Къде ще ми измерят най правилно колата на дино стенд

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Къде ще ми измерят най правилно колата на дино стенд

Мнение от In_Memoriam » 07 Апр 2015, 19:00

andy написа:Няма как да не получаваш различни. Ако направиш рън на 4 или 6 предавка пак ще има разлика в показанията с едни и същи джанти.
Меренето и винаги на колелата а до тях се стига през редуктор - дали скоростна кутия дали джанти все тая.


Има как и то е на стенд, който е с активен товар, а не интерционен. И съм го виждал с очите си.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Къде ще ми измерят най правилно колата на дино стенд

Мнение от Nickelback » 07 Апр 2015, 19:44

Айде пак градските митове и легенди за диното и има ли почва у нас :ok:

andy написа:Dynojet е един от най-добрите стендове.


Аргументче нещо..? :dunno:

andy написа:Няма как да не получаваш различни. Ако направиш рън на 4 или 6 предавка пак ще има разлика в показанията с едни и същи джанти.
Меренето и винаги на колелата а до тях се стига през редуктор - дали скоростна кутия дали джанти все тая.


Ми не е все тая, просто защото джантата си е (почти) чисто пасивен инерционен товар, а със скоростната кутия намесваш и сериозни сили на триене и става манджа с грозде :winky: И точно този пасивен товар се добавя към товара от валците на Дайноджета. И Дайноджета понеже е проС няма как да се усети и си мисли, че "ха да се ненадяваш, тя колата на тоя станала по-спрЕла, а на мен валците са ми все същите" :mhihi:
Пример от праволинейната динамика - борец прави клек със 200кг. (бори 2000нютона сила на притегляне) и това му е максимума. Изтласква ги със скорост 1м/с. Това означава, че има мощност от 2000нютона x 1м/с = 2000вата. Същия го товаря със 250кг (2500нютона). Логично скоростта на изтласкване да падне. Да речем става 0.8м/с. Ми нормално. Но мощността на бореца остава непроменена - 2500x0.8=2000вата. Пък ние нека си го товарим с джанти, той толкоз си може :ok: Не говорим за гранични случаи дето бореца е пред инфаркт или дето му се дава да вдигне шише минерална вода :mhihi: Говорим за "нормалния работен диапазон".
Та същото е и при динамиката на въртеливите движения. Само, че там става въпрос за скорост, но "скорост на въртене", "ъглова скорост", "обороти в минута", и "силата" вече ѝ се казва "въртящ момент" (или "момент на сила" както е модерно напоследък) :ok:

Просто няма човек на тоя свят, който да ме убеди, че една кола ѝ била падала абсолютната физична мощност (дори на колелата), като я натовариш, видиш ли, с по-тежки джанти :mhihi:
По-нЕмощна, по-спрЕла, да, но не и с по-малко конски сили :ok: Не ги бъркайте понятията :yes:

А за Дайноджета има мнооого оплаквания именно в родината му. Който се интересува ще порови и ще си прецени що за "стенд" е това. Ако 20% разлика в плюс за Дайноджет за 400-500 коня кола, сравнено с Мустанг не е нещо фрапантно, ОК, нека е "в рамките на грешката" :mhihi: Иначе е много хубаво дино, да, евтино и поддръжката му е без пари... иии... май дотам :ok:
Реално, когато диното е с активен товар, и той се определя подходящо от оператора и възможностите на стенда, резултатите са много по-истински, просто защото има много повече свобода и съответно има методи за елиминиране на инерционни "загуби" - рейт на затихване, рейт на ускорение, различен motive force, апроксимация на резултатите...
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Къде ще ми измерят най правилно колата на дино стенд

Мнение от georgi_1986 » 12 Юни 2015, 9:19

Koлеги някой има ли впечатление от дино-стенд MAHA? На същия принцип като в Heed или Overdrive ли е или като другите с инерционен товар? :bchug: http://ftm-bg.com/dyno/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Къде ще ми измерят най правилно колата на дино стенд

Мнение от Nickelback » 12 Юни 2015, 22:38

georgi_1986 написа:Koлеги някой има ли впечатление от дино-стенд MAHA? На същия принцип като в Heed или Overdrive ли е или като другите с инерционен товар? :bchug: http://ftm-bg.com/dyno/


Поне на сайта са написали:
"Електромагнитните спирачки позволяват точното измерване на мощността и въртящият момент и дават възможност за натоварване на автомобила и симулиране на реални условия."

Изглежда съвсем истинско дино ползващо токове на Фуко да си върши работата :ok: На същия принцип e Mustang-а в Overdrive, Mainline DynoLog в Heed - също. А и Порше са му големи фенове съм чел :) Одобрявам :mrgreen:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E46 320d '02

Re: Къде ще ми измерят най правилно колата на дино стенд

Мнение от TheTinker » 25 Юли 2016, 15:24

Здравейте колеги,

Искам да си измеря дизеловата тройка на Дино стенд и търсих из форума, кои фирми се препоръчват и защо, но така и не разбрах къде да отида. От прочетеното разбирам, че трябва да избягвам Dyno Jet стенд. Въпросът е: Кои фирми използват нещо различно от dyno jet и каква е средната цена на измерване?

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook