Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 2.02.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bulgarianbgm » 12 Мар 2015, 20:44

Някакво мнение за тази - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=93baqh ?

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.03.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от jorev84@abv.bg » 17 Мар 2015, 18:52

здравеите,предстои ми закупуване на 320д 2006 2007г дизел.тъи като живея в германия искам да попитам някои от вас дали е купувал от тук такъв автомобил първо ще гледам да е с сервизна история второ не знам дали тук километрите са вярни и дали мога да вярвам на продавача трето гледам сервизните книжки смяна на масло на 20000 и на 40000км съм виждал това дали е добре намирам се в берлин от тук няма да си купя какъвто и да е автомобил,ако може да ми кажете какво да гледам при покупката защото за сервиз ще ми трябва термин а ще я купувам от друг град и не знам как стоят нещата с сервизите.Благодаря предварително :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 784
Регистриран на: 11.10.2012
Пол: Мъж
Кара: e92, f30
Мечтае да кара: M4

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от expl0de » 17 Мар 2015, 20:46

Гледай да е минала скоро тюв и на пръв поглед всичко дс е ок. Така ще изключиш по-сериозни ремонти. А ако имаш и лаптоп с кабел можеш да видиш какви грешки изкарва след пробно шофиране.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.03.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от jorev84@abv.bg » 17 Мар 2015, 21:05

за тюф е ясно аз ще накарам собственника да мине пак тюф преди да я купе,друго е не знам дали ще намеря за 7000 евро нещо читаво смисъл това са само за колата,някои ако е запознат да каже дали ще се побера в този ценови диапазон

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 30.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho-bacho » 18 Мар 2015, 12:42

Най-добре я качи на платформа - взимат около 500евро зависи от къде в Германия ще я взимат. Ако си я докарваш сам разходите пак са сходни. Последно си докарвах от Мюнхен Е90 330i и разходите бяха:
- транзитни номера: 193 евро
- бензин: 175 евро
- винетки: 33 евро
- самолетен билет: 300лв
- еко такса: 240лв
- регистрация в Кат: 70лв

На сервиз не я карах, разчитах на честността на немеца и я тествах. Гледай да си я вземеш от частно лице и ще намалиш риска. В Берлин има доста реимпорт от Италия по автокъщите.


jorev84@abv.bg написа:за тюф е ясно аз ще накарам собственника да мине пак тюф преди да я купе,друго е не знам дали ще намеря за 7000 евро нещо читаво смисъл това са само за колата,някои ако е запознат да каже дали ще се побера в този ценови диапазон

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 18 Мар 2015, 13:08

acho-bacho написа:Най-добре я качи на платформа - взимат около 500евро зависи от къде в Германия ще я взимат. Ако си я докарваш сам разходите пак са сходни. Последно си докарвах от Мюнхен Е90 330i и разходите бяха:
- транзитни номера: 193 евро
- бензин: 175 евро
- винетки: 33 евро
- самолетен билет: 300лв
- еко такса: 240лв
- регистрация в Кат: 70лв

На сервиз не я карах, разчитах на честността на немеца и я тествах. Гледай да си я вземеш от частно лице и ще намалиш риска. В Берлин има доста реимпорт от Италия по автокъщите.


jorev84@abv.bg написа:за тюф е ясно аз ще накарам собственника да мине пак тюф преди да я купе,друго е не знам дали ще намеря за 7000 евро нещо читаво смисъл това са само за колата,някои ако е запознат да каже дали ще се побера в този ценови диапазон


Е*ати номерата,моята като я вкарах от Чехия сам бяха нещо от сорта на 20-а евро :mhihi: билета за късмет нямаше 150лв за гориво от Прага до София - малко по-малко ,но и разстоянието е по-малко.
Дали ще я качи на платформа пак ще има еко такса,гражданска ,каско и регистрация ...но ако ,човек не говори езика и няма представа какво да прави - по-добре да си плати на някой на платформа,друг е момента кой ще погледне колата преди това :idea:
Аз също не ходих в сервиз,макар че бяхме запазили час,но колата я проверих преди да тръгна и си имаше пълна сервизна история 2 седмици преди да я взема - отделно за сега случих и на собственик отделно,че станахме приятели защото се оказа много точен човек.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 30.09.2013
Пол: Мъж
Кара: Е90 325i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от acho-bacho » 18 Мар 2015, 15:26

Това е цената на номерата и застраховката, а също така имаше допълнителна такса 40 евро заради многото коне на колата. Освен това доколкото знам в Мюнхен таксите в Zulassungsstelle-то са по-високи. Другите суми просто ги написах колегата да ги има предвид :)


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 18 Мар 2015, 19:21

Само последната ми харесва, но в немското мобиле обикновено нямаш много време за мислене - хубавите коли изчезват бързо.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.03.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от jorev84@abv.bg » 18 Мар 2015, 19:43

Leon написа:Само последната ми харесва, но в немското мобиле обикновено нямаш много време за мислене - хубавите коли изчезват бързо.







и на мен това ми харесва още не е продадено,но сега гоня един германец комшия за неговото защото е мн добро но се надявам да се съгласи да ми го продаде кара го само в събота с бабата да ходят на пазар и един път в годината до франкфурт при синъ си,като го видя пак ще пратя снимки

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 18 Мар 2015, 20:08

Последната е снимана тарикатски на 204 ама ще да е друг път с тези екстри за тези пари - в Германия също важи правило, долна граница много км. Очевидно е избягвал да се снима седлката + ауспуха , за съжаление от трите само сивата изглежда реалистична и пак там също въртят вече км стабилно и трябва да се внимава, защото ги пуска на по 200-250 (на тях това им изглежда малко, а на нас 163к :) )

п.с. та то като направих едно търсене Е46ци има за по 5-6000, отучете се да гледате коли в долната граница особено ДИЗЕЛ ако не искате после наведнъж да смените неща за 3-4 и нагоре хил. лв. Знам, че изглежда примамливо и т.н. новия модел бла бла бла - гъзария, ама после ще ви боли джоба и ще се побългарява и ще се продават в още по-скапано и измъчено състояние.

В Германия е опасно да не се попадне на гастербайтер - те са бетер бг джамбазите, като пуснете едно търсене на 320д от 2005та нагоре като почнат да падат кмтрите на около 190-200 в определен ценови диапазон значи шанса да попаднеш на някой изтърбушляк е огромна. П.с. при тях е възможно да се провалят на TUV без ДПФ и мият правят струват и е много трудно да се следят км-рите по това. Та то за по 9-10 хил евра са все още на по 200к км та смятай на долната граница на по колко са.

jorev варианта с бабата ти е най-добрия да стъпиш на читава кола гони го до край.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.03.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от jorev84@abv.bg » 18 Мар 2015, 20:13

Taruno написа:Последната е снимана тарикатски на 204 ама ще да е друг път с тези екстри за тези пари - в Германия също важи правило, долна граница много км. Очевидно е избягвал да се снима седлката + ауспуха , за съжаление от трите само сивата изглежда реалистична и пак там също въртят вече км стабилно и трябва да се внимава, защото ги пуска на по 200-250 (на тях това им изглежда малко, а на нас 163к :) )





до колкото последно четох тук е подсъдимо вече манипулирането на км заради аферата ADAC,а според теп да се преорентирам ли защото повече от 7000евр не мога да отделя за автомобил,също гледам и 120д но съм 180см и 123кг :D и не знам дали ще ми е удобна на дълъг път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vvasilev1 » 18 Мар 2015, 21:24

jorev84@abv.bg написа:
Taruno написа:Последната е снимана тарикатски на 204 ама ще да е друг път с тези екстри за тези пари - в Германия също важи правило, долна граница много км. Очевидно е избягвал да се снима седлката + ауспуха , за съжаление от трите само сивата изглежда реалистична и пак там също въртят вече км стабилно и трябва да се внимава, защото ги пуска на по 200-250 (на тях това им изглежда малко, а на нас 163к :) )





до колкото последно четох тук е подсъдимо вече манипулирането на км заради аферата ADAC,а според теп да се преорентирам ли защото повече от 7000евр не мога да отделя за автомобил,също гледам и 120д но съм 180см и 123кг :D и не знам дали ще ми е удобна на дълъг път



Колега ти не си за 3ка

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 17.03.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от jorev84@abv.bg » 18 Мар 2015, 21:31

vvasilev1 написа:
jorev84@abv.bg написа:
Taruno написа:Последната е снимана тарикатски на 204 ама ще да е друг път с тези екстри за тези пари - в Германия също важи правило, долна граница много км. Очевидно е избягвал да се снима седлката + ауспуха , за съжаление от трите само сивата изглежда реалистична и пак там също въртят вече км стабилно и трябва да се внимава, защото ги пуска на по 200-250 (на тях това им изглежда малко, а на нас 163к :) )





до колкото последно четох тук е подсъдимо вече манипулирането на км заради аферата ADAC,а според теп да се преорентирам ли защото повече от 7000евр не мога да отделя за автомобил,също гледам и 120д но съм 180см и 123кг :D и не знам дали ще ми е удобна на дълъг път



Колега ти не си за 3ка




а какво да търся

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 18 Мар 2015, 21:55

jorev84@abv.bg написа:
Taruno написа:Последната е снимана тарикатски на 204 ама ще да е друг път с тези екстри за тези пари - в Германия също важи правило, долна граница много км. Очевидно е избягвал да се снима седлката + ауспуха , за съжаление от трите само сивата изглежда реалистична и пак там също въртят вече км стабилно и трябва да се внимава, защото ги пуска на по 200-250 (на тях това им изглежда малко, а на нас 163к :) )





до колкото последно четох тук е подсъдимо вече манипулирането на км заради аферата ADAC,а според теп да се преорентирам ли защото повече от 7000евр не мога да отделя за автомобил,също гледам и 120д но съм 180см и 123кг :D и не знам дали ще ми е удобна на дълъг път


Колега та то имаш едни 2000 лв от самото начало за регистрация каско еко такси и от там - смяна на масла и филтри около 250 лв, ако вземеш автомат на 200+ км трябва да смениш и на скоростите 450-600 лв. и това е самото начало дето ако не ги направиш тези неща е тъпо и поемаш излишни рискове. Като се купува "премиум" кола е хубаво едни 3-4 хил. да си имаш резерва особено ако смяташ, че ще купиш автомобил от долната граница. Колите са здрави примерно на моята на 40 хил км дето ги навъртях тази година имам МАП сензор дето сам си го счупих и ремонт на два скъсани кабела до ДПФ-а дето просто се бяха понапекли и се бяха прекъснали, но купих certified preowned автомобил ама цената беше много нагоре от долната граница, имам познати с такива тройки пак дето се зане на какви км са и като цяло никой няма особени драми, но като се купи автомобил от зоната на здрача дето я е на 250 я е на 600-700к тогава може да стане много солено.

7000 евро бих взел някоя проверена Е46 от последните и едни 2 хил евро резерва и знам, че ще остана щастлив.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook