M20B20---->M20B23
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Ivailo_Litsov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 25.06.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
друго въпросче:колко трябва да му бъде разработката,след сменени колянов вал,биели и бутала(със нови сегменти
)

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ако монтираш вал от дизел и 130 мм биели ще ти се понижи степента на сгъстяване. И ще разполагаш с доста по-малко коне отпреди. За да си повишиш СС, има 2 метода.
"За да постигнеш СС 9.8:1, трябва да фрезоваш блока с 2,4 мм, при модела без катализатор, който е с по-голяма СС от тоя с катализатор, трябва да фрезоваш 1.5 мм. След фрезоването се измествт колата на разпределителния вал в посока надолу с 2.4, распективно 1.5 мм. Така ще имаш проблеми с агренажния ремък, който е със статична дължина и няма как да прескочи с цял заб. За да се напасне има 2 варианта. Пътвият е с настройващо се колело на разпределителния вал (скъп метод), а втория вариант е промяна в оригиналното...(метода който използва Дилян Пенчев). Ефекта е еднакъв и при двете.
А втория метод за да повишиш СС без да фрезоваш мотора е да си поръчаш специални бутала, които повишават СС. И в двата случая няма да се разминеш безпроблемно ... но важното е желание да има

"За да постигнеш СС 9.8:1, трябва да фрезоваш блока с 2,4 мм, при модела без катализатор, който е с по-голяма СС от тоя с катализатор, трябва да фрезоваш 1.5 мм. След фрезоването се измествт колата на разпределителния вал в посока надолу с 2.4, распективно 1.5 мм. Така ще имаш проблеми с агренажния ремък, който е със статична дължина и няма как да прескочи с цял заб. За да се напасне има 2 варианта. Пътвият е с настройващо се колело на разпределителния вал (скъп метод), а втория вариант е промяна в оригиналното...(метода който използва Дилян Пенчев). Ефекта е еднакъв и при двете.
А втория метод за да повишиш СС без да фрезоваш мотора е да си поръчаш специални бутала, които повишават СС. И в двата случая няма да се разминеш безпроблемно ... но важното е желание да има

- Ivailo_Litsov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 25.06.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
AlibiTu написа:Ако монтираш вал от дизел и 130 мм биели ще ти се понижи степента на сгъстяване. И ще разполагаш с доста по-малко коне отпреди. За да си повишиш СС, има 2 метода.
"За да постигнеш СС 9.8:1, трябва да фрезоваш блока с 2,4 мм, при модела без катализатор, който е с по-голяма СС от тоя с катализатор, трябва да фрезоваш 1.5 мм. След фрезоването се измествт колата на разпределителния вал в посока надолу с 2.4, распективно 1.5 мм. Така ще имаш проблеми с агренажния ремък, който е със статична дължина и няма как да прескочи с цял заб. За да се напасне има 2 варианта. Пътвият е с настройващо се колело на разпределителния вал (скъп метод), а втория вариант е промяна в оригиналното...(метода който използва Дилян Пенчев). Ефекта е еднакъв и при двете.
А втория метод за да повишиш СС без да фрезоваш мотора е да си поръчаш специални бутала, които повишават СС. И в двата случая няма да се разминеш безпроблемно ... но важното е желание да има
ясно ама аз не сменям колянов вал от дизел а от м20б23 на м20б20.та и ме интересуваше колко възможно най-малко километра трябва да се разработва двг-то,че да е готово от време на време да го вкарвам в лютеницата.мислех си за 7-8000км ама туй трябва да стане другата година големият сняг

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ивайло....разработването е около 2000 км (оптималното). Не разбрах, че става дума за 320 към 323 ... това го направи един авер (б2). Той е писал малко по-нагоре. Ама аз ше ти дам пример, ти си прави изводите.
Още като беше 320 се пуснахме (аз с на тате вектрата 90 к.с.). бмв-то малко с компресията малко небеше мноо фред, ама все пак ... и резултата беше с много малка разлика победата за бмв-то. (да кажем макс 1 кола) като спирахме като стигнем 140 км някъде. А вектрата едвам диша с тия 90 к.с.
След това бмв-то стана 323 и мегаскуърт електроника. Пуснахме се пак, самоче аз бях с мойта Астгра Г 115 к.с. .. вървеше прилично... БМВ-то пак ненастроено (кофти смес) на 4500 забиваше нос ... та б2 го развърташе само до 4000 оборота и резултата беше категоричен, още до 3-та 323 беше с 1 кола преднина.....
Още като беше 320 се пуснахме (аз с на тате вектрата 90 к.с.). бмв-то малко с компресията малко небеше мноо фред, ама все пак ... и резултата беше с много малка разлика победата за бмв-то. (да кажем макс 1 кола) като спирахме като стигнем 140 км някъде. А вектрата едвам диша с тия 90 к.с.
След това бмв-то стана 323 и мегаскуърт електроника. Пуснахме се пак, самоче аз бях с мойта Астгра Г 115 к.с. .. вървеше прилично... БМВ-то пак ненастроено (кофти смес) на 4500 забиваше нос ... та б2 го развърташе само до 4000 оборота и резултата беше категоричен, още до 3-та 323 беше с 1 кола преднина.....
- Ivailo_Litsov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 25.06.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
AlibiTu написа:Ивайло....разработването е около 2000 км (оптималното). Не разбрах, че става дума за 320 към 323 ... това го направи един авер (б2). Той е писал малко по-нагоре. Ама аз ше ти дам пример, ти си прави изводите.
Още като беше 320 се пуснахме (аз с на тате вектрата 90 к.с.). бмв-то малко с компресията малко небеше мноо фред, ама все пак ... и резултата беше с много малка разлика победата за бмв-то. (да кажем макс 1 кола) като спирахме като стигнем 140 км някъде. А вектрата едвам диша с тия 90 к.с.
След това бмв-то стана 323 и мегаскуърт електроника. Пуснахме се пак, самоче аз бях с мойта Астгра Г 115 к.с. .. вървеше прилично... БМВ-то пак ненастроено (кофти смес) на 4500 забиваше нос ... та б2 го развърташе само до 4000 оборота и резултата беше категоричен, още до 3-та 323 беше с 1 кола преднина.....
я обади сега,твоя приятел от каде си е взел мегаскуирт,кой му го е настройвал и колко му е излязло всичко,че таз идея отдавна ме човърка.щото искам да го прая атмосферен гъраз мойто

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Моля ви не разваляйте темата на човека! Престанете с глупостите и офтопик-а! Не се възползвайте от това че няма модератори който да наглеждат в момента форума!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Ivailo_Litsov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 25.06.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
при всички тези работи които мисля да направя,ще ми трябва ли регулатор за бензина,или компа е достатъчен за тази цел 

- Ivailo_Litsov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 25.06.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
какви са разликите на буталата и биелите(за коляновият вал знам че са еднакви,ма за другите 2 не знам) между двата вида 323-ки:
до 84г. 125 HP 102kW
след 84г. 150hp 110kW
и изобщо има ли разлики
мерси за спама предварително
до 84г. 125 HP 102kW
след 84г. 150hp 110kW
и изобщо има ли разлики

мерси за спама предварително

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Аз до колкото съм чел има разлика в инжекциона само.
По-старата е с механична инжекция,а по новата с мотроник.
И май само от това идва тая разлика в конете
По-старата е с механична инжекция,а по новата с мотроник.
И май само от това идва тая разлика в конете


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
vld написа:Аз до колкото съм чел има разлика в инжекциона само.
По-старата е с механична инжекция,а по новата с мотроник.
И май само от това идва тая разлика в конете
Грешиш, с мутроник 323 няма. Значи в инжекциите със сигурност има разлика (ама и двете са разновидности на Jetronic) ама май и в буталата има (Различни степени на сгъстяване)..
По-старата 139коньовата със сигурност е с LE-Jetronic, която си е електронна..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Ivailo_Litsov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 25.06.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
различните бутала няма ли да окажат някакво влиание.и кои да взема ,мисля че от 150к.с са с по-голяма степен на сгъстяване
с две думи да ти прошепна, вала на 2.3 и на дизела са еднакви, биелите на 2.0 и 2.3 също са еднакви. Разликата идва от вала и буталата. А стария вариант на 2.3 е с прави бутала и е 139 коня, а по-новия е с изпъкнали и е 150 коня при Л-джетроник и 143 при К-джетроник. К-жетроник няма с правите бутала, а само с изпъкнали. Дефорсираната версия се появява чак при е30 с Л-джетроника.
ПС Май и на дизела бяха еднакви биелите, па беха и ковални да го ева
ПС Май и на дизела бяха еднакви биелите, па беха и ковални да го ева

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Биелите на дизела неможах да намеря дали са ковани .... по-скоро са нормални 

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
AlibiTu написа:Биелите на дизела неможах да намеря дали са ковани .... по-скоро са нормални
Ковани са само на турбо дизела

На чистия дизел няма нищо ковано

И вала и биелите и буталата са различни и главата.

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани