Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 21 Апр 2015, 18:14

Satanism написа:
Gqbriel написа:
Satanism написа:Mхм...пропуснал съм го, че даже и го сърчнах, но явно сърч тула на файърфокс е кейс сенситив....и не ми излезе

:kuku: :kuku:


Ти сериозно ли ?!Айде просто си кажи,че нямаш никва идея за какво става дума или просто не си погледнал :!:





Kaкво има да знам за какво става дума....написано е доста подробно, на английски език..виждат се екстрите на колата.Обявата в мобиле казах отдавна, че не мога да отворя от работа....
Колата не е нищо особено, като екстри...


Search in Google - case sensitive.... няма такъв филм

всички се опитват да помагат,но понякога е по-добре да не прибързваме :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.04.2015

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Evgata_ » 21 Апр 2015, 19:56

Todor Borisov написа:
Evgata_ написа:Здравейте,

Нов съм във форума и се извинявам предварително ако нещо не е както трябва...

От около месец си търся седанова 330-ка, с ръчни скорости и кожен салон.
Тъй като тази комбинация е сравнително рядка видях почти всички коли от обявите в mobile.bg и cars.bg.
Тъй като вече съм сравнително отчаян, реших да направя компромис с ръчните скорости и попаднах на това - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9etrgj

Моля за коментар, както и какво мислите за ръчни vs. автоматични скорости за този модел (линк към подобна тема също би било ок, тъй като аз не успях да намеря).

Предварително благодаря за съветите!


ВИН на колата: WBAVC91020FG67276

Пръскан волан със спрейче, самия продавач сам си каза, както и седалките.
Измит двигател и изчистени грешки от сервиза на фона който са правени снимките.
Като се застане пред колата между предния ляв калник и фара има луфт спрямо десния.
Пастирана е, на задната дясна врата дръжката като се издърпа не се прибира сама, както и самата кора на вратата хлопа от счупени щипки предполагам.

Поздрави,


Много благодаря!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 18.04.2015
Пол: Мъж
Кара: 320д е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от ivandimov » 21 Апр 2015, 21:38

Привет колеги.
Може ли мнение за тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=9fsw35

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 22 Апр 2015, 10:14

Изглежда супер и е добре оборудвана, на снимките, но за тея пари трябва да е наистина без забележка и да си личи, че не е карана....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 16.09.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от wmalevski » 22 Апр 2015, 11:09

Тази кола беше моя, преди година и няколко месеца горе долу я продадох на сегашния собственик. Километрите и бяха малко повече, когато я проверявах по ВИН номер при покупката и, но бяха върнати със 100 000 ориентировачно назад. Лично аз бях доволен от колата. Виждам, че момчето е сменил компресора на климатика, помня, че като я проверяваше в Дару Кар преди да я вземе му бяха казали за ролка от там, но не знаех че е цял компресор за смяна. Смяната на термостатите я правих аз, както и обслужването (освен ако не е правил и той такова). Бях сменил и амортесьори (предни) и носачи мисля. Имаше неизвестни с ДПФ-а, по сервизи предполагаха, че е имало някакви манипулации, както и няколко обгорени кабела (може да се е случвало нещо - не знам). Ако имаш някакви конкретни въпроси - казвай ги колега, според мене си заслужава да се види, макар да нямам общо с момчето. Познах я по Патерицата (щото аз я бях сложил в този калъф), както и по ключа, след това видях че и номера на продавача е същия.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от awful » 22 Апр 2015, 16:45

wmalevski написа:Тази кола беше моя, преди година и няколко месеца горе долу я продадох на сегашния собственик. Километрите и бяха малко повече, когато я проверявах по ВИН номер при покупката и, но бяха върнати със 100 000 ориентировачно назад. Лично аз бях доволен от колата. Виждам, че момчето е сменил компресора на климатика, помня, че като я проверяваше в Дару Кар преди да я вземе му бяха казали за ролка от там, но не знаех че е цял компресор за смяна. Смяната на термостатите я правих аз, както и обслужването (освен ако не е правил и той такова). Бях сменил и амортесьори (предни) и носачи мисля. Имаше неизвестни с ДПФ-а, по сервизи предполагаха, че е имало някакви манипулации, както и няколко обгорени кабела (може да се е случвало нещо - не знам). Ако имаш някакви конкретни въпроси - казвай ги колега, според мене си заслужава да се види, макар да нямам общо с момчето. Познах я по Патерицата (щото аз я бях сложил в този калъф), както и по ключа, след това видях че и номера на продавача е същия.


А защо е продаде колега :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 16.09.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от wmalevski » 22 Апр 2015, 17:17

По ред причини:
- (основна) Изпадна дълго бленуван от мене автомобил на добра цена, който закупих с идеята да продам бмв-то (Голф 5 Р32);
- БМВ-то беше с малко меко окачване според това на което съм свикнал (планувах сменянето с М-ковото, което се надявах да оправи проблема);
- Волана ме влудяваше, защото беше тънък (бях задействал подмяната му);
- Седалките не ми допадаха особено;
- Малко ме притесняваше проблема с ДПФ-а и неяснотата около него;

Като цяло бих се върнал на е90, но не и с този мотор и ръчни скорости

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 22 Апр 2015, 21:42

Satanism написа:Изглежда супер и е добре оборудвана, на снимките, но за тея пари трябва да е наистина без забележка и да си личи, че не е карана....


За тея пари.... Пак почнахме, за тея пари в Германия или Италия само кошари на по 400-500 к и нагоре. Парите са прилични нито ниски нито високи, но ето предишния собственик сам казва, че км-те са 100 отгоре и има проблем с дпф-а. Преди два дни се сблъсках човек купил 320д на 210 реални за 12 хил лв само дето колата излезе на 600.

До колегата Satanism такива дето не са карани и са отлични вървят около 17-19 хил и нагоре (факт, пък ти си вярвай после , че за 14 ще е отлична )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Tsapo » 22 Апр 2015, 21:51

wmalevski написа:По ред причини:
- (основна) Изпадна дълго бленуван от мене автомобил на добра цена, който закупих с идеята да продам бмв-то (Голф 5 Р32);
- БМВ-то беше с малко меко окачване според това на което съм свикнал (планувах сменянето с М-ковото, което се надявах да оправи проблема);
- Волана ме влудяваше, защото беше тънък (бях задействал подмяната му);
- Седалките не ми допадаха особено;
- Малко ме притесняваше проблема с ДПФ-а и неяснотата около него;

Като цяло бих се върнал на е90, но не и с този мотор и ръчни скорости


Колега може ли да поясниш какви проблеми си имал с ДПФ, стана ми интересно ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 22 Апр 2015, 21:57

Taruno написа:
Satanism написа:Изглежда супер и е добре оборудвана, на снимките, но за тея пари трябва да е наистина без забележка и да си личи, че не е карана....


За тея пари.... Пак почнахме, за тея пари в Германия или Италия само кошари на по 400-500 к и нагоре. Парите са прилични нито ниски нито високи, но ето предишния собственик сам казва, че км-те са 100 отгоре и има проблем с дпф-а. Преди два дни се сблъсках човек купил 320д на 210 реални за 12 хил лв само дето колата излезе на 600.

До колегата Satanism такива дето не са карани и са отлични вървят около 17-19 хил и нагоре (факт, пък ти си вярвай после , че за 14 ще е отлична )


Ми не знам...аз за 1000лв отгоре си взех моята, 3 години по-нова....вероятно не е на 160,000км, на колкото пише, но със сигурност не е и на 300,000.Колата нямаше абсолютно нищо за правене, изключаем предни спирачки и един тампон отзад, че даже е и със сменена верига.....и все пак е прилично оборудвана 25ца дизел, че и комби...така че 14 бона за кола, 20ка, 2005г, с потенциална драма с ДПФ-а и 100% сигурно въртяни километри си е много пари.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 22 Апр 2015, 22:20

Има и друго.... кола на много километри значи е въртяна предимно магистрално навън, а такава кола на 300 000км може да е по-запазена от на 130 000км карана в БГ. Факт е моята която вкарах от Швейца на 250 000км, всичко и бе оригинал части с щампа 2006 и беше тръгнала да капи от гарнитурите само (нормално за н52 в ранните си партиди) иначе и вътре си беше много запазена......... А дали уж реална на 18 или нереална за 12-13 мисля че е късмет, но поне ще имаш пари да е обслужиш толкова че да е караш още доста доста без грижи. Квито и км да са, годините си оказват влиянието на стареенето на частите. А при този наш пазар на италиански кошници хубави коли обслужени като моята си заминават пак за малко пари. Пазар. какво да правиш...... българина си е мнителен по природа, взема евтино да му излезе с малко късмет по-малко скъпо, отколкото скъпо и без късмет доста по-скъпо. Аз лично бих взел по-скъпото , но дали си заслужава си е божа работа. Читав салон, една диагностика и ако няма нищо стряскащо ,нека да е на 600 000км.... това е БМВ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 82
Регистриран на: 16.09.2009

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от wmalevski » 22 Апр 2015, 22:33

Tsapo написа:
wmalevski написа:По ред причини:
- (основна) Изпадна дълго бленуван от мене автомобил на добра цена, който закупих с идеята да продам бмв-то (Голф 5 Р32);
- БМВ-то беше с малко меко окачване според това на което съм свикнал (планувах сменянето с М-ковото, което се надявах да оправи проблема);
- Волана ме влудяваше, защото беше тънък (бях задействал подмяната му);
- Седалките не ми допадаха особено;
- Малко ме притесняваше проблема с ДПФ-а и неяснотата около него;

Като цяло бих се върнал на е90, но не и с този мотор и ръчни скорости


Колега може ли да поясниш какви проблеми си имал с ДПФ, стана ми интересно ?


Според един от хората които я гледа (ходих при двама и двамата официално работещи за Камор по онова време, но имащи техни сервизи), се беше запалил и от там нагорял някои кабели, ние видяхме тези които не са били отремонтирани от джамбаза от който я взех аз (уж регистрирана и карана година в Бг, ама..). Та майстора по звука на двг-то и тн прецени, че няма ДПФ и че има някакви софтуерни манипулации. Аз я гледах, като я взех в Дару, както и новия собственик я гледа там и двата пъти хората нищо подобно не споменаха, така че аз няма как да кажа. Според iDrive-а, всичко си беше окей и нямаше грешки на таблото. Колата не пушеше и нямаше никакви други проблеми. Иначе имам извадка от vin.su ако някой възнамерява да я купува, мога да дам линк.

ПС: Колата когато я вземах, беше от високия ценови диапазон, да спомена във връзка със спора по-нагоре. Реших, че не ми се рискува, а всъщност не бях много доволен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 9.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от E30driver » 23 Апр 2015, 11:00

Здравейте,

тъй като съм от София не мога да погледна тази кола:

http://www.mobile.bg/11429715036767193

малко ниска ми се вижда цената за официален дилър, оборудването и километрите. На снимката изглежда, че има някакво синьо зацапване по шофьорската седалка и дръжката на вратата.

Благодаря предварително на всички.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 23 Апр 2015, 12:02

Колата изглежда супер, въпреки, че според мен са й върнали малко километри, като гледам занулените часовници. Така или иначе се купува от дилър и може да се види сервизна история. А зацапването вероятно е от дрехи, чисти се с хубав препарат и търкане.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 23 Апр 2015, 13:16

Зацапването не трябва да е проблем, ако изнудиш едни 12 м. гаранция ще е супер, задължително сервизната акция за N47 тази кола попада под нея.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook