Избор на радар-детектор

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от mustang1986 » 01 Апр 2015, 21:38

Белтроник мисля,че са дъщерна фирма на Ескорт за европа.Не са лоши,но като гледам валентина ги превъзхожда с доста по раното предупреждение.Лошото е,че никой не го предлага в Бг и трябва да се поръчва от вънка...
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 01 Апр 2015, 21:39

Ескорт е дъщерна фирма на Белтроникс! :yes:
Иначе V1 е най-добрия , за тези които могат да го разчитат! :ok:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 02 Апр 2015, 10:08

За БГ не е необходима Кu Band.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 02 Апр 2015, 10:11

А утре като купят новите Евро радари на Ku, този Escort RedLine за $439.69 какво ще го прави,колегата?!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 02 Апр 2015, 10:50

Подчертах го като факт. Естествено, че е минус, но при положение, че в БГ не се ползва не виждам драма. То и V1 няма GPS, но си го харесваш и даже си го написал, че е най, а то не е така.

Радари работещи на Кu Band в Европа има от 2005/6 г., все още няма такива в БГ ако, ако ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 02 Апр 2015, 10:54

V1 е benchmark просто.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от mustang1986 » 02 Апр 2015, 11:31

http://www.rdforum.org/showthread.php?t=42807
Тук редлайна превъзхожда малко валентина,но наистина Ку банда е минус-не се знае какви радари ще сложат след известно време
Последна промяна mustang1986 на 02 Апр 2015, 16:26, променена общо 1 път
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 02 Апр 2015, 14:14

Задължително при покупката на скъп радар е да се вземе такъв ,
който има настройки за Европа!
Американските радари са най-добрите,но много от тях просто
не вършат никаква работа в EU! :yes:
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от VIKING_WARRIOR » 02 Апр 2015, 14:26

Колеги извинете кой от изброените тук модели е най-ефективен или друг неупоменат в случая? Благодаря Ви.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от VIKING_WARRIOR » 03 Апр 2015, 0:45

Настройките могат да се направят за Европа допълнително. Цитирам:
I. How to enter the Programming Mode.
Starting with the Control Knob in the "off" position, Press and hold-in Knob and at the same time turn the Knob "on;" continue holding in the Knob until all front-panel lights are on (takes about 5 seconds).
Release the Control Knob.

II. How to determine your software version.
Press and immediately release the Control Knob to display software version. The software-version number is four digits that display one digit at a time in the Bogey Counter-example: 2.869.
Note your software number, then see the table below for features that are programmable in your unit.
Press and immediately release the Control Knob to exit software-version display.

III. How to reinstate Factory Default settings.
Note for V1s with software version 3.891 and higher allow the user to reset all feature programming to factory defaults during the display of the software version. Press and hold the Control Knob until the Front Arrow is illuminated to return all programming features to the factory default.
Press and immediately release the Control Knob to exit software-version display.

IV. How to program your desired features.
The feature character is indicated in the "Bogey Counter".
To select the next Feature Character in the sequence, press and immediately release the Control Knob.
The Feature State is indicated by direction arrows on the Radar Locator.
The Feature State is changed by pressing and holding the Control Knob until the arrow switches to the opposite direction (takes about 3 seconds).
NOTE: If you need to return to an earlier Character in the sequence above, we recommend you switch off the power momentarily, then restart at step I above.

V. How to exit the Programming Mode.
Switch power off, or unplug. The changes you programmed will be retained in memory.

VI. How to tell if V1 has been changed from factory settings.
If the unit has been changed, P will appear briefly in the Bogey Counter soon after V1 is switched on (after the lamps-on test, but before the Mode indicator appears.)
On V1s with serial numbers ending in 0600 or higher, a flashing red LED just to the right of the Bogey Counter during the sequence above indicates that Ku coverage has been activated.
On V1s with software version 3.891 and higher, P will indicate Band Programming changes only. The Band indicators (Laser, Ka, K, X and Decimal Point for Ku) will flash if the corresponding Band is On and remain dark if the corresponding band is Off.NOTE FOR EURO MODE: On V1s with software version 3.891 and higher, Band Programming is indicated during the "E," "u," "r" sequence by flashing the Band Indicators that are enabled.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Избор на радар-детектор

Мнение от VIKING_WARRIOR » 03 Апр 2015, 0:58

Оказва се че този модел Valentine One е много добър. По нищо не му отстъпва и модела на Escort Max2 Passport.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 03 Апр 2015, 1:02, променена общо 1 път
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от VIKING_WARRIOR » 03 Апр 2015, 1:02

Това са характеристиките на Ескорта. Лошото е че даже в европейският сайт е написано че всичката информация е само за North America. Въпросът ми е как тогава тези радар детектори са полезни за България като сме много назад информационно-технологично и концепционално предвид Escort Live Application че няма да е полезна за нашата територия?
Now with built in Bluetooth technology the Passport Max2 gives you access to Escort's award-winning app, Escort Live. Our exclusive real-time ticket-protection network, which warns you of upcoming alerts received and reported by other users in the area, and gives you access to local speed limit data for over-speed alerts. Max2 also comes pre-loaded with red light and speed camera locations throughout North America. Weekly updates are available to keep you up-to-date with the latest changes in North America.


Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 03 Апр 2015, 6:19

Да V1 има настройка за EU
Да,скъпите US радари с база данни на GPS точки нямат функция в BG
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 03 Апр 2015, 10:23

Escort имат база данни с точки на камерите в БГ. Необходима е рег. на сайта им, като първите три месеца за обновяване на базата данни са безплатни, а после се плаща.
Escort Live също е платена и неприложима за момента в БГ.

VIKING_WARRIOR написа:Колеги извинете кой от изброените тук модели е най-ефективен или друг неупоменат в случая? Благодаря Ви.


Радар детектор се избира в зависимост от страната или страните, в които ще се ползва, основно или в по-голяма степен в режим за градско или по магистрали шофиране, не на последно място чувствителност на радара, която дава достатъчно време за реакция.

Какъвто и радар да избереш винаги друг ще притежава или ще може нещо по-добре което няма да има твоя. Няма радар, който да е най, въпрос на личен избор и приоритети е избора на радар детектор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Делян » 03 Апр 2015, 12:31

Виждам, че има колеги, които са на "Ти" с радарите. Кой модел, отговарящ на изискванията ми, бихте ми препоръчали?

- Предупреждение за полицейски радар;

- Предупреждение за мобилни камери;

- Предупреждение за стационарни камери;

- GPS(предупреждение за стационарни камери след преварително ръчно въвеждане и автоматично обновяване);
* Тази точка не е задължителна, ако цената само заради това би се повишила доста.

- Корпусът му да е черен;

- Дисплеят му да свети в амбър или червено;

- Цената да е максимално добра;

- Приложението му ще е в България, както градско, така и извън.

Благодаря предварително :)

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook