Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или рейка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
няма такива фабрични дефекти. може да има доста чувтвителна предница, но това е всичко. моите дискове съм ги сменял преди около 25к км и за сега всичко е наред (предполагам, че така и ще остане).
единствено внимавам с автомивката - никога не ходя след като съм карал колата, а преди това (при мен поне става - автомивката е на 2 - 3 км).
единствено внимавам с автомивката - никога не ходя след като съм карал колата, а преди това (при мен поне става - автомивката е на 2 - 3 км).
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
В този ред на мисли някой мерил ли си е дисковете с индикаторен часовник? Аз мисля да направя тази работа и се чудя до какво отклонение е допустимо.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
totopz написа:В този ред на мисли някой мерил ли си е дисковете с индикаторен часовник? Аз мисля да направя тази работа и се чудя до какво отклонение е допустимо.
от там се започва, като си говорим за биене и т.н. Ако дисковете са криви се свалят и се мери само главината (т.е. лагерът), защото може да идва от нея.
Качи си TIS, там ги има допустимите гранични отклонения.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Препоръчайте сервиз в София, където могат да премерят дискове и главини дали да са криви.
- Niko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 27.01.2011
- Местоположение: Поморие
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 е70 4.0d
- Мечтае да кара: Валяк
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Не се занимавайте с пристъргвания и простотии това а тежки коли искат си качествени части аз мойте дискове ги вземах от Германия от бмв и вече 70к км никви ядове и дисковете не са мръднали дори ръб нямат, а преди това бях с прехвалени атета и брембота всичките се укривиха...верно е че цените в Дару са високи ама може биима защо...
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
чисто нови добри дискове, накладки, безпорблемни лагери и понякога бие и при мен.. странно е, че не винаги го има.
някъде четох, че неподходящи накладки могат да оставят някакви наслагвания по диска и докато го изчисти при следващото спиране тресе
то боклуци дал господ по магазините ни та не знам какво "качество" съм купил.
някъде четох, че неподходящи накладки могат да оставят някакви наслагвания по диска и докато го изчисти при следващото спиране тресе

то боклуци дал господ по магазините ни та не знам какво "качество" съм купил.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
"неподходящи накладки" и то от БМВ....
ай стига. Ако всичко е купено от БМВ и най - вече монтирано правилно няма биене, тресене и т.н.
Факт е, че на някой магистрали ми прави впечатление, че има съвсем леки вибрации във волана, което явно си е нормално за модела,
но биене и тресене в никакъв случай.
ай стига. Ако всичко е купено от БМВ и най - вече монтирано правилно няма биене, тресене и т.н.
Факт е, че на някой магистрали ми прави впечатление, че има съвсем леки вибрации във волана, което явно си е нормално за модела,
но биене и тресене в никакъв случай.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Аз днес борих проблема и нищо не преборих. Премерих си и 4-те диска и разликите при всеки диск беше между 0.03 мм и 0.06 мм. Доколкото четох индустриалният стандарт го дават 0.024 мм, така че според мен дисковете са добре. Мерих си и джантите като 2 от тях бяха криви 0.5 мм, една беше 0.8 мм и една предна имах крива 1 мм. Сложих резервната на мястото на най-кривата предна. Резервната показа, че е крива около 0.25 - 0.3 мм.
След смяната на джантата гадното биене пак го има. Според мен всичко, което мерих е в допустими норми и проблемът не ми е в дисковете или джантите. Предницата няколко пъти я водя на майстор и казват, че всичко е на ред. Тампоните на кривите носачи и са ми чисто нови lemforder.
Просто вече не знам какво да я правя тази кола. Личното ми мнение е, че инженерите от БМВ тук доста са се изложили. Имал съм много други коли от различни марки и такъв непоправим проблем никога не е имало.
След смяната на джантата гадното биене пак го има. Според мен всичко, което мерих е в допустими норми и проблемът не ми е в дисковете или джантите. Предницата няколко пъти я водя на майстор и казват, че всичко е на ред. Тампоните на кривите носачи и са ми чисто нови lemforder.
Просто вече не знам какво да я правя тази кола. Личното ми мнение е, че инженерите от БМВ тук доста са се изложили. Имал съм много други коли от различни марки и такъв непоправим проблем никога не е имало.
- hishnika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Кюстендил
- Пол: Мъж
- Кара: 96' e39 520
- Детайли за колата: m52b20
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Ей тея "смешни" инженери на БМВ как са се изложили бе, как не може една част да издържи 20 г. без да се сменя
Другите компоненти по окачването и управлението някога гледал ли си ама не да ги напъваш със щангата или пак БМВ са виновни а???

Другите компоненти по окачването и управлението някога гледал ли си ама не да ги напъваш със щангата или пак БМВ са виновни а???

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Ами проверяване е окачването от майстори, които вдигат колата на подемник и започват да клатят разни работи по окачването. Аз много не разбирам, но ходих за проверка при 3-ма различни майстора в различни сервизи и всички казваха, че нищо немогат да хванат. Освен в Дарукар да отида друго вече не знам какво да направя.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
до сега не съм чул бмв да са изтегляли Е39 заради проблем с оакчването.
по скоро проблема си е при нас колега
това е било революция за авто индустрията като окачване и технологии ако го върнеш назад в края на 90те..
не бях сядал в кола с по добро управление и стъпка на пътя до тогава
по скоро проблема си е при нас колега
това е било революция за авто индустрията като окачване и технологии ако го върнеш назад в края на 90те..
не бях сядал в кола с по добро управление и стъпка на пътя до тогава

- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Не ме анатемосвайте. И на мен много ми харесва управлението и поведението на колата, но е и факт това, че много хора са борили проблемът с биенето при спиране като са сменили какво ли не и не са успели да го преборят.
Като заключение искам да кажа, че искрено се надявам проблемът да е от нещо дребно, което не съм догледал, а не да трябва да се смени цялата предница, за да се оправи.
Като заключение искам да кажа, че искрено се надявам проблемът да е от нещо дребно, което не съм догледал, а не да трябва да се смени цялата предница, за да се оправи.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
totopz написа:Не ме анатемосвайте. И на мен много ми харесва управлението и поведението на колата, но е и факт това, че много хора са борили проблемът с биенето при спиране като са сменили какво ли не и не са успели да го преборят.
Като заключение искам да кажа, че искрено се надявам проблемът да е от нещо дребно, което не съм догледал, а не да трябва да се смени цялата предница, за да се оправи.
И при мен е същата работа


Интересното е,че откакто сложих пак 18-ките намаля и почти го няма,а миналото лято си го имаше.Със зимните пак си тресеше.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
при мен съм почти сигурен че е от рейката
планирал съм да я сменя скоро та ще видим след това
планирал съм да я сменя скоро та ще видим след това
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Биене в кормилото при спиране. Криви дискове, гуми или р
Ако всичко е ОК по въртящите се части, обикновено проблема е съвкупност от кормилната уредба и тампоните на носачите. Само средната кормилна щанга има четири шарнира и обикновено на тия години и е дошло времето просто... Поне при мен всякакво тресене изчезна след смяната и заедно с кормилни накрайници и Пауърфлекс на всички носачи...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани