Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ares2 » 30 Сеп 2014, 11:07

все пак се стигна до монитор :) очаквах го
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от raptorxbg » 30 Сеп 2014, 18:12

Темата става все по-интересна, този монитор от какво е свален?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от levskifans » 01 Окт 2014, 0:32

Здравейте!
Искам да изкажа ОГРОМНИ благодарности към колегата stony1, благодарение на него се престраших и реших да взема HI-FI аудио пакета, мулти волан и голям борд компютър. Вече всичко е инсталирано и работи в колата, само трябва да вържа колоните на вратите, но и това ще стане.
Искам да му благодаря, защото ми помогна с всичко. По телефона му досаждах доста, но въпреки това не ми отказа помощ нито веднъж.
Ако всички колеги от форума са като stony1, щеше да е супер.
Благодаря!
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 22.08.2009
Местоположение: Русе, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 523i Saloon
Мечтае да кара: само по немски аутобани
Детайли за колата: M52B25 '98

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от dj_allien » 01 Окт 2014, 13:11

levskifans написа:Здравейте!
Искам да изкажа ОГРОМНИ благодарности към колегата stony1, благодарение на него се престраших и реших да взема HI-FI аудио пакета, мулти волан и голям борд компютър. Вече всичко е инсталирано и работи в колата, само трябва да вържа колоните на вратите, но и това ще стане.
Искам да му благодаря, защото ми помогна с всичко. По телефона му досаждах доста, но въпреки това не ми отказа помощ нито веднъж.
Ако всички колеги от форума са като stony1, щеше да е супер.
Благодаря!


ПОТВЪРЖДАВАМ!
Пешо е много услужлив и разбран.

Поздрави и от мен ;)

П.С. Дай моля, малко инфо за монитора - какъв е, от къде е...
THE ULTIMATE DRIVING MACHINE!
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 07 Яну 2015, 13:04

За да не оставате с впечатление, че съм зарязал темата и нищо не правя по колата, представям на вашето внимание систематизираната в две отделни теми информация относно два проекта, единият от които е реализиран на 100%, а другият е в процес:
viewtopic.php?f=8&t=383464
viewtopic.php?f=8&t=384221

Относно дисплея нещата малко зациклиха и в момента се боря с рекламните агенции за направата на рамката, която първоначално изработих от две части и залепих със специално лепило. Оказа се, че температурните разлики, на които е изложено таблото и самата рамка не са особено здравословни за пластмасови детайли, изработени от няколко части и съединени с лепило, било то и специално. Разликата в температурните разширение и свивания между пластмасовата част и лепилото доведоха до напуквания и общо взето грозна картина. Самият дисплей го свалих от един 7' Lilliput display, който има VGA интерфейс. Има си вграден тъчскрийн, разделитена способност 800х480, матрицата е на Hitachi.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от SH3M37A » 10 Яну 2015, 23:02

stony1 колега ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ !!!! И аз като теб съм идеен ,но не мога да реализирам нищо поради факта ,че просто нямам нужните знания . Нерви имам ,но ти просто правиш мечтаната кола !!! Страхотно е станала колата и тези промени ..... просто нямам думи . :clap: :clap: :clap:

Изядох 6 пакета пуканки докато прочета всичките 28 страници !!! :bowdown:
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 16 Апр 2015, 18:28

От известно време се заигравам с една идея - разработване на платка за бутон, управляващ аварийните светлини в Е46 и свързването му в инсталацията на Е36. Идеята беше да се направи един модул, който да отговаря на следните изисквания:
- позволява на бутон за аварийните от Е46, да бъде монтиран в Е36
- бутонът да работи при подаване на контакт
- бутонът да продължава да работи след изключване на контакта
- схемата да остава активна в продължение на 15 минути след изключване на контакта, което да позволява многократно активиране и деактивиране на аварийните светлини в този период
- след 15 минути схемата заспива и няма никаква консумация, но ако през тези 15 минути се активира, тя остава активна (аварийните работят) до нейното деактивиране, чрез натискане на бутона
- след изтичане на 15 минути от изключване на контакта, схемата не е активна и може да бъде приведена в режим готовност единствено и само след подаване на контакт (предполага се, че 15 минути след изключване на контакта няма да се налага включване на аварийните а по-вероятно тяхното изключване, защото те ще са активирани при спирането на автомобила)
Крайният резултат е този:
Изображение

Схемата е приложима за интегриране на централен плафон от Е38/Е39 в Е36, като може да се помисли за нейното оптимизиране и намаляне на броя елементи и размерите на самата платка. Това ще позволи да бъде монтирана в малка кутийка зад централния плафон.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 06 Май 2015, 20:28

Днес докато чаках да се опече агнето и бирата да хване скреж, реших да се позабавлявам. Резултатът е задоволителен:
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение
Това е ел. щора от Е46 в комплект с кората. Нямам спомен от седан или купе е свалена, защото я взех през есента на миналата година и до днес си отлежаваша в мазата.
Първоначалната идея беше да сваля щората и да я монтирам на моята кора, която е с нормалната за Е36 щора. Да ама не, оказа се, че отворът на кората от Е36 е два пъти по-тесен от този на кората от Е46. Доката мислех дали да се захващам с разширяване на отвора на кората от Е36, реших да проверя как се сваля електрическата щора от кората на Е46, но нещо не ми се получи и внимателно поставих кората върху вече свалената от Е36.
Последното действие разкри интересен факт. Двете кори бяха почти еднакви по размери, като тази от Е46 е малко по-малка от кората в Е36. Последваха няколко теста, опита и напасвания. Показаните по-горе снимики са от междинния етап от ъпгрейда. Остава да се претапицира кората и да се монтира бутона за управление на щората.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ares2 » 07 Май 2015, 0:06

ее честито :) чаках снимките, че ти ме уплаши с някакво запълване на отвори по телфона..
найстина добре е станало
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от bmw325tds » 07 Май 2015, 7:36

.
Последна промяна bmw325tds на 04 Авг 2016, 10:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 07 Май 2015, 7:55

bmw325tds написа:А какво ще правиш с коланите? Ще преместиш отворите на кората?


Преди претапицирането на кората, ще направя нови отвори за коланите, както са на оригиналната ми кора и ще ползвам декоративната пластмаса от Е36. Двата отвора за колани на корат от Е46 ще си останат като декоративни отвори, не мисля да ги запълвам с нещо.

Мисля да направя едно подробно описание на нещата, които трябва да се свършат при подготовката и монтажа, но ще стане на малко по-късен етап. Ситуацията се оказа доста интересна.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ares2 » 07 Май 2015, 9:00

много е интересно на Е36 с тези колани . виждал съм поне 3 различни варианта на колани на задна седалка..
но най якото беше седан с падащи задни седалки и отвори към багажника.. :shock:
моят за съжаление е с цяла ламарина и колани в средата от задната кора..
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1182
Регистриран на: 23.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е36
Мечтае да кара: Е46 М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от baitun » 07 Май 2015, 11:25

Както винаги, Пешо е №1. Ще спирам от продажба ел. щората от е46 седан, жалко, че продадох другата кора с бутона от е38, а ми остана конзолата от е46. Вдъхновението отново е налице. Сега само да ми остане малко свободно време и почвам със заигравката за монтаж на бутона за аварийни от е46 и платката, която е нужна, показана в предишните мнения. Пешо, бирата пак се оказа, че трябва да е от мен. Евала за труда и най-вече това, че споделяш постиженията си за да ги превъплатим и в нашите машини. :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от DirtySouth » 08 Май 2015, 0:19

Интересно е дали при купе ще песне така добре кората и все пак кората от каква кола е :)
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 11 Май 2015, 19:47

DirtySouth написа:Интересно е дали при купе ще песне така добре кората и все пак кората от каква кола е :)


Днес направих малко проучване и се оказа, че кората е от Е46 седан.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook