решен- проблем с климатроника(степените на вентилатора)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
решен- проблем с климатроника(степените на вентилатора)
Имa ли някой дa помогне че незнам какво да правя,проблемa е че преди време се прецaкa тaрaлежa зa степените нa вентилaторa,е нaпрaвихме го и стaнa до скоро обaче,от онези дни пaк степените нa вентилaторa ги нямa,невърти вентилaторa свaлих тaрaлежa беше много топъл леко рaзтопен от към буксaтa,отворих вентилатора подадъх му ток и тръгна да върти значи работи,днес пробвaх с двa здрaви тaрaлежа ( от е39)aмa пaк нищо пробвaх с друго дигитaлно упрaвление и пaк нищо всичко друго рaботи но не и вентилaторa ..... 

Последна промяна vanko 318i на 29 Мар 2015, 22:27, променена общо 1 път
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: проблем с климатроника и таралежа (степените на вентилат
Сам си си отговорил колега. Имаш лоша връзка от стопена букса. Тоест купи си от моргата една букса и я смени да влиза плътно и виж кой от таралежите работи и си ти човека. Също не е изключено и някъде някои кабели да са се стопили след буксата и да са дали на късо. Огледай хубаво, че от там минава голямо напрежение.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем с климатроника и таралежа (степените на вентилат
Щом си пробвал с друг таралеж и с друго управление и въпреки това не върти вентилатора (а него самия също си го проверил) , то остана само да видиш предпазителя номер 28 - 30 амперов, а след това виж и релето - номер 9 от схемата:
http://www.bmwe36blog.com/image-viewer. ... -layout-03
Виж на пин номер 2 (зелено кафяв кабел) спрямо пин номер 4 (кафяв ) от буксата на таралежа , дали има напрежение - 12 волта , като подадеш на контакт ..... ако няма , значи или релето или бушона са ти проблема . Не е изключено наистина проблема да е в лошата връзка и стопената букса , като провериш дали има напрежение на въпросните пинове и се окаже , че има , значи действително проблема е в самата букса .....
http://www.bmwe36blog.com/image-viewer. ... -layout-03
Виж на пин номер 2 (зелено кафяв кабел) спрямо пин номер 4 (кафяв ) от буксата на таралежа , дали има напрежение - 12 волта , като подадеш на контакт ..... ако няма , значи или релето или бушона са ти проблема . Не е изключено наистина проблема да е в лошата връзка и стопената букса , като провериш дали има напрежение на въпросните пинове и се окаже , че има , значи действително проблема е в самата букса .....
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: проблем с климатроника и таралежа (степените на вентилат
виж си буксата която влиза в таралежа да не са се извадили пиновете

- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: проблем с климатроника и таралежа (степените на вентилат
благодаря ви за бързите отговори,само да кажа че не е стопена буксата от инсталацията дето влиза в таралежа а е стопен самия таралеж от задната му страна дето се включва буксата.утре ще проверя това дето Методи е казал и ще пиша какво става
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: проблем с климатроника и таралежа (степените на вентилат
Здравейте колеги,днес опитах това дето Методи ми каза дали има 12 волта на пин номер 2 (зелено кафяв кабел) спрямо пин номер 4 (кафяв ) от буксата на таралежа но нямаше нищо,пробвах с предпазител номер 28 - 30 амперов но се оказва че аз нямам там бушон въобще и не е имало (значи е друг бушон) смених релето но пак нищо.реших да подам ток пак директно на вентилатора но той сега не тръгна (неговата ма*ка) както и да е реших да го сваля ейй ужас сваля се ужасно.много разглобяване много нещо наложи се да сваля всмукателния колектор (само горната част) след доста мъка го свалих
... оказа се че е прекъснат кабела на едната четка допираха се на косъм двете крайчета,затова като го пробвах предишния път мотора тръгна за секунди защото са се били допряли двете парчета...за мое щастие имам друга кола за части и взех от нея вентилатора той работеше пробвах го,сложих го на моята кола и прегледах пак бушоните оказа се че е изгорял 20-ти -30ампера смених го и пробвах дали има ток на буксата- имаше
сложих здрав таралеж и всичко тръгна както трябва
ето снимка на прекъснатия кабел на четката (заради това кабелче няколко дни се побърквах даже бях решил да продам колата) вече не я продавам
много благодаря на Методи и на всички вас който се опитахте да ми помогнете




много благодаря на Методи и на всички вас който се опитахте да ми помогнете

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: решен- проблем с климатроника(степените на вентилатора)
Хубаво , че си се оправил ..... а предпазителя е номер 20 (точно този , който е изгорял при теб) , просто в предния си пост съм чукнал 8 вместо 0 и съм написал 28 , вместо 20 ..... Това за да се знае ако на някой му потрябва за в бъдеще ....
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани