m54 misfire
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: m54 misfire
nikolae написа:Искам да добавя, че със stenli_bmv доста сме го мъчили този проблем. Аз се отказах да го боря, защото махнах колата,
но смело твърдя, че помпата е от голямо значение. Просто за проба ако може да пробвате с друга - едва ли ще загубите много
в пробата.
При теб - т.е. вече при мен се оказаха лулите. След смяната на едната, защото нямаха повече налични работата се подобри значително. Сега чакам да дойдат и другите и ги сменям и ще видим.
Re: m54 misfire
Аз бях с 6 различни лули, но не нови от кола, която не е имала никога мисфайър - при мене нямаше резултат.
Re: m54 misfire
nikolae написа:Аз бях с 6 различни лули, но не нови от кола, която не е имала никога мисфайър - при мене нямаше резултат.
2 бяха заминали, но имаха само 1 сега чакам да дойдат и другите и тогава ще пиша дали на 100% се оправило за колегите със същия проблем, но работата се подобри значително.
- miroslav_r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 13.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330i 03` ръчка
- Мечтае да кара: вече го кара
Re: m54 misfire
Колеги при мен на записана грешка на 2 цилиндър ми изписва
Misfire CARB_A
Misfire CARB_B1
някой идея какво значи това
?
Misfire CARB_A
Misfire CARB_B1
някой идея какво значи това

Re: m54 misfire
miroslav_r написа:Колеги при мен на записана грешка на 2 цилиндър ми изписва
Misfire CARB_A
Misfire CARB_B1
някой идея какво значи това?
еми мисфайъри
при мене ги пишеше по същия начин - м54б22
- miroslav_r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 13.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330i 03` ръчка
- Мечтае да кара: вече го кара
Re: m54 misfire
nikolae написа:miroslav_r написа:Колеги при мен на записана грешка на 2 цилиндър ми изписва
Misfire CARB_A
Misfire CARB_B1
някой идея какво значи това?
еми мисфайъри
при мене ги пишеше по същия начин - м54б22
И какво беше решението на проблема колега?
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: m54 misfire
Ето малко да се прочете за проблема http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtop ... 87768ad1b..И все пак излиза че повдигачите са проблема при M54,ако няма изтичане на вакум 

Re: m54 misfire
Интересното е че знам за няколко мисфайъри
на е46 и нито един на е60 а и те имат м54б22/б30
на е46 и нито един на е60 а и те имат м54б22/б30
- krisko_520i
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 25.11.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 5 series e39 M52
Re: m54 misfire
Колега става ли помпа от м52 б20 на м54 б22 ? имам една от старата ми 5-ца....
- miroslav_r
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 13.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330i 03` ръчка
- Мечтае да кара: вече го кара
Re: m54 misfire
При мен набиваше misfire на втори цилиндър когато времето застуди,от както ми ъпдейтнаха софта misfire няма! 

- Hlebarov90
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 9.07.2014
Re: m54 misfire
Пробвайте да махнете буксата на дебитомера и си изчистете предварително грешките които е записало и запалете сутринта и да видите дали ще прави така или ше го има пак...Ако не прави така значи си сменяте дебитомера...Дано да съм бил полезен 

- nani.k
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.12.2012
- Местоположение: Пловдив/София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525i , e53 3.0i
- Детайли за колата: BMW e60 525i - 192 hp
BMW X5 AUTO SPORT 3.0i - 2004 - 231 hp
Re: m54 misfire
Здравейте, и аз имах проблем Engine Fault на e60 m54 - 2.5i, или по-точно незапалване на 5-цилиндър. Това всичко се усети, когато сложих газов инжекцион. Проблемът се появяваше по всяко време - един път на 3500 оборота на 1ва или 2ра скорост, друг път на 5000 оборота на 2ра или в началото на 3та скорост, все на различни скорости и обороти, но проблемът беше все еднакъв - misfire 5 cylinder.
Започнах с проверка на компресията - 12 атмосфери, след това със смяна на дюзи на газовата, след това с газовия компютър, тръбата към газта, изпарител, свещи и бубини - от всички само свещите смених с нови, защото при другите промени нямаше абсолютно никаква промяна при грешката, и си оставих старите.
Най-накрая смених и Филтъра за подкартерните газове заедно с 3-те тръби (взех ги от ОЛХ за 150лв като краен вариант). При е60 м54 на подкартерния филтър има един малък щуцер (моя беше счупен и изобщо не забелязах, че трябва да има нещо там), в комплекта нямаше тръбичка към него, той трябва задължително да се запуши с тапа или нещо подобно, когато го сложих за първи път, бях забравил да го запуша (защото не знаех, че трябва, гледах как се сменя от youtube, а там не беше казано) и тогава нямаше абсолютно никакъв ефект. След това гледах още клипове в youtube за CCV и се сетих, че има такъв щуцер на новия клапан и трябва да го запуша. Разглобих всичко, запуших го, отидох за настройка при газаджията и колата тръгна без проблеми.
Мога да кажа със сигурност, че проблемът беше от Филтъра за подкартерните газове + тръбите (не забравяйте да запушите малкото щуцерче), малко е скъп, но от там идват всички грешки с misfire.
Надявам се да съм помогнал
Започнах с проверка на компресията - 12 атмосфери, след това със смяна на дюзи на газовата, след това с газовия компютър, тръбата към газта, изпарител, свещи и бубини - от всички само свещите смених с нови, защото при другите промени нямаше абсолютно никаква промяна при грешката, и си оставих старите.
Най-накрая смених и Филтъра за подкартерните газове заедно с 3-те тръби (взех ги от ОЛХ за 150лв като краен вариант). При е60 м54 на подкартерния филтър има един малък щуцер (моя беше счупен и изобщо не забелязах, че трябва да има нещо там), в комплекта нямаше тръбичка към него, той трябва задължително да се запуши с тапа или нещо подобно, когато го сложих за първи път, бях забравил да го запуша (защото не знаех, че трябва, гледах как се сменя от youtube, а там не беше казано) и тогава нямаше абсолютно никакъв ефект. След това гледах още клипове в youtube за CCV и се сетих, че има такъв щуцер на новия клапан и трябва да го запуша. Разглобих всичко, запуших го, отидох за настройка при газаджията и колата тръгна без проблеми.
Мога да кажа със сигурност, че проблемът беше от Филтъра за подкартерните газове + тръбите (не забравяйте да запушите малкото щуцерче), малко е скъп, но от там идват всички грешки с misfire.
Надявам се да съм помогнал

BMW X5 e53 auto sport 3.0i
- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: m54 misfire
nani.k написа:Здравейте, и аз имах проблем Engine Fault на e60 m54 - 2.5i, ......
Мога да кажа със сигурност, че проблемът беше от Филтъра за подкартерните газове + тръбите (не забравяйте да запушите малкото щуцерче), малко е скъп, но от там идват всички грешки с misfire.
Надявам се да съм помогнал
Колега, чета темата с интерес от както е създадена. Аз първото нещо което смених (по това време живеех в чужбина и единственно можех да отида в официален сервиз) беше комплекта за картерните газове със всички тръби клапани и т.н. и при мен проблема не се оправи. Предполагам че е индивидуално и се радвам че си го отстранил.
Аз лично не му отдавам значение на този "мисфайър",защото паля сутрин и НЕ оставям колата на тихи обороти, а задържам педала на газта на малко над 1000 оборота за около 30-40 секунди и после няма проблеми.
- nani.k
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.12.2012
- Местоположение: Пловдив/София
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525i , e53 3.0i
- Детайли за колата: BMW e60 525i - 192 hp
BMW X5 AUTO SPORT 3.0i - 2004 - 231 hp
Re: m54 misfire
Също искам да добавя, че е много важна настройката на газовата уредба (ако има така). Ако не си хареса сместа, даже и малко на някои обороти ще изкара бедна смес и ще даде грешка (ако е много бедна, ще изгаси пак цилиндър). Оправих сместа и засега няма проблеми.
Мисля да сменя маслото с 0w30, защото сега съм с 10w40 и му идва малко дебело, и може да подобри нещо.
Мисля да сменя маслото с 0w30, защото сега съм с 10w40 и му идва малко дебело, и може да подобри нещо.
BMW X5 e53 auto sport 3.0i
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани