Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- L0wTeCh
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 13.12.2013
- Местоположение: Троян
- Пол: Мъж
- Кара: e39 530d
- Мечтае да кара: e39 M5
- Детайли за колата: 98''
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ако ще е дизелова, най-добре да е 3.0д.От тези, които си споделила, третата е най-добра според мен- М-пакет и този салон



- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
L0wTeCh написа:Ако ще е дизелова, най-добре да е 3.0д.От тези, които си споделила, третата е най-добра според мен- М-пакет и този салон![]()
най-добре 3.0д защото ти караш такава или по-друга причина? интересно ми е да чуя..
между 2.5д и 3.0д няма по-добър..
разликите са: (за мен, ако някой вужда други нека допълни, аз не натрапвам мнението си, не споря че има и други)
- разход на първо място все пак дизел се купува най-напред заради разхода / 530д харчи повече от 525д, макар много хора да се опитват да втълпят че разхода е еднакъв
- вървеж / 530д върви повече от 525д, ако се търси вървеж хубаво 530д е по-добре
- данък / 525д влиза в категорията до 163к.с., 530д в най-високата категория над 163к.с., има си разлика..
Ако бяхме 2000г. и купувахме Е39 от магазина да се чудите кое да е от двата модела, но 15 години по-късно се взима каквото излезе по-запазено на реална цена, дали 525д или 530д (аз така ги виждам нещата конкретно за тия два модела)

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Аз бих добавил и по-скъпи консумативи, например:
Спирачните апарати на 530D не стават за по-малки от 16-ки джанти. Съответно и за гуми. По-големи гуми, повече пари.
С днешна дата, да намериш запазена кола не е нвъзможно, но иска упоритост и търсене.
Спирачните апарати на 530D не стават за по-малки от 16-ки джанти. Съответно и за гуми. По-големи гуми, повече пари.
С днешна дата, да намериш запазена кола не е нвъзможно, но иска упоритост и търсене.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Bavarcho написа:L0wTeCh написа:Ако ще е дизелова, най-добре да е 3.0д.От тези, които си споделила, третата е най-добра според мен- М-пакет и този салон![]()
- данък / 525д влиза в категорията до 163к.с., 530д в най-високата категория над 163к.с., има си разлика..
Колега би ли обяснил каква е тази категория за данъка и за кой град се отанся това?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Vladko написа:Bavarcho написа:L0wTeCh написа:Ако ще е дизелова, най-добре да е 3.0д.От тези, които си споделила, третата е най-добра според мен- М-пакет и този салон![]()
- данък / 525д влиза в категорията до 163к.с., 530д в най-високата категория над 163к.с., има си разлика..
Колега би ли обяснил каква е тази категория за данъка и за кой град се отанся това?
За цялата страна се отнася категоризацията.
Има категоризация според възрастта на автомобила:
- до 5 години
- от 5 до 14 години
- над 14 години
Другата категоризация е според конските сили, пак са три категории
- до 101к.с. (66kw)
- над 101к.с. до 163к.с.
- над 163к.с.

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
http://www.cars.bg/c1168140 колеги я дайте съвет да видим.На външен вид го докарва..На мен ли ми се струва или Airbag-а е гръмнал на волана??
- Neckros
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.10.2013
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: син кораб с нафтова печка
- Мечтае да кара: E61 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Привет колеги,
какво мнение ще изкажете за този екземпляр - http://www.cars.bg/c1164083 ?
Прочето, че имат склонността за-
"и после , ама то имало 6 дюзи х 220 лв (рециклиране)
имало турбо - 800 лв рециклиране
имало депферна шайба - 450лв
имало маховиче и съединител - 1,000лв (Автоматик 1,000лв)
имало 2 термостата и 5 филтъра - 300лв.
имало помпица за високо налягане - 250лв-300лв. ремонт (оставя те на път, ако нямаш късмет)
и мерише на нафта постоянно понеже маркучите са напукани и покапва
забравих за дебитомера (???лв) и тампоните на мотора (360лв)"
Ако я закарам в сервиз, може ли да се провери състоянието на всички (ако не повечето) упоменати по-горе притеснения?
Препоръки за тънки места при огледа на автомобила?
Предварително благодаря!
какво мнение ще изкажете за този екземпляр - http://www.cars.bg/c1164083 ?
Прочето, че имат склонността за-
"и после , ама то имало 6 дюзи х 220 лв (рециклиране)
имало турбо - 800 лв рециклиране
имало депферна шайба - 450лв
имало маховиче и съединител - 1,000лв (Автоматик 1,000лв)
имало 2 термостата и 5 филтъра - 300лв.
имало помпица за високо налягане - 250лв-300лв. ремонт (оставя те на път, ако нямаш късмет)
и мерише на нафта постоянно понеже маркучите са напукани и покапва
забравих за дебитомера (???лв) и тампоните на мотора (360лв)"
Ако я закарам в сервиз, може ли да се провери състоянието на всички (ако не повечето) упоменати по-горе притеснения?
Препоръки за тънки места при огледа на автомобила?
Предварително благодаря!
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Докарва го на вид, като изключим комбинацията от фейсови стопове и нефейсови фарове с гадни мунинг рингове.
Има минимално необходимите екстри без парктроник.
Волана може да не е гърмял, а да се е набръчкал от слънцето. Най-добре веднага да се смени с М-ков ако я вземеш.
Има минимално необходимите екстри без парктроник.
Волана може да не е гърмял, а да се е набръчкал от слънцето. Най-добре веднага да се смени с М-ков ако я вземеш.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Стоповете са преди фейса,както и фаровете отпред - правен им е опит за ъпгрейд с няква лупа и ринговете. Но колегата пита за съвсем друго,нека някой с дизел колега да му помогне с избора
.Цената лично според мен е много висока предвид екстрите и годината на колата 


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Благодаря на всички, които помогнаха с мнение и съвети безценни за мен. Взех третата от линковете, които съм дала. Скъпа ми се видя, общо взето не всички екстри ги има от описанието в обявата, което ме подразни, но когато я закарах за диагностига плюсовете натежаха. По дyмите на момчетата, които я прегледаха, колата е в изключително добро техническо състояние, запазена е, затова и нея взех, пък дано да е така. Благодаря на всички ви, които ми писаха и в темата и на лични, изключително много ми помогнахте.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
525dнаписа:http://www.cars.bg/c1168140 колеги я дайте съвет да видим.На външен вид го докарва..На мен ли ми се струва или Airbag-а е гръмнал на волана??
Като екстри е слабичка, салонът обаче изглежда запазен. Стоповете са фейсови, фаровете не са. За мен по-важното е защо липсва капачката на предната броня за куката за теглене - ако я гледаш, питай защо е теглена. Може и затова да ти се струва, че шофьорският бег е гръмнал...


Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Може капачката да е открадната, както някой ми открадна мойта
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Възможно е, но в комбинация с набръчкания бег на волана е най-малкото съмнително защо я няма...
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
тоя модел аирбег си го има тази склонност така да "поддава/намачква" навтре, не знам защо. Но аз съм го виждал и друг път. Той като гръмне се цепи през средата и после има вариант за лепене, но точно тоя няма кой да го лепи (и не изглежда така) защото си личи, например кръглия аирбег (дето е след 2000г.) го лепят често защото се цепи отзад и като се запели не си личи изобщо, а и преди години бяха доста скъпи.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Прекалено много пари за кола със стари фарове/стопове. Както и старият М волан.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани