Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- lamcho
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E36 328i
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
bum_bum написа:georgivar написа:Аз съм с такъв кастрол. Утихна леко тракането - и по-бавно се появява. При мен поне трака само като загрее маслото в кутията.
За превключване не съм усетил да е по-трудно. Даже обратното. Но може и старото масло да е било съвсем зле
Скоро ще разберем дали помага Деба и кутията, за 5 години съм и сменял маслото 4 пъти. Тва мисля да е последното.
На снимката гледам MT-90 75W90 GL-4 Gear Oil вместо D4 Synthetic ATF - както беше написано в първия пост за Редлайн... Защо и каква е разликата? Кое ще е по-подходящо за м52б28 с 5,6 кг маховик от м20?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
С МТ-90 е варианта за по-топъл климат. А тъй като аз я карам основно и предимно лятото..
Вече ме е яд, че не опитах с Heavy ShockProof. На градско, извънградско по-бързо каране и въобще всякаква нормална употреба няма проблем. Много слабо се чува понякога само да притрипа, но на писта си е старата песен. Явно кутията си стяга багажа, лошото е че маслото струва колкото нея.
Вече ме е яд, че не опитах с Heavy ShockProof. На градско, извънградско по-бързо каране и въобще всякаква нормална употреба няма проблем. Много слабо се чува понякога само да притрипа, но на писта си е старата песен. Явно кутията си стяга багажа, лошото е че маслото струва колкото нея.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Прехвърли го на новата
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
M10 написа:Прехвърли го на новата
Ма го мини през некъв 2ра ръка чорапогащник на жената първо
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
През филтър за кафе не става ли, че тия фините чорапогащници скъпи и не ги ползваме за да има пари за тунек
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
bum_bum написа:През филтър за кафе не става ли, че тия фините чорапогащници скъпи и не ги ползваме за да има пари за тунек
И през 2ра ръка дамска превръзка става.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Аз не схванах, какво е това тракане, карах м52 с м20/е21 маховик и дърти скорости от е30/м20б20/Гетраг 240 с нормално масло САЕ90, и нямаше шумове. Сега търся уж сериозен ЗФ от 328/330, ако ще ми трака ... бахти развитието на автомобилостроенето.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Зависи на колко милиона км са скоростите. И оригиналното масло е сае80/атф, 90 е нормално да поуплътни. След смяна на лагера на гетраг 220 при мен няма шум с тънко масло. Струваше ми два дена и 40-50лв за лагер, масло и всички семеринги.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
При мен в самото начало не тракаше. Може би 2-3 години нямаше шум, ама после почна. Явно лагера е добре да се смени ама в предвид разправията едва ли ще е скоро.
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Здравейте колеги. Имма нужда от малко помощ...Слагам маховик от м20 8кг с притискател от е39 3.0Д с керамика 240мм, но като монтирам кутията с лагера и помпата педала се натиска до половината и няма повече мърдане. Съединителя отделя, но понякога задържа или остава на полусъединител. Сложих две гайки под лагера защото ми се стори че вилката много излиза напред към притискателя, но е само една идея по добре. Някой да е имал подобен проблем ? В моемнта се чудя дали да подложа още по една гайка и да накъся помпата. Също така ламелките на притискателя са доста близо до ограничителя на притискателя. Имат около 4-5мм ход.
м50 + турбо....безценно
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
abefen написа:Здравейте колеги. Имма нужда от малко помощ...Слагам маховик от м20 8кг с притискател от е39 3.0Д с керамика 240мм, но като монтирам кутията с лагера и помпата педала се натиска до половината и няма повече мърдане. Съединителя отделя, но понякога задържа или остава на полусъединител. Сложих две гайки под лагера защото ми се стори че вилката много излиза напред към притискателя, но е само една идея по добре. Някой да е имал подобен проблем ? В моемнта се чудя дали да подложа още по една гайка и да накъся помпата. Също така ламелките на притискателя са доста близо до ограничителя на притискателя. Имат около 4-5мм ход.
Ако помпата влиза свободно, без усилие на шпилките, вероятността да НЕ опира на вилката е огромна. Това, което вероятно се случва при теб е, че помпата изплюва буталото и то блокира някак си заклещено между вилката и помпата - за това си на полусъединител.
Трябва да извадиш буталото (издърпва се на ръка) и да го удължиш с около 20 мм. Така поне е схемата при м20ков маховик, к-т с м20ков притискател на м52 в е36.
Отделно на ръка, м20ковият маховик е 228 мм. Не знам как се разбира с 240 мм притискател.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- abefen
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Ами малко къстъм маде е не съм мерил още дебелината на комплектован маховик с притискател, но ми се струва че вилаката отида доста към притискателя и неможе да действа като лостов механизъм. Първото слагане което направих одължих помпата с 20мм, но нищо... педала се натискате точно 20мм и блокираше даже затормозяваше коалта което значи че пренатискам като пак си отделяше. Сега вече си мисля да подложа на лагера по една гайка отстрани и да накъся помпата заради прекаленото малко разтояние което ламелите имат до притискателя...нямам ниакква идея просот...ще се попбъркам с тва сваляне и слагане на тази кутия
м50 + турбо....безценно
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
abefen написа:Ами малко къстъм маде е не съм мерил още дебелината на комплектован маховик с притискател, но ми се струва че вилаката отида доста към притискателя и неможе да действа като лостов механизъм. Първото слагане което направих одължих помпата с 20мм, но нищо... педала се натискате точно 20мм и блокираше даже затормозяваше коалта което значи че пренатискам като пак си отделяше. Сега вече си мисля да подложа на лагера по една гайка отстрани и да накъся помпата заради прекаленото малко разтояние което ламелите имат до притискателя...нямам ниакква идея просот...ще се попбъркам с тва сваляне и слагане на тази кутия
Според мен, целият ти проблем идва от притискателя ...
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Някой има ли идея колко е максималното допустипото отношение гр/см при отклонението на 8 килограмовия маховик?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М
Има ли "физически" магазин или адрес?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани