Чип/ремап на 320D E90 ?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmwist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 7.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: ///M
Чип/ремап на 320D E90 ?
Как мислите за това като цяло одобрявате ли го да стане от 163 коня към 200 или това е за балъците които мислят, че ще стане голямата бегачка?
Почвам да се замислям има ли смисъл наистина, и затова реших да попитам първо Вас колеги какви са минусите и плюсовете.
Вярно ли е, че почва да пуши като печка?
Разхода увеличава ли се, защото според мен, няма как да не се увеличи на практика,
след като колата се програмира да впръсква повече гориво и да се пуска турбото от по-рано?
Те германците по-прости ли са, че да не го направят те първо

Почвам да се замислям има ли смисъл наистина, и затова реших да попитам първо Вас колеги какви са минусите и плюсовете.
Вярно ли е, че почва да пуши като печка?
Разхода увеличава ли се, защото според мен, няма как да не се увеличи на практика,
след като колата се програмира да впръсква повече гориво и да се пуска турбото от по-рано?
Те германците по-прости ли са, че да не го направят те първо


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Има дискусии на дълго и на широко, но ще ти го синтезирам:
Германците правят колите си с известен резерв, за да може да издържат по-дълго време частите.
180тина коня е безопасното ремапване, след това се молиш да счупиш нещо. Разхода реално може и да падне с правилен ремап тъй като основно турбото надува повече, сместа не е задължително да става по-богата.
Аз не бих го направил, ако ще утре безплатно да ми предложат, тъй като пътувам много с колата над 30к на година и не бих и имал доверие (и без това на 163 коня турбините са Митсубиши и не се славят като особено здрави.
Германците правят колите си с известен резерв, за да може да издържат по-дълго време частите.
180тина коня е безопасното ремапване, след това се молиш да счупиш нещо. Разхода реално може и да падне с правилен ремап тъй като основно турбото надува повече, сместа не е задължително да става по-богата.
Аз не бих го направил, ако ще утре безплатно да ми предложат, тъй като пътувам много с колата над 30к на година и не бих и имал доверие (и без това на 163 коня турбините са Митсубиши и не се славят като особено здрави.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Да това е така 180к не е кои знае колко надуто, и аз им нямам доверие и за това съм си решил ако искам повече коне следващата ще е 3.0д. А за чипа един приятел на е46 си кара със такъв но го накарах да го махне понеже друго си е да види човек какво може колата друго е чипа щото всяка кола е различна, а и тези 163кс са прилични особено ако е ръчка колата (мое мнение)
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Колега, аз ще ти кажа за пушенето...ако сместа е направена като хората, колата не би тярбвало да пуши особено повече от нормалното.Колкото до разхода, ако натискаш колата, разходът се качва, ако я караш нормално, обикновено не се променя или дори може да падне малко.Моето наблюдение беше, че при нормално каране изънградското ми се качи пренебрежимо малко, но градския разход ми падна осезаемо, при еднакъв стил на каране.
Износването на компонентите се покачва също, разбира се....ако нещо е тръгнало, така ще му ускориш смъртта.Но мога да ти кажа също, че на предната ми кола, марката на която няма да споменавам тук, турбината си имаше луфт още преди ремапването....60,000км по-късно, с мап от 175 на 230кс измерено и +100нм, турбината все още си работеше, въпреки граничното с опасно налягане за модела й, и сега пича, който я взе от мен си раздава газ на поразия без проблеми.За сметка на това, за тия 60,000км стопих един нов съединител и строших 2 чифта карета....така, че как точно ще се отрази мапа на колата ти е много спорен въпрос.Ако всичко свързано ти е ново ли в добро състояние, едва ли ще караш достатъчно, че да забележиш повишеното износване.
ПС. Също така, ако маперът е добър, то чипът ще е направен така, че да щади компонентите, доколкото е възможно....примерно, ограничаване на торка, на ниските предавки и обороти, и т.н...има си начини...
Износването на компонентите се покачва също, разбира се....ако нещо е тръгнало, така ще му ускориш смъртта.Но мога да ти кажа също, че на предната ми кола, марката на която няма да споменавам тук, турбината си имаше луфт още преди ремапването....60,000км по-късно, с мап от 175 на 230кс измерено и +100нм, турбината все още си работеше, въпреки граничното с опасно налягане за модела й, и сега пича, който я взе от мен си раздава газ на поразия без проблеми.За сметка на това, за тия 60,000км стопих един нов съединител и строших 2 чифта карета....така, че как точно ще се отрази мапа на колата ти е много спорен въпрос.Ако всичко свързано ти е ново ли в добро състояние, едва ли ще караш достатъчно, че да забележиш повишеното износване.
ПС. Също така, ако маперът е добър, то чипът ще е направен така, че да щади компонентите, доколкото е възможно....примерно, ограничаване на торка, на ниските предавки и обороти, и т.н...има си начини...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Taruno написа:Има дискусии на дълго и на широко, но ще ти го синтезирам:
Германците правят колите си с известен резерв, за да може да издържат по-дълго време частите.
180тина коня е безопасното ремапване, след това се молиш да счупиш нещо. Разхода реално може и да падне с правилен ремап тъй като основно турбото надува повече, сместа не е задължително да става по-богата.
Аз не бих го направил, ако ще утре безплатно да ми предложат, тъй като пътувам много с колата над 30к на година и не бих и имал доверие (и без това на 163 коня турбините са Митсубиши и не се славят като особено здрави.
На Е46 320д фейс също УЖ са слаби - ама ей на,моята старата в момента е на 70 000км с ремап ,като съм я карал и мъжката и спокойно...мога да поспоря,качествен ремап спрямо душманско каране на сток кола,коя ще изкара повече...
180кс е смешно да ремапнеш - или я правиш в горна граница,или не правиш...после аз едно не разбирам,Вие нон стоп до 5000оборота ли карате?А като е с ремап,замисляте ли се ,че мощността ще я имате по-рано и ще сте на по-ниски обороти,по-малко натискане на газта и т.н
После другия момент,карайте си както обикновено,като имате нужда - стъпка - къде точно е проблема?Дори няма да разберете,че е с ремап...
Сега за пустия маховик,демпфер и съединител - всичко е до стил на шофиране,ще изкарат почти колкото без чип,друг е момента ,ако ще правите гонки - с ремап без ремап - щетата е еднаква...
Но аз лично знам за поне 15 ремапнати коли,от които 4 Е90 и се карат всеки божи ден от дооста време..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Gqbriel написа:Taruno написа:Има дискусии на дълго и на широко, но ще ти го синтезирам:
Германците правят колите си с известен резерв, за да може да издържат по-дълго време частите.
180тина коня е безопасното ремапване, след това се молиш да счупиш нещо. Разхода реално може и да падне с правилен ремап тъй като основно турбото надува повече, сместа не е задължително да става по-богата.
Аз не бих го направил, ако ще утре безплатно да ми предложат, тъй като пътувам много с колата над 30к на година и не бих и имал доверие (и без това на 163 коня турбините са Митсубиши и не се славят като особено здрави.
На Е46 320д фейс също УЖ са слаби - ама ей на,моята старата в момента е на 70 000км с ремап ,като съм я карал и мъжката и спокойно...мога да поспоря,качествен ремап спрямо душманско каране на сток кола,коя ще изкара повече...
180кс е смешно да ремапнеш - или я правиш в горна граница,или не правиш...после аз едно не разбирам,Вие нон стоп до 5000оборота ли карате?А като е с ремап,замисляте ли се ,че мощността ще я имате по-рано и ще сте на по-ниски обороти,по-малко натискане на газта и т.н
После другия момент,карайте си както обикновено,като имате нужда - стъпка - къде точно е проблема?Дори няма да разберете,че е с ремап...
Сега за пустия маховик,демпфер и съединител - всичко е до стил на шофиране,ще изкарат почти колкото без чип,друг е момента ,ако ще правите гонки - с ремап без ремап - щетата е еднаква...
Но аз лично знам за поне 15 ремапнати коли,от които 4 Е90 и се карат всеки божи ден от дооста време..
Абе и ти имаш право но трудно е да се довери човек на тези така наречени разбирачи да пипат колата и после да си плюеш брадата, аз поне не познавам такива


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Ами аз познавам,но е въпрос на избор....извинявам се на автора,но хората по цял свят си ремапват колите,факт доста от тях не са при всякакви хора и т.н НО колите си имат ресурс и не само нашата марка .
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма
.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.

Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.

Ако нема у глава, има у Google.
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Добре де,то хубаво ремап,ами ЕГР-а и ДПФ-а какво ги правим?
Аз съм мислил да разкарам дпф и катализаторите,според вас така ще живне ли малко колата?
Аз съм мислил да разкарам дпф и катализаторите,според вас така ще живне ли малко колата?
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
2707E91 написа:Добре де,то хубаво ремап,ами ЕГР-а и ДПФ-а какво ги правим?
Аз съм мислил да разкарам дпф и катализаторите,според вас така ще живне ли малко колата?
Ще, ако са запушени....ако не са-няма да има разлика.Премахването на ДПФ-а, обаче, трябва да е и софтуерно.Тоест ако го правиш, прави го с мапа....
ЕГР-а в повечето случаи се чисти....и при ремапване може да се спре софтуерно, както и да се затапи.
Въпроса е какво правиш, ако изрежеш всичко и утре кажат, че затягат контрола на емисиите на ГТП?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Satanism написа:2707E91 написа:Добре де,то хубаво ремап,ами ЕГР-а и ДПФ-а какво ги правим?
Аз съм мислил да разкарам дпф и катализаторите,според вас така ще живне ли малко колата?
Ще, ако са запушени....ако не са-няма да има разлика.Премахването на ДПФ-а, обаче, трябва да е и софтуерно.Тоест ако го правиш, прави го с мапа....
ЕГР-а в повечето случаи се чисти....и при ремапване може да се спре софтуерно, както и да се затапи.
Въпроса е какво правиш, ако изрежеш всичко и утре кажат, че затягат контрола на емисиите на ГТП?
Ами какво ще прави той незнам,но 85% от автомобилити по нашите пътища няма да минат

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Именно, но ние искаме да сме от 15те % и за тая цел трябва малко планиране и една идея повече инвестиция....
Аз, лично, като правих подобна операция предния път, просто си разкачих катализаторите от фланците и си направих гърнета, пак с фланци....тоест всичко можеше да се върне в стоков вид за 0 време.После катализаторите в гаража, вместо да ги дам за по 100лв и проблемът е решен
С ДПФ-а е малко по-сложно, защото ще трябва софтуерна намеса отново...но принципът е същия.
Аз, лично, като правих подобна операция предния път, просто си разкачих катализаторите от фланците и си направих гърнета, пак с фланци....тоест всичко можеше да се върне в стоков вид за 0 време.После катализаторите в гаража, вместо да ги дам за по 100лв и проблемът е решен

С ДПФ-а е малко по-сложно, защото ще трябва софтуерна намеса отново...но принципът е същия.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Satanism написа:Именно, но ние искаме да сме от 15те % и за тая цел трябва малко планиране и една идея повече инвестиция....
Аз, лично, като правих подобна операция предния път, просто си разкачих катализаторите от фланците и си направих гърнета, пак с фланци....тоест всичко можеше да се върне в стоков вид за 0 време.После катализаторите в гаража, вместо да ги дам за по 100лв и проблемът е решен
С ДПФ-а е малко по-сложно, защото ще трябва софтуерна намеса отново...но принципът е същия.
Ами ние изолирхаме на един колега на 330д дпф-а софтуерно и колата засега е прекрасна,гледахме да внимаваме и за температурата след ремапа,да не стопим ДПФ-а

Всичко трябва да иам граници,освен ако не е кола за издевателства

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Satanism написа:2707E91 написа:Добре де,то хубаво ремап,ами ЕГР-а и ДПФ-а какво ги правим?
Аз съм мислил да разкарам дпф и катализаторите,според вас така ще живне ли малко колата?
Ще, ако са запушени....ако не са-няма да има разлика.Премахването на ДПФ-а, обаче, трябва да е и софтуерно.Тоест ако го правиш, прави го с мапа....
ЕГР-а в повечето случаи се чисти....и при ремапване може да се спре софтуерно, както и да се затапи.
Въпроса е какво правиш, ако изрежеш всичко и утре кажат, че затягат контрола на емисиите на ГТП?
Пълни глупости . Дори да е на 100% ок ДПФ-а след махането му , ще има повече вървеж. Тествано.
Тоя ДПФ е там , за да покрива еко норма , не за Performance.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Чип/ремап на 320D E90 ?
Alek_SV написа:Satanism написа:2707E91 написа:Добре де,то хубаво ремап,ами ЕГР-а и ДПФ-а какво ги правим?
Аз съм мислил да разкарам дпф и катализаторите,според вас така ще живне ли малко колата?
Ще, ако са запушени....ако не са-няма да има разлика.Премахването на ДПФ-а, обаче, трябва да е и софтуерно.Тоест ако го правиш, прави го с мапа....
ЕГР-а в повечето случаи се чисти....и при ремапване може да се спре софтуерно, както и да се затапи.
Въпроса е какво правиш, ако изрежеш всичко и утре кажат, че затягат контрола на емисиите на ГТП?
Пълни глупости . Дори да е на 100% ок ДПФ-а след махането му , ще има повече вървеж. Тествано.
Тоя ДПФ е там , за да покрива еко норма , не за Performance.
Ако ти можеш да усетиш 2-3-4 коня на 163, колкото ще е разликата, да, тогава ще има повече вървеж....
Доколкото знам, най-първите 20ки са без ДПФ, но не са рейтнати с повече коне от последващите, между другото....
ПС. От цяла права генерация на дизел, мерих преди и след това на едио и също дино....разликата беше толкова огромна, че най-лошия рън без катализатори и най-добрия с такива се препокриваха....останалите да си правят сметки, колко ще им литнат колите, след като си махнат катализаторите.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани