Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
Здравейте,колеги да се допитам до вас макар да се досещам вече за диагнозата...
След като напълних резервоара (винаги 100 октана) запалих и тръгнах без проблеми,наложи ми се да спра до един магазин и изключих колата.След 5 минути влизам завъртам ключа 1, 2 - позиция гаснат контролните лампи и паля...... ГРЕДА... Лампите мигат като елха и се чува зверско чаткане от към локализацията на стартера.
Ето едно клипче.
http://vbox7.com/play:1a9dd73037
Помпата не се чуваше никаква (явно е имала в рейката налягане и не наду) мерих всички напрежения си идват до там..
Закачи ме едно аверче с въженцето и се прибрах пробвахме с резервният ключ отново същото (викам си да не е нещо ЕВС..)
Помпата си подкачи и изгасна обаче колата свети като елха и само чатка,като погледна ролките леко се движат (явно стартера върти).
Бях тотално ядосан и акумулатора умря (и без това е зле.) и за това не можа да я пробвам с бутане..
Изключвам като вариант помпата ,бушоните здрави само не съм гледал бушоните в кутията на компа.Акумулатора не е понеже ми пуснаха ток... Гориво да се удави човек... Е нещо кара електрониката да се побърка.
Имам заподозрян като главен отговорник на проблема стартера (блокирал бендикс ) или изгоряла бобина на стартера и от там късо и колата се побърква...
На вас на какво ви мяза ? и ако е стартер някой сменял ли е такова животно и лесно ли се сменя
След като напълних резервоара (винаги 100 октана) запалих и тръгнах без проблеми,наложи ми се да спра до един магазин и изключих колата.След 5 минути влизам завъртам ключа 1, 2 - позиция гаснат контролните лампи и паля...... ГРЕДА... Лампите мигат като елха и се чува зверско чаткане от към локализацията на стартера.
Ето едно клипче.
http://vbox7.com/play:1a9dd73037
Помпата не се чуваше никаква (явно е имала в рейката налягане и не наду) мерих всички напрежения си идват до там..
Закачи ме едно аверче с въженцето и се прибрах пробвахме с резервният ключ отново същото (викам си да не е нещо ЕВС..)
Помпата си подкачи и изгасна обаче колата свети като елха и само чатка,като погледна ролките леко се движат (явно стартера върти).
Бях тотално ядосан и акумулатора умря (и без това е зле.) и за това не можа да я пробвам с бутане..
Изключвам като вариант помпата ,бушоните здрави само не съм гледал бушоните в кутията на компа.Акумулатора не е понеже ми пуснаха ток... Гориво да се удави човек... Е нещо кара електрониката да се побърка.
Имам заподозрян като главен отговорник на проблема стартера (блокирал бендикс ) или изгоряла бобина на стартера и от там късо и колата се побърква...


На вас на какво ви мяза ? и ако е стартер някой сменял ли е такова животно и лесно ли се сменя

Последна промяна hacker4eto1 на 21 Мар 2015, 11:20, променена общо 1 път
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?
На клипа не се чува стартера да върти (понеже ти казваш , че се чува "зверско чаткане" ). Възможно е проблема да е в самия стартер , а може и ЕВС-а да се е "отказал". Направи една диагностика , за да се види дали проблема не идва от ЕВС-а. Иначе стартер на БМВ не се сменя лесно независимо на кой мотор е ..... това е една от частите , които се демонтират/монтират трудно.
- Silverlight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 365
- Регистриран на: 16.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 320d & 322ci
- Мечтае да кара: e30 с V8
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?
При мен същата работа става, когато акумулатора ми е слаб зареждам го и хоп тръгва. 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?
hacker4eto1 написа:... и акумулатора умря (и без това е зле.) ...
Най-вероятния проблем, като вземе да си отива, не му стига силата да завърти и "рестартира" всичко по електрониката. Лошото, е че понякога, и нещо умира от тези мъки.
Може и хлабава силова връзка или отиващ си стартер, но той обикновено си подсказва предварително.
При проблем с ЕВС-а, помпата не се завърта, а тя върти при контакт, следващото завъртане е след 10-на секунди пауза (при повторен контакт).
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?
Като, че ли е от акумулатора, като гледам клипа... Зареди го и пробвай тогава да запалиш.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?
Ако е EWS, стартера изобщо няма да опитва да завърти. В случая шалтера опитва да изхвърли бендикса, стига до някъде, но силата на тока не е достатъчна, напрежението пада и възвратната пружина го връща обратно. Като мек вариант за решаване на проблема е да се проверят клемите на акумулатора, масата на двигателя и клемите на стартера. Може да се пробва с мост от по-сериозен проводник да се завърти стартера, като се даде накъсо на двете гайки, но ако не е някоя от горните причини, стартера така или иначе ще трябва да се свали и може би това не е необходимо.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?
Колеги проблема е решен запали с друг нов акумулатор веднага..
Остава да се търси нов такъв мисля да взема 75А? или 80 има място ? (старият беше 70А)
П.П момчето дето вчера ми дава ток явно неговият акумулатор е "подпрял" моят след като съм го уморил от проби и дори тогава не е успял да запали ,а и не се знае какво му е състоянието на неговият 1,4 мотор астра малък ще да е.
Ето още един такъв клип ,ако на някого му се наложи някога да не изпада в такива състояния на духа.
https://www.youtube.com/watch?v=ciMB8Mqvxuc
Остава да се търси нов такъв мисля да взема 75А? или 80 има място ? (старият беше 70А)
П.П момчето дето вчера ми дава ток явно неговият акумулатор е "подпрял" моят след като съм го уморил от проби и дори тогава не е успял да запали ,а и не се знае какво му е състоянието на неговият 1,4 мотор астра малък ще да е.
Ето още един такъв клип ,ако на някого му се наложи някога да не изпада в такива състояния на духа.
https://www.youtube.com/watch?v=ciMB8Mqvxuc
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?
zvetiko написа:Ако е EWS, стартера изобщо няма да опитва да завърти. В случая шалтера опитва да изхвърли бендикса, стига до някъде, но силата на тока не е достатъчна, напрежението пада и възвратната пружина го връща обратно. Като мек вариант за решаване на проблема е да се проверят клемите на акумулатора, масата на двигателя и клемите на стартера. Може да се пробва с мост от по-сериозен проводник да се завърти стартера, като се даде накъсо на двете гайки, но ако не е някоя от горните причини, стартера така или иначе ще трябва да се свали и може би това не е необходимо.
подкрепям..

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
Ето и решението на проблема





- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
Марката и модела са супер,но 95Ah не са ли малко множко(грешни пари) за бензин,пък бил той 2,8?!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
dr.peshev написа:Марката и модела са супер,но 95Ah не са ли малко множко(грешни пари) за бензин,пък бил той 2,8?!
И аз това попитах като мисля ,че го дават 70- 80А но те ми казаха по техен каталог за тази кола и този мотор трябва да е 95А иначе гаранцията нямало да важи....
Относно цената имаше за мен промоция от 295 на 232 без да връщам старият като ми дойде на цена като за 75А. пак на MOLL
Каквото такова тежи малко повече ама...

- B.Alexandrov
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 28.07.2013
- Местоположение: Търговище, София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
Здрасти колега,
Примен имаше подобен проблем при зареден акумулатор, при това нов. Спирам за няма и 5 минути, качвам се и... познай. Само че имаше допълнителна екстра - стрелките на арматурното табло трептяха. Проблема се появяваше рядко. С подване на ток от друга кола запалваше.
Оказа се шалтер на стартера.
Поздрави.
Примен имаше подобен проблем при зареден акумулатор, при това нов. Спирам за няма и 5 минути, качвам се и... познай. Само че имаше допълнителна екстра - стрелките на арматурното табло трептяха. Проблема се появяваше рядко. С подване на ток от друга кола запалваше.
Оказа се шалтер на стартера.
Поздрави.
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
hacker4eto1 написа:dr.peshev написа:Марката и модела са супер,но 95Ah не са ли малко множко(грешни пари) за бензин,пък бил той 2,8?!
И аз това попитах като мисля ,че го дават 70- 80А но те ми казаха по техен каталог за тази кола и този мотор трябва да е 95А иначе гаранцията нямало да важи....
Относно цената имаше за мен промоция от 295 на 232 без да връщам старият като ми дойде на цена като за 75А. пак на MOLL
Каквото такова тежи малко повече ама...
На старото ми кабрио (Е36 318-ска) му беше оригиналния и беше 100Ah. На всякъде като питах за акумулатор и ми казваха пак такъв. И един ден като ходих при един приятел в БМВ да си взимам едни части и като го питах защо така. Отговора направо ме втрещи, но явно наистина е така. Каза ми че е толкова силен за да не пада много бързо като се "гъзарея" с тавана без да е запалена колата.
P.S.
Както и да е купиха я преди да го сменя, не че имаше проблем но ме плашеше това че колата беше на 14г и с оригиналния акумулатор.
- SHeRiFa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 27.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е39 2.0i
- Мечтае да кара: Е38 4.4i
Re: Колата не пали (клип) СТАРТЕР?(решен!)
При подаването на ток,кабелите са били тези китайските които нямат достатъчно "матерял" в тях,но с хубави (ръчно направени) с щипки и тнт. кабели предполагам е щяло да запали.Другото което се сещам е когато на мен ми падне акомулатор слагам зарядното направо от вкъщи до колата,без да сваля акомулатора и пали винаги.Дори и го зарежда по този начин когато имам време покрай някоя от колите.Верно,че си трябва някоя по-дълга макара и зарядно,но все пак всеки в днешно време има кола,а акомулатора си се хаби,трябва да си има всеки по 1 зарядно.
Andare Dopo Dio!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани