Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- weedminer
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 247
 - Регистриран на: 5.06.2010
 - Местоположение: София/Карлово
 - Пол: Мъж
 - Кара: Печка
 - Детайли за колата: Малка печка
 
Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Здравейте,
откъде ще ми препоръчате да си купя такава в София(без Дару и Камор)?
Мерси!
			
		откъде ще ми препоръчате да си купя такава в София(без Дару и Камор)?
Мерси!
- omegaart
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1266
 - Регистриран на: 29.11.2007
 - Местоположение: Sofia/Bulgaria
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 - 540
 - Мечтае да кара: Trabant
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Бахти вие къде го пратихте човека ....
намираш по форумите да речем във VW forum или offroad има тема един пич дето само с ксенони и подобни се занимава.
По принцип 1 крушка върви около 20-35 лв 1 брой .... ( това е абсолютен обир ).
Аз си поръчах последно миналия месец за 8 $ 2 броя от Китай с безплатна доставка.
Ако можеш да чакаш те съветвам си поръчаш от ebay и да не се занимаваш с българските калъфи дето дерат кожи.
ето ти примерен линк - > http://www.ebay.com/itm/New-2Pcs-Car-He ... 336ba0f422
Аз си взех 6000к и съм доволен.
Мога ти подаря 1 крушка ако искаш.
			
		намираш по форумите да речем във VW forum или offroad има тема един пич дето само с ксенони и подобни се занимава.
По принцип 1 крушка върви около 20-35 лв 1 брой .... ( това е абсолютен обир ).
Аз си поръчах последно миналия месец за 8 $ 2 броя от Китай с безплатна доставка.
Ако можеш да чакаш те съветвам си поръчаш от ebay и да не се занимаваш с българските калъфи дето дерат кожи.
ето ти примерен линк - > http://www.ebay.com/itm/New-2Pcs-Car-He ... 336ba0f422
Аз си взех 6000к и съм доволен.
Мога ти подаря 1 крушка ако искаш.
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Аз карам вече втора година с китаиска и още свети. Доволен съм и има съвсем малка разлика от другата.
			
		- sadex5
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1200
 - Регистриран на: 26.09.2006
 - Местоположение: NEW YORK-Empire state
 - Пол: Мъж
 - Кара: X5 2003 e39 540
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Аз съм купил над 20 ксенон комплекта от ибей, никакъв проблем. Край мен всичките ми познати карат с китайски крушки и никакви оплаквания.
На двете ми коли съм с крушки от Хонг Конг
  Даже забравих кога съм ги сложил.
			
		На двете ми коли съм с крушки от Хонг Конг
- xerial
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1780
 - Регистриран на: 29.10.2008
 - Местоположение: 100-те лица
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е46 330d CBR 600RR
 - Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Те всички се произвеждат в Китай .... въпроса кво качество са,че тия от зрънчото Зайо Байо не светят като хората  
			- eddy
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 30.05.2009
 - Местоположение: София
 - Кара: 3.0H6 boxer AWD
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Значи като си купих колата тя беше с една Осрам и една Филипс крушки. Първо ми изгоря лявата и я взех от един магазин, някавка си (китайска) била доста хубава, по предложение на познат и след това забелязах, че левия фар като че ли свети по-слабо, но си викам може да е от настройките. Края на зимата обаче ми изгоря и дясната и пак я подмених с някаква китайска ( и двете са на 4300 ) и този път фаровете светнаха еднакво силно, демек в тъмното не светят както с хубавите, та сега за зимата определено съм в дилема дали да се разделя с около 200лв за хубави или да пускам по-често дългите 
			
		Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Наскоро и аз бях ангажиран във вземането на решение за избор на такива крушки.
Поразрових и видях, че оригиналните крушки са Philips 85122. Такава от вносителя за България струва 177 лв за бройка. Като алтернативни модели са Philips 85122+ и 85122CM. Разликите между моделите са следните:
85122 - е на 4150к и 3200 +-250 lumens. След около 100 часа работи си вдига цветовата температура.
85122+ - е на 4300к и 3400 +-400 lumens. Не си променя цветовата температура с времето.
85122СМ - е на 4800к и 3100 +-250 lumens. Не си променя цветовата температура с времето. По принцип са предназначени за замяна на оригинална крушка, която вече си е сменила цветовата температура.
Всички се произвеждат само в завода в Аахен Германия.
Ние се ориентирахме към купуване на крушките от немския ebay (от търговец с висок рейтинг). Там цената за бройка е около 30 евро за първите два модела и 60 за третия. От характеристиките се вижда, че средния модел свети най-силно, но неговата светлина малко жълтее и на някой това не им допада. Смятам, че като визия и осветеност последния модел е най-удачен. Ако не ви се дават допълнително пари за CM и ообикновенните ще са чудесен избор.
Сега на въпроса - защо Philips, а не китайски, след като хората казват, че с китайските нямат проблеми. С китайските има едва основни проблема - при производството им се икономисва от соли и качествено стъкло, в резултат на което работят при по-висока температура. Това оказва негативно въздействие върху живота на фара (рефлектор, пластмаси). Другия неприятен момент е ниския качествен контрол и възможност да не светят според спецификациите. Ето и един преглед в чужд форум:
http://elitecm.net/forums/index.php?topic=3467.0
			
		Поразрових и видях, че оригиналните крушки са Philips 85122. Такава от вносителя за България струва 177 лв за бройка. Като алтернативни модели са Philips 85122+ и 85122CM. Разликите между моделите са следните:
85122 - е на 4150к и 3200 +-250 lumens. След около 100 часа работи си вдига цветовата температура.
85122+ - е на 4300к и 3400 +-400 lumens. Не си променя цветовата температура с времето.
85122СМ - е на 4800к и 3100 +-250 lumens. Не си променя цветовата температура с времето. По принцип са предназначени за замяна на оригинална крушка, която вече си е сменила цветовата температура.
Всички се произвеждат само в завода в Аахен Германия.
Ние се ориентирахме към купуване на крушките от немския ebay (от търговец с висок рейтинг). Там цената за бройка е около 30 евро за първите два модела и 60 за третия. От характеристиките се вижда, че средния модел свети най-силно, но неговата светлина малко жълтее и на някой това не им допада. Смятам, че като визия и осветеност последния модел е най-удачен. Ако не ви се дават допълнително пари за CM и ообикновенните ще са чудесен избор.
Сега на въпроса - защо Philips, а не китайски, след като хората казват, че с китайските нямат проблеми. С китайските има едва основни проблема - при производството им се икономисва от соли и качествено стъкло, в резултат на което работят при по-висока температура. Това оказва негативно въздействие върху живота на фара (рефлектор, пластмаси). Другия неприятен момент е ниския качествен контрол и възможност да не светят според спецификациите. Ето и един преглед в чужд форум:
http://elitecm.net/forums/index.php?topic=3467.0
- mad_presley
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 4438
 - Регистриран на: 5.02.2008
 - Местоположение: Варна
 - Кара: E39 M5
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Позатрих доста мнения, а всъщност никой не е отговорил на човека конкретно.
Ето едното място, от което можеш да си купиш крушки viewtopic.php?f=63&t=78568
Ето и другото viewtopic.php?f=63&t=237368
			
		Ето едното място, от което можеш да си купиш крушки viewtopic.php?f=63&t=78568
Ето и другото viewtopic.php?f=63&t=237368
- weedminer
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 247
 - Регистриран на: 5.06.2010
 - Местоположение: София/Карлово
 - Пол: Мъж
 - Кара: Печка
 - Детайли за колата: Малка печка
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Благодаря на всички за мненията, изчетох ги 
Понеже ми беше доста спешно и колегата shumisho се отзова веднага и ми даде 2 крушки, каза че са някакви китайски. Сложих едната, но понеже ми е направено ключа на фаровете да ми е пуснат постоянно, но самите крушки да светват чак като завъртиш ключа на стартера до края се появи лек проблем(не съм 100% сигурен дали е от това де). Сега дясната крушка, старата, която ми е, си светва веднага напълно нормално след като врътна ключа, лявата, китайската, обаче светва след 20-30 секунди като покарам и още не мога да и хвана логиката. Някой може ли да ми каже дали има начин да заобиколя този проблем или така ще карам с тая китайската
(не, че се оплаквам - поне имам 
).
Мерси,
Поздрави
			
		Понеже ми беше доста спешно и колегата shumisho се отзова веднага и ми даде 2 крушки, каза че са някакви китайски. Сложих едната, но понеже ми е направено ключа на фаровете да ми е пуснат постоянно, но самите крушки да светват чак като завъртиш ключа на стартера до края се появи лек проблем(не съм 100% сигурен дали е от това де). Сега дясната крушка, старата, която ми е, си светва веднага напълно нормално след като врътна ключа, лявата, китайската, обаче светва след 20-30 секунди като покарам и още не мога да и хвана логиката. Някой може ли да ми каже дали има начин да заобиколя този проблем или така ще карам с тая китайската
Мерси,
Поздрави

- totopz
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 338
 - Регистриран на: 22.06.2009
 - Местоположение: Пазарджик
 - Кара: Ford Fiesta 1.25i
 - Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
И аз имам същото питане - трябва ми една крушка, която да свети добре, но за София.
Двата линка, които mad_presley е пуснал са за Пловдив.
			
		Двата линка, които mad_presley е пуснал са за Пловдив.
- snaiperist0
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 579
 - Регистриран на: 21.08.2008
 - Местоположение: Асеновград
 - Пол: Мъж
 - Кара: бавно
 - Мечтае да кара: e30 m3
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
totopz написа:И аз имам същото питане - трябва ми една крушка, която да свети добре, но за София.
Двата линка, които mad_presley е пуснал са за Пловдив.
колега , крушките не са скъпи хубаво е 2те да се сменят .. иначе в повечето случаи дават разлики ( все пак живота на крушка се определея по часовете на работата )
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
		- kunaa
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 203
 - Регистриран на: 12.12.2009
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: E60 530D
 - Мечтае да кара: м5
 - Детайли за колата: черна печка
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Привет колеги. Въпросът ми е следния: Смених си халогенните (рефлекторни) фарове с оригинални с лупа. След, което си купих 35 ватови  крушки 5000к от колега от форума за 36лв комплекта но не ми харесва видимостта най вече нощем и то при валеж. Мисля си за 55ватови крушки 4350к дали ще прогледна? Но не знам колко ватов е баласта на фара и дали няма да имам проблем. Eто снимки на фара: колата е: 320 136 коня е46
			Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Алкохол ДА шофьорлък НЕ
		Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
колеги и аз съм с фейсови фарове на късите са д2с а на дългите какъв стандарт цокъл се водят благодаря на отзовалите се
			
		- AVK
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 54
 - Регистриран на: 14.04.2011
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW
 - Мечтае да кара: Porsche Carrera GT
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
dkwrs написа:колеги и аз съм с фейсови фарове на късите са д2с а на дългите какъв стандарт цокъл се водят благодаря на отзовалите се
H7
- onicks
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 301
 - Регистриран на: 31.01.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е39 520i
 
Re: Крушка ксенон D2S къси фарове след фейса.
Здравейте колеги, имам следното питане: Преди една година си купих БМВ Е39 97 година с фарове със заводски ксенон D2S на късите и HB3 на дългите. Бях с китайски D2S, на таблото ми изписваше грешка за изгорели фарове, когато ги включа грешката изчезва. След година употреба крушката (D2S) на левия фар започна да примигва и угасна. Купих си китайски D2S е една година гаранция, които отначало палеха от 2-3 път след това започнаха и от 10 път да не палат или се включваше само дясната. От ксенон сервиза ми казаха, че за това БМВ нестават китайски и трябва да си купя оригинални, баластите отпреди фейслифта не палели китайски крушки. Фаровете са ми с бял мигач преди фейслифта с лупи и тънък баласт, бихте ли споделили някой да е имал подобен проблем и как го е разрешил? 
Има филипс и осрам от 30, 40, 60, 80, 140, 160 лв. бройката, пълно е с ментета и имам нужда от съвет.
Доколкото знам при подходящи крушки не би следвало да ми изписва грешка за изгорели фарове.
Склонен съм да сложа и китайски, но с добро качество.
  
  
			
		Има филипс и осрам от 30, 40, 60, 80, 140, 160 лв. бройката, пълно е с ментета и имам нужда от съвет.
Доколкото знам при подходящи крушки не би следвало да ми изписва грешка за изгорели фарове.
Склонен съм да сложа и китайски, но с добро качество.
  
  
			26 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	