитам там.





Друго няма да добавя ..

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Добавете в кой сервиз да закарам
На сляпо не ми се ходи никъде.
На сляпо не ми се ходи никъде.
Критика се приема
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Кога е сменян дехидратора на климата,щото май на там вървиш
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
mfandakov написа:Кога е сменян дехидратора на климата,щото май на там вървиш
От две години имам колата и не съм го сменял.
Критика се приема
- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Ако дехидратора е заминал ,така се получава
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
.
Последна промяна bmw325tds на 04 Авг 2016, 11:33, променена общо 1 път
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
ивчо написа:petrashkov написа:Машината си е професионална. Пълнили са ми климатик и друг път и проблеми не е имало. Не можаха да кажат къде е проблема. Наляганията си били добре. Според мен обаче нещо не е ок, защото като гледахмашината и няколко пъти отиде над25 бара. Ще намеря друг сервиз и ще опитам там.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Друго няма да добавя ..


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Superexstatic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: СA
- Пол: Мъж
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Виж самата букса на компресора дали да не се е разхлабила. Имах абсолютно същия проблем с пускане и изключване понеже не захващаше добре..

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Ти имаш ли представа какво са 25 бара налягане в таз система ?!
И досещаш ли се защо компресора спира ... Или викаш да продължава да буха налягане, докато не взриви нещо ?!
Как ги пишете понякога тез неща, идея нямам
И досещаш ли се защо компресора спира ... Или викаш да продължава да буха налягане, докато не взриви нещо ?!
Как ги пишете понякога тез неща, идея нямам

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
ивчо написа:Ти имаш ли представа какво са 25 бара налягане в таз система ?!
И досещаш ли се защо компресора спира ... Или викаш да продължава да буха налягане, докато не взриви нещо ?!
Как ги пишете понякога тез неща, идея нямам
Ела да ти покажа какво са 25 бара, че дори и 30.
Системата е проектирана да издържа на това налягане, но при достигане на 18 бара ел. перката трябва да се включи на втора степен без да изключва компресора.
Има вграден температурен изключвател във шайбата на комресора:
Solenoid clutch/Solenoid clutch
1) Normal status - вклювен компресор
2) Excess temperature - изключен компресор
Провери го.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Времето се стопли... климатроника на Е36-цата откачи
Карайте ги както ви е кеф тез коли .. И на 100 бара ако искате ...............................
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани