Компетентен съвет за избор на единичка ?
Модератор: Технически модератори
- geveza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: 7.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: BMW e46
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Благодаря ви за бързите и адекватни отговори,смятам да ви послушам,убедихте ме,че тази кола не е за мен.Ще се насоча към еденички до 03/2007




- nnev
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16.03.2015
- Местоположение: гр. София
- Пол: Жена
- Кара: BMW 320D
- Мечтае да кара: BMW 1 SERIES
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Здравейте!
Аз също съм решила, че искам да си закупя единичка.
Много ще съм ви благодарна, ако споделите какво мислите за следните две обяви, дали има смисъл да се разкарвам да ги видя.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7953853325
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1956448393
Аз също съм решила, че искам да си закупя единичка.

Много ще съм ви благодарна, ако споделите какво мислите за следните две обяви, дали има смисъл да се разкарвам да ги видя.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 7953853325
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... 1956448393
- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
116Д ще ти е слабичка да ти кажа чесно. Има осезаема разлика 116-118д. По принцип бягай от обявите в които пише "Уникат"!
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Според мен и двете коли са със завишени цени. Реалните : 12 000 и 13 500. Не знам как ги пишат тия USB-та, като с бизнес сд няма начин да имат такова. Ако не се лъжа това са N47 двигатели, съответно ако решиш да взимаш такава, освен задължителната диагностика, не е лошо да помолиш някой майстор, да дойде с теб и да я запали, за да чуе веригата след като не е работила 7-8 часа. Така се познава дали има някакви признаци на заминаваща верига. Иначе колите са много здрави, харчат малко и возят приятно. Ускорението на 143 коня е доста по-добро. Успех!
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
И двата мотора са проблемния N47!!!
Проблема е в цилиндровите дизели в периода 01.03.2007 до 01.03.2011 г.
Дори към момента да няма проблем с веригата след година може и да има.
Проблема е в цилиндровите дизели в периода 01.03.2007 до 01.03.2011 г.
Дори към момента да няма проблем с веригата след година може и да има.
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
vvasilev1 написа:Дори към момента да няма проблем с веригата след година може и да има.
Колега, това не оспорвам, че е така, но след разговор с няколко препоръчани майстора, моето мнение леко се попромени.
Колите късащи вериги не са повече от 10%-15%, но както майка ми обича да казва, ако ти се случи на теб - за теб вероятността е била 100%. Ако вземеш стара кола може да се наложи да сменяш дюзи, демпфери, съединители, термостати, които ако сметнеш, ще видиш, че струват има няма над 2к.
N47 двигател, ако го поддържаш добре и в годината 1-2 пъти я оставяш на майстор да я преслуша, има вероятност да векува. Ако пък се заобади веригата - смяната (да кофти е, тъй като двигателя е обърнат и на практика тряя да се извади от колата), излиза към 1 - 1.3к. А новото си е ново - състояние на седалки, пластмаси, усещане в автомобила, мирис ако щеш...
Аз да ти кажа, съм по-склонен на втория вариант.

- plamen_nedkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 3.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N47
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
themoldestone написа:vvasilev1 написа:Дори към момента да няма проблем с веригата след година може и да има.
Колега, това не оспорвам, че е така, но след разговор с няколко препоръчани майстора, моето мнение леко се попромени.
Колите късащи вериги не са повече от 10%-15%, но както майка ми обича да казва, ако ти се случи на теб - за теб вероятността е била 100%. Ако вземеш стара кола може да се наложи да сменяш дюзи, демпфери, съединители, термостати, които ако сметнеш, ще видиш, че струват има няма над 2к.
N47 двигател, ако го поддържаш добре и в годината 1-2 пъти я оставяш на майстор да я преслуша, има вероятност да векува. Ако пък се заобади веригата - смяната (да кофти е, тъй като двигателя е обърнат и на практика тряя да се извади от колата), излиза към 1 - 1.3к. А новото си е ново - състояние на седалки, пластмаси, усещане в автомобила, мирис ако щеш...
Аз да ти кажа, съм по-склонен на втория вариант.
Хора, давате много офф топик. Има си тема за веригите на въпросният двигател. Колежката пита за два въпросни автомобила.
- themoldestone
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 25.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530xd
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
plamen_nedkov написа:themoldestone написа:vvasilev1 написа:Дори към момента да няма проблем с веригата след година може и да има.
Колега, това не оспорвам, че е така, но след разговор с няколко препоръчани майстора, моето мнение леко се попромени.
Колите късащи вериги не са повече от 10%-15%, но както майка ми обича да казва, ако ти се случи на теб - за теб вероятността е била 100%. Ако вземеш стара кола може да се наложи да сменяш дюзи, демпфери, съединители, термостати, които ако сметнеш, ще видиш, че струват има няма над 2к.
N47 двигател, ако го поддържаш добре и в годината 1-2 пъти я оставяш на майстор да я преслуша, има вероятност да векува. Ако пък се заобади веригата - смяната (да кофти е, тъй като двигателя е обърнат и на практика тряя да се извади от колата), излиза към 1 - 1.3к. А новото си е ново - състояние на седалки, пластмаси, усещане в автомобила, мирис ако щеш...
Аз да ти кажа, съм по-склонен на втория вариант.
Хора, давате много офф топик. Има си тема за веригите на въпросният двигател. Колежката пита за два въпросни автомобила.
Моя съвет е смело да взима 118D, ако след оглед при проверен майстор, колата се окаже читава. Цената, както вече коментирах, е завишена. Въпроса с веригите нямаше как да не го изкоментираме + това не сме навлезли в някакви дълбоки дебри.
- jorev84@abv.bg
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 17.03.2015
- Пол: Мъж
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
irinata написа:Здравейте на всички,
Съвсем на бързо минавам да се похваля, а и да ви разкажа една интересна история, защото надали се е случвала често на простосмъртния купувач.
След много колебания за една бензинова единичка 116i, реших да погледна малко и прословутите дизели, така хвалени в този и не само форум. И се спрях на един модел - 120d, 2006г, на 85 000 км, карана в Пазаржик от 1 година. Съответно аз нямах възможност да я погледна и пратих една моя много добра и капризна приятелка, да погледне салона. Реших, че ако той е ок, ще се занимавам, иначе не, защото се нагледах на таралясници в София. Познавах още от снимки, продънените и протрити от каране седалки.
Та моята приятелка видя колата и отзивите бяха изключително положителни. След което моите везни започнаха да клонят към този автомобил и реших да я пратя в М Кар в Пловдив, тъй като приятелка ми има много добри контакти там и щяха да ни обърнат специално внимание.
Видяха автомобила. Който в този момент се оказа на 37 хиляди км!. Продавача се притеснявал да напише истинският пробег, от страх, че никой няма да му се обади. От М Кар трвърдят в същото време, че нямат никакви индикации за промяна на километража по всичките им системи. Добре, това беше първата изненада. Втората, че колата е в много добро техническо състояние. С две думи, чупено предно стъкло и замяна с неоригинално и разни други дребни забележки, като скъсан десен дефлектор, не свири сирената и др.
Но както всяка една жена, когато всичко е наред, започнах да се притесявам още повече!
И решавам, че тази кола ще я взимам, а аз тогава на живо не съм я видяла. И започвам да я проучвам, особено внимателно след като разбирам реалният пробег. За моя радост имам добър приятел в КАТ. Вече знам номер на рама, двигател и всичко покрай теста в Мкар. И на цялата еуфория се оказва, че двигателя по големият талон (това го вижда човека в КАТ) се различава от номера на двигателя, който ми дават от М Кар по спецификация.
И се започва голямата драма. Номера не съвпада изобщо. В талона е поне 13-14 цифри, а дргугият е 7 или 8. След два часа разговори с М КАР (защо те аджеба не са видели номера съвпада ли, като са вдигнали колата) до разговори с продавача, да каже сменян ли е тоя двигател и защо няма документи и дали е сигурен, че не са излъгали него още в началото.
След 3 часа казуса се разплита - От КАТ Пазаржик са изпратили собственика при регистрацията в оторизиран сервиз, където с огледало гледат номера. Те, след като приключат, дават едно листче на собственика, с което той отива в КАТ и там се вписва в талона.
И от сервиза дават на старият собственик номера на двигателя, който е съвкупност от фабричния муномер + номера на двигателя гледан огледално!!!! Защото те го гледат с огледало и го записват отзад напред.
Случая приключи в моя полза. Сега карам 120d, 2006г, което има толкова нов салон, че все едно току що съм свалила найлоните, с изключение на няколко драскотини по предното табло, от счупено предно стъкло.
Разбира се, при пререгистрацията в КАТ София, видяха проблема в двигателя. Попаднах на читав полицай на смяна, който не се заяде много и не ме връща в официален сервиз за служебна бележка, но явно беше прекалено трудно да променят истинския номер и отново си вървя със сгрешен номер на двигателя.
За да не досаждам повече искам да благодаря за прекрасните съвети и помощ.
в холандия така ще ти направят колиметрите че и дядо господ не може да разбере на колко е била
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
vvasilev1 написа:И двата мотора са проблемния N47!!!
Проблема е в цилиндровите дизели в периода 01.03.2007 до 01.03.2011 г.
Дори към момента да няма проблем с веригата след година може и да има.
116 e с връщан километраж и има някакви странни интервенции (М педал-самотен), с две думи съмнителна.
118 според мен е челосвана.
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
какво мислите за тези 2 те :
http://www.mobile.bg/11426786315650494
http://www.mobile.bg/11392018447728623
http://www.mobile.bg/11426786315650494
http://www.mobile.bg/11392018447728623
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Първата мърлява и с мнооого върнати километри. Втората бива, но снимките не са добри. За тази цена не очаквай кой знае какво. Поне има ксенон и рекаро.
Never mistake motion for action...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
el lobo написа:какво мислите за тези 2 те :
http://www.mobile.bg/11426786315650494
http://www.mobile.bg/11392018447728623
Втората
- el lobo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
а иначе навигацията при 1 ва серия аналогична ли е на тези на 3 та например , смисъл влизаш ли в разни менюта , изобщо върши ли някаква работа за да си преценя дали си струва риска само заради нави то ?
а относно дпф филтъра , при 1 ва серия също ли е фабричен след края на 2005г и има ли нещо като прав и крив ауспух както при е90 се различават?
а относно дпф филтъра , при 1 ва серия също ли е фабричен след края на 2005г и има ли нещо като прав и крив ауспух както при е90 се различават?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Не си избирай кола по навигацията 

Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани