въпрос за диса клапа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от ~Мишо~ » 22 Яну 2011, 18:34

Дет' се вика - "Ползвайте търсачката" :arrow: viewtopic.php?t=156612&start=0
Бях слагал и снимки на самата ДИСА,ако трябва ще сложа пак.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от repibg » 23 Яну 2011, 3:44

Georgi_123 написа:
repibg написа:здравейте,

така и не разбрах какво е това диса?

аз имам ли го? м43в16 е36 где е?


Имаш колега аз съм със същия мотор и я махнах защото ми се счупи. Разлика на бензин нямам пали върви само на газ, се зачудва около 4000-5000 оборота но не е нещо фрапиращо. Намира се във всмукателния колектор той е от две части като свалиш горната клапата се вижда.


да да, вътре има нещо като перка кръгла.с пръсти се върти.как се разбира дали работи?
като я врътна се връща в изходно положение и има доста яка пружина.
сигурно е здрава механиката а?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 13.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e60 525iA

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от kravun » 23 Яну 2011, 17:02

Здравеи колега,аз съм с м43б16 и скоро дисата ми направи голям проблем гръмна на газ и се счупи направи ми голяма мизерия,но купих втора употреба и сега пак имам диса ,та мисълта ми е по добре разбери защо гърми на газ ,но не я махай иначе мисля,че вакум я отваря и затваря лично мое мнение.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от venom4o » 23 Яну 2011, 22:15

Гърми на газ заради стари кабели , стари свещи, проблем с бубините , лоша найстройка на изпарителя.
Аз лично съм на мнението ,че ако ще си карате колите за по дълго по добре е да се кара с газов инжекцион. Незнам как влияе дисата на газта щото зимата обичам да карам на бензин. Но ми е интересно някой знае ли как да се направи проверка на клапата дали функционира нормално?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 943
Регистриран на: 20.05.2009
Местоположение: пловдив
Кара: всичко що е с гуми

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от anton mutafchiev » 24 Яну 2011, 13:44

venom4o написа:Гърми на газ заради стари кабели , стари свещи, проблем с бубините , лоша найстройка на изпарителя.
Аз лично съм на мнението ,че ако ще си карате колите за по дълго по добре е да се кара с газов инжекцион. Незнам как влияе дисата на газта щото зимата обичам да карам на бензин. Но ми е интересно някой знае ли как да се направи проверка на клапата дали функционира нормално?



:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 13.01.2010
Пол: Мъж
Кара: bmw e60 525iA

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от kravun » 24 Яну 2011, 16:55

Мисля,че има една дупка дръпни с уста и ако отваря и затваря работи.
по-добре 2л пепси от 1.6л хонда

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 29.07.2006
Местоположение: София-Банкя
Пол: Мъж
Кара: Legacy 2.5 Limited
Мечтае да кара: Eлектромобил :)
Детайли за колата: Japan Power

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от venom4o » 25 Яну 2011, 12:46

Баа ако треа да правя налягане 1 бар с уста примерно :D :mhihi: :mhihi: Имам предвид на колата докато работи защото тя мембраната , която я мести може да работи ,но самите вакууми на мотора да се насират нещо .Аз смених доста стари тръбички по нея и се надявам ,че работи коректно.
Поздрави

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от izzzo » 26 Яну 2011, 21:00

venom4o написа:Баа ако треа да правя налягане 1 бар с уста примерно :D :mhihi: :mhihi:

Минаваш през околовръстното, там каките за 20 кинта чудеса правят :mhihi:
Не знам за М43, но на М42 бъркаш отдолу под дисата да напипаш лостчето дето управлява клапата, минаваш 5000(4400 май беше границата) оборота и ако не мърда лостчето- ясна е работата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 8.11.2012
Пол: Мъж
Кара: 318ci е46'01

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от Manuel » 29 Апр 2015, 18:35

Колеги да питам за диса клапата значи над 3000 оборота се чува чукане от нея и постоянно някакво свистене като изключа буксата на диса и няма чукане няма свистене. Свалих я отворех я и има само първата гумичка оранжевата скъсана леко може ли от нея да е проблема? Снимката е примерна при мен е съвсем леко скъсано.
0177.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от Hellrot » 05 Май 2015, 1:32

Здравейте ... Аз карам е36 купе 318ис 1994г. С метални колектори... Наскоро се появи страшно тракане ,оказа се от тази клапа, махнах я и мога да кажа че има дооооста голяма разлика без нея... Колата е доста мудна в ниските обороти, нищо общо с преди, след 3500/4000 оборота колата набира стабилноно преди това е отврат!!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 6.08.2010
Пол: Мъж
Кара: 325tds

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от cd3 » 06 Май 2015, 10:34

За мен тая клапа е инженерна недомислица :dummy: Който я има да я маха докато е време.
Освен че осчицата се чупи двете малки болтчета се развиват от вибрациите и отиват на гости при буталата :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: въпрос за диса клапа

Мнение от SH3M37A » 07 Май 2015, 15:19

Колеги добре въпрос ?

Днес я изкарах видях ,че въпросната оранжева мембрана е спукана . Пробвах с маркучето ( вакум прави ) и отваря и затваря без проблем само чука вътре самата мембрана . Върнах я обратно ,но откаих кабела разлика не усетих чесно казано освен ,че при палене колата не пали от първия зъб ми върти кат замаяна 4-5 пъти преди да запали .......

Проблем ли е да с тои вътре ,но да не е закачена и как ще се отрази това на компа ? Ако е проблем ще махна маркучето ,което я отваря и затваря тази клапа и ще си е закачен и няма да прави поразии на компа. И каточели има повече ряз от преди да я разкача :conf: или са се натрупали грешки в компа и след ,като съм разкачил акумолатора са се зачистили :mhihi: и скоро пак ще умре :mhihi:

Та прече ли да е вътре ?
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook