200 коня турбо или 200 коня без турбо!?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 16.05.2006

200 коня турбо или 200 коня без турбо!?

Мнение от juiloo_cazar » 20 Ное 2006, 18:09

Според вас коя кола е по-брза!?
Кола примерно 200 коня с турбо или 200 коня без турбо
Като имаме прадвид да са еднакакъв клас

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Re: 200 коня турбо или 200 коня без турбо!?

Мнение от SlipKnoT » 20 Ное 2006, 18:13

juiloo_cazar написа:Според вас коя кола е по-брза!?
Кола примерно 200 коня с турбо или 200 коня без турбо
Като имаме прадвид да са еднакакъв клас


По бърза на?
Предно или задно?
Каква кубатура са?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 16.05.2006

Мнение от juiloo_cazar » 20 Ное 2006, 18:17

По бърза на?-Oт светофар до светофар,на 400метра

Предно или задно?-без зна4ение

Каква кубатура са?-Няма зна4ение важно е да са 200коня+- и горе долу еднакви килограми+-

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 20 Ное 2006, 18:39

зависи от МНОГО неща. ако приемем обема на двигателите е еднакъв, в общия случай атмосферната ще е по-бърза на 400 метра, а турбото на доускорение.
като цяло въпроса ти е безсмислен... формулирай го по-добре ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

а

Мнение от ian190 » 20 Ное 2006, 19:28

steen e прав.
то с турбо 200 кс. няма смисъл то е над 250.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 13.03.2005
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 XI
Мечтае да кара: NISSAN GT-R 35

Мнение от moto_fen » 20 Ное 2006, 21:31

турбо конети са по силни от атмосферните ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 16.05.2006

Мнение от juiloo_cazar » 20 Ное 2006, 21:58

Да сравних няколко коли и се оказа 4е тези с турбо са малко по брзи.

Нисан 200 16V turbo.......бмв 325i E36
0-100-7.5s.........0-100-8s
200коня............192 коня
265Nm...............245Nm
1350кг...............1330кг

Ауди А3 1.8T......Бмв 320i E36
Супра 3.0 Т .......Бмв М3 3.2 Е36
Последна промяна juiloo_cazar на 20 Ное 2006, 22:03, променена общо 2 пъти

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 20 Ное 2006, 22:00

ма я всъщност кажете ква е формулата :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 20 Ное 2006, 22:04

Нисан 200 16V turbo.......бмв 325i E36

сравни го с 328 е36 тя е 193 коня
ма я всъщност кажете ква е формулата

ше питам утре господина по математика :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Ное 2006, 10:36

конете може да са еднакви но турбото винаги ще има по голям въртящ момент (при подобни двигатели ) ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 21 Ное 2006, 15:31

Е да, но турбото нали има лаг (закъснение)? В смисъл такъв - старта на атмосферката би трябвало да е по-бърз, но турбото като се развърти и се включи фактора малко по-висок въртящ момент, но при по-високи обороти турбо колата настига атмосферката и е задминава леко (примерно). Но както се видя от горното сравнение разликата не е голяма.
BMW only!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Ное 2006, 16:02

тоз въпрос така зададен е болен... и не може да се отговори..

защото конете са проста индикация на това колко добре се набира една кола на скорост близо до червената линия на оборотите.. иди прочети има една темичка за коне и въртящ момент и предавки и ще разбереш защо някъде като пише че една кола е "ххх" коня не значи нищо...

основните характеристики които определят как се набира една кола са тегло (до към 160км/ч), въртящ момент (графика на кривата във оборотите), максимални обороти и предавки... както виждаш конете не фигурират никъде ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 21 Ное 2006, 16:53

Еднозначен отговор, няма на този въпрос, но наскоро гледах едно не-лошо сравнение между Е46 М3 и новото 335ТТ (Би-Турбо), което се доближава до това за което ти питаш. На ускорение 0-100 М3 беше по-добро, но на всичко останало Би-Турбото мачкаше. Интересен факт беше и разхода на двете коли. М3 около 13-14, а 335ТТ беше малко над 10 ....

Ако се вземят примерно 2х Е36 325. Абсолютно еднакви. На едната монтираме турбо с малък бууст и разредим двигателя, такаче примерно да получим 240 коня (Абсолютно ореантировъчно). На другата набием други валове, увеличим СС, променим електрониката и получим също 240 коня. Тогава засичаме двата автомобила и виждаме какво се е получило.....Скорости, Дифове и т.н. си е 1:1 ...

Ей тва трябва да го пратя на Брейниакс и ония може да го пробват тоя тест :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Ное 2006, 18:38

AlibiTu написа:Ако се вземят примерно 2х Е36 325. Абсолютно еднакви. На едната монтираме турбо с малък бууст и разредим двигателя, такаче примерно да получим 240 коня (Абсолютно ореантировъчно). На другата набием други валове, увеличим СС, променим електрониката и получим също 240 коня. Тогава засичаме двата автомобила и виждаме какво се е получило.....Скорости, Дифове и т.н. си е 1:1 ...

Ей тва трябва да го пратя на Брейниакс и ония може да го пробват тоя тест :mhihi:


ако всичко е еднакво, само кривата на въртящия момент е различна - тогава във всеки един момент на оборотите този със повечето въртящ момент ше е напред с материала..

сега, задачката така както си я задал- пак не е добре дефинирана... защото турбо двигателя е що-годе ясен и еднозначен.. от 2500 оборота нагоре ще има повече въртящ момент, след 5000 оборота- ако е добре направен сетъп-а - същия въртящ момент като атмосферния...

проблема е атмосферния - и особено повечето обем- как ще го постигнеш? със по-дълбок колянов вал? ще ти даде повече въртящ момент... със по-широки цилиндри? дава обикновено повече коне... какви валове ще сложиш? 250 градусови? 280? 290? къде ще е червената линия?

въпроса е със много неизвестни.

но ако подходиме най-простичко - турбинирания 240 коня ще е напред на 1ва (ако успееш да вдигнеш бууста от място и го закачиш за асфалта) и 2ра.. докато след това ще са наравно като атмосферния може да дръпне на една по-дълга гонка защото ще дърпа студен въздух и аванса ще му е напред и ще седи там докато турбинирания в един момент ще почне да лапа по-топъл въздух и ще трябва да върне аванса назад или да обогати сместа за да избегне детонации.. и може в процеса да му паднат кончетата...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 21 Ное 2006, 18:51

със по-широки цилиндри? дава обикновено повече коне

при един и същи обем - къс ход на буталото ли имаш принципно предвид тук? или просто увеличаване на обема на двигателя...

прочетох пак, увеличаване на обема, да... но не казахме ли в началото, че обема ще е един и същ, за да е по-лесно ;)
Последна промяна steeN на 21 Ное 2006, 20:54, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook