M20B20---->M20B23

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от Ivailo_Litsov » 17 Ное 2006, 12:21

друго въпросче:колко трябва да му бъде разработката,след сменени колянов вал,биели и бутала(със нови сегменти :mhihi: )
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 17 Ное 2006, 12:56

Ако монтираш вал от дизел и 130 мм биели ще ти се понижи степента на сгъстяване. И ще разполагаш с доста по-малко коне отпреди. За да си повишиш СС, има 2 метода.
"За да постигнеш СС 9.8:1, трябва да фрезоваш блока с 2,4 мм, при модела без катализатор, който е с по-голяма СС от тоя с катализатор, трябва да фрезоваш 1.5 мм. След фрезоването се измествт колата на разпределителния вал в посока надолу с 2.4, распективно 1.5 мм. Така ще имаш проблеми с агренажния ремък, който е със статична дължина и няма как да прескочи с цял заб. За да се напасне има 2 варианта. Пътвият е с настройващо се колело на разпределителния вал (скъп метод), а втория вариант е промяна в оригиналното...(метода който използва Дилян Пенчев). Ефекта е еднакъв и при двете.
А втория метод за да повишиш СС без да фрезоваш мотора е да си поръчаш специални бутала, които повишават СС. И в двата случая няма да се разминеш безпроблемно ... но важното е желание да има
;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от Ivailo_Litsov » 18 Ное 2006, 11:26

AlibiTu написа:Ако монтираш вал от дизел и 130 мм биели ще ти се понижи степента на сгъстяване. И ще разполагаш с доста по-малко коне отпреди. За да си повишиш СС, има 2 метода.
"За да постигнеш СС 9.8:1, трябва да фрезоваш блока с 2,4 мм, при модела без катализатор, който е с по-голяма СС от тоя с катализатор, трябва да фрезоваш 1.5 мм. След фрезоването се измествт колата на разпределителния вал в посока надолу с 2.4, распективно 1.5 мм. Така ще имаш проблеми с агренажния ремък, който е със статична дължина и няма как да прескочи с цял заб. За да се напасне има 2 варианта. Пътвият е с настройващо се колело на разпределителния вал (скъп метод), а втория вариант е промяна в оригиналното...(метода който използва Дилян Пенчев). Ефекта е еднакъв и при двете.
А втория метод за да повишиш СС без да фрезоваш мотора е да си поръчаш специални бутала, които повишават СС. И в двата случая няма да се разминеш безпроблемно ... но важното е желание да има
;)

ясно ама аз не сменям колянов вал от дизел а от м20б23 на м20б20.та и ме интересуваше колко възможно най-малко километра трябва да се разработва двг-то,че да е готово от време на време да го вкарвам в лютеницата.мислех си за 7-8000км ама туй трябва да стане другата година големият сняг :idea:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Ное 2006, 13:47

Ивайло....разработването е около 2000 км (оптималното). Не разбрах, че става дума за 320 към 323 ... това го направи един авер (б2). Той е писал малко по-нагоре. Ама аз ше ти дам пример, ти си прави изводите.

Още като беше 320 се пуснахме (аз с на тате вектрата 90 к.с.). бмв-то малко с компресията малко небеше мноо фред, ама все пак ... и резултата беше с много малка разлика победата за бмв-то. (да кажем макс 1 кола) като спирахме като стигнем 140 км някъде. А вектрата едвам диша с тия 90 к.с.
След това бмв-то стана 323 и мегаскуърт електроника. Пуснахме се пак, самоче аз бях с мойта Астгра Г 115 к.с. .. вървеше прилично... БМВ-то пак ненастроено (кофти смес) на 4500 забиваше нос ... та б2 го развърташе само до 4000 оборота и резултата беше категоричен, още до 3-та 323 беше с 1 кола преднина.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от Ivailo_Litsov » 18 Ное 2006, 22:13

AlibiTu написа:Ивайло....разработването е около 2000 км (оптималното). Не разбрах, че става дума за 320 към 323 ... това го направи един авер (б2). Той е писал малко по-нагоре. Ама аз ше ти дам пример, ти си прави изводите.

Още като беше 320 се пуснахме (аз с на тате вектрата 90 к.с.). бмв-то малко с компресията малко небеше мноо фред, ама все пак ... и резултата беше с много малка разлика победата за бмв-то. (да кажем макс 1 кола) като спирахме като стигнем 140 км някъде. А вектрата едвам диша с тия 90 к.с.
След това бмв-то стана 323 и мегаскуърт електроника. Пуснахме се пак, самоче аз бях с мойта Астгра Г 115 к.с. .. вървеше прилично... БМВ-то пак ненастроено (кофти смес) на 4500 забиваше нос ... та б2 го развърташе само до 4000 оборота и резултата беше категоричен, още до 3-та 323 беше с 1 кола преднина.....

я обади сега,твоя приятел от каде си е взел мегаскуирт,кой му го е настройвал и колко му е излязло всичко,че таз идея отдавна ме човърка.щото искам да го прая атмосферен гъраз мойто ;)
Изображение Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 19 Ное 2006, 14:45

Моля ви не разваляйте темата на човека! Престанете с глупостите и офтопик-а! Не се възползвайте от това че няма модератори който да наглеждат в момента форума!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от Ivailo_Litsov » 24 Ное 2006, 15:11

при всички тези работи които мисля да направя,ще ми трябва ли регулатор за бензина,или компа е достатъчен за тази цел :idea:
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 24 Ное 2006, 17:20

AlibiTu написа:......
След това бмв-то стана 323 и мегаскуърт електроника.......

Това настроиха ли го вече и к`ви времена дава ако е засичано разбира се на 400м. :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от Ivailo_Litsov » 30 Ное 2006, 19:33

какви са разликите на буталата и биелите(за коляновият вал знам че са еднакви,ма за другите 2 не знам) между двата вида 323-ки:
до 84г. 125 HP 102kW
след 84г. 150hp 110kW

и изобщо има ли разлики :mhihi:
мерси за спама предварително :guitarist:
Изображение Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 01 Дек 2006, 10:36

Аз до колкото съм чел има разлика в инжекциона само.
По-старата е с механична инжекция,а по новата с мотроник.
И май само от това идва тая разлика в конете :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 01 Дек 2006, 10:57

vld написа:Аз до колкото съм чел има разлика в инжекциона само.
По-старата е с механична инжекция,а по новата с мотроник.
И май само от това идва тая разлика в конете :roll:



Грешиш, с мутроник 323 няма. Значи в инжекциите със сигурност има разлика (ама и двете са разновидности на Jetronic) ама май и в буталата има (Различни степени на сгъстяване)..

По-старата 139коньовата със сигурност е с LE-Jetronic, която си е електронна..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 25.06.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж

Мнение от Ivailo_Litsov » 02 Дек 2006, 5:21

различните бутала няма ли да окажат някакво влиание.и кои да взема ,мисля че от 150к.с са с по-голяма степен на сгъстяване
Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 02 Дек 2006, 5:27

с две думи да ти прошепна, вала на 2.3 и на дизела са еднакви, биелите на 2.0 и 2.3 също са еднакви. Разликата идва от вала и буталата. А стария вариант на 2.3 е с прави бутала и е 139 коня, а по-новия е с изпъкнали и е 150 коня при Л-джетроник и 143 при К-джетроник. К-жетроник няма с правите бутала, а само с изпъкнали. Дефорсираната версия се появява чак при е30 с Л-джетроника.

ПС Май и на дизела бяха еднакви биелите, па беха и ковални да го ева :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 02 Дек 2006, 16:19

Биелите на дизела неможах да намеря дали са ковани .... по-скоро са нормални :roll:
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 02 Дек 2006, 17:10

AlibiTu написа:Биелите на дизела неможах да намеря дали са ковани .... по-скоро са нормални :roll:

Ковани са само на турбо дизела ;)
На чистия дизел няма нищо ковано :idea:
И вала и биелите и буталата са различни и главата.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook