Въпрос относно бензинова помпа и запалване М50
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Въпрос относно бензинова помпа и запалване М50
Здравейте!
Мотора е М50В20, Bosch.
Koлата не пали. Като дадеш контакт на бензиновата помпа няма ток. Самата тя е здрава. Релето отпред до кутията с бушоните - също е здраво. Бушона е здрав.
Правилно ли съм разбрал - като дам контакт и трябва да се чуе едно жужене, което след малко спира, аз въртя и паля. По време на това жужене отива ток до помпата и тя нагнетява. След което спира. Това се явява някакво реле-време. Аз въртя и когато колата запали, от първи пин на компютъра (по кафяв кабел със зелена ивица) отива маса до релето за бензиновата помпа и тя започва да работи постоянно.
??? Правилно ли е?
Като дам контакт, ако залепя релето принудително - колата пали и си работи. Значи това, което трябва първоначално да захрани релето - не работи. Това жужене , което се чува като дам контакт - го няма. Кое е това - под кората, под волана има само две релета- едното е голямо синьо с много крачета, а другото е малко оранжевко - със същата схема на рабта, като това на бенз. помпа.

Мотора е М50В20, Bosch.
Koлата не пали. Като дадеш контакт на бензиновата помпа няма ток. Самата тя е здрава. Релето отпред до кутията с бушоните - също е здраво. Бушона е здрав.
Правилно ли съм разбрал - като дам контакт и трябва да се чуе едно жужене, което след малко спира, аз въртя и паля. По време на това жужене отива ток до помпата и тя нагнетява. След което спира. Това се явява някакво реле-време. Аз въртя и когато колата запали, от първи пин на компютъра (по кафяв кабел със зелена ивица) отива маса до релето за бензиновата помпа и тя започва да работи постоянно.
??? Правилно ли е?
Като дам контакт, ако залепя релето принудително - колата пали и си работи. Значи това, което трябва първоначално да захрани релето - не работи. Това жужене , което се чува като дам контакт - го няма. Кое е това - под кората, под волана има само две релета- едното е голямо синьо с много крачета, а другото е малко оранжевко - със същата схема на рабта, като това на бенз. помпа.

- flawless
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30.10.2010
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34
- Мечтае да кара: М3,М5
Re: Въпрос относно бензинова помпа и запалване М50
имам същия проблем какво стана при теб 

There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Въпрос относно бензинова помпа и запалване М50
flawless написа:имам същия проблем какво стана при теб
Продаде я на части


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: Въпрос относно бензинова помпа и запалване М50
Привет дайте на късо едно кабелче да видите дали тръгва помпата само ,че не помня кои бушони бяха 8 и 18 или нещо др беше , при мен беше същата работа , оказа се после че имаше някакъв допълнителен бушон под волана
махнах го и всичко си дойде на мястото

- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Въпрос относно бензинова помпа и запалване М50
Няма време реле.Компа сам си командва по маса всичко.Провери кое го няма на твоето реле на помпата -масата-кафяво зелен ,или плюса червен син, идвете трябва да ги имаш след като дадеш контакт!
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани