BMW X5 E53 Катализатор
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
BMW X5 E53 Катализатор
Здравейте колеги,имам БМВ Х5 Е53 3.0д 218 к.с. Въпроса ми е проблем ли е за двигателя ако махна катализатора и сложа прави тръби на мястото му.Някои казват,че като го махна ще олекотя работата на турбото(иначе товарило турбото) други казват в никакъв случай да не го махам..Ще се промени ли звука,ще стане ли по-шумен ? Помогнете ми да взема правилно решение.
Re: BMW X5 E53 Катализатор
Колега аз на Е36 го махнах и съм доволен, беше се задрастил и имаше леки колебания в оборотите на свободна. Не се слагат прави тръби а резонансно гърне, гледай да не пестиш там зада си доволен от резултата, а отностно катализатора те се изкупуват такаче ще си покриеш част от разходите. За товарене на турбото, товари защото катализатора затруднява излизанетона газовете. Но при всички случай го прави при читави майстори че да не те е яд после, ако си от София мога да ти предложа място.
Успех
Успех
Няма начин да няма начин
Re: BMW X5 E53 Катализатор
Живея близо до София и не ми е проблем да отида.Ако може да ми кажеш къде се намира мястото.И да питам промени ли ти се звука след махането на катализатора ?
- bobby81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 11.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.6 is
- Мечтае да кара: Alpina B5 ili B7
Re: BMW X5 E53 Катализатор
В никакъв случай не се слага права тръба, може да се изгуби мощност след това. Аз издъних гърнетата, в които бяха катализаторите/оказа се че за 2 катализатора ще ми дадат 30 лева, без много платина се явно/ и се получи доста добре. Но колата е V8 и тук така нареченото дрънчене го няма, което евентуално се получава при V6 или 4 цилиндровите. Джипа ми стана наистина малко по шумен, но това и целях. Както е писал колегата по горе ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слага резонантно гърне и пари не трябва да се пестят.




- boqn92
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 6.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 330Д
- Мечтае да кара: Е92
Re: BMW X5 E53 Катализатор
Лично съм махал на 330д 184кс и 3 те катализатора разликата беше в разходи -0,5л и във вървежа.Аз сложих права по широка тръба а звука се промени с една идея повече но не стана дразнещ и нямаше дрънчене.При махането на катализатори много трябва да се внимава с меката връзка защото тя почти със сигурност ще е оригиналната и почти при всички случаи то дрънчи.Да добавя ,че катализаторите струват много повече от 30лв даже в някои случаи 300+
.
Махането на катализаторите при дизела оказва благоприятно влияние на турбината и наслагването на сажди м/у катализатора и турбото.
При махането кажете на заварчика да внимава с цялостта на катализатора защото ако го изкара на парчета ще ги продадете за 10лв кг.а те тежат средно 3,5кг общо 3те.

Махането на катализаторите при дизела оказва благоприятно влияние на турбината и наслагването на сажди м/у катализатора и турбото.
При махането кажете на заварчика да внимава с цялостта на катализатора защото ако го изкара на парчета ще ги продадете за 10лв кг.а те тежат средно 3,5кг общо 3те.

Re: BMW X5 E53 Катализатор
boqn92 написа:Лично съм махал на 330д 184кс и 3 те катализатора разликата беше в разходи -0,5л и във вървежа.Аз сложих права по широка тръба а звука се промени с една идея повече но не стана дразнещ и нямаше дрънчене.При махането на катализатори много трябва да се внимава с меката връзка защото тя почти със сигурност ще е оригиналната и почти при всички случаи то дрънчи.Да добавя ,че катализаторите струват много повече от 30лв даже в някои случаи 300+.
Махането на катализаторите при дизела оказва благоприятно влияние на турбината и наслагването на сажди м/у катализатора и турбото.
При махането кажете на заварчика да внимава с цялостта на катализатора защото ако го изкара на парчета ще ги продадете за 10лв кг.а те тежат средно 3,5кг общо 3те.
Мерси колега за изчерпателния отговор само да те питам започна ли да пуши повече колата ?
Re: BMW X5 E53 Катализатор
bobby81 написа:В никакъв случай не се слага права тръба, може да се изгуби мощност след това. Аз издъних гърнетата, в които бяха катализаторите/оказа се че за 2 катализатора ще ми дадат 30 лева, без много платина се явно/ и се получи доста добре. Но колата е V8 и тук така нареченото дрънчене го няма, което евентуално се получава при V6 или 4 цилиндровите. Джипа ми стана наистина малко по шумен, но това и целях. Както е писал колегата по горе ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се слага резонантно гърне и пари не трябва да се пестят.![]()
![]()
Мерси колега,ще го имам предвид.
- boqn92
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 6.02.2013
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 330Д
- Мечтае да кара: Е92
Re: BMW X5 E53 Катализатор
След като махнете катализаторите колата би трябвало да не пуши но ще има по друга миризма на изгорелите газове.Ще пуши повече например когато карате със 100-110 и настъпите изведнъж на кикдаунд или просто подадете изведнъш повече газ тогава препушва за 1-2секунди и това е.Ако пуши след като махнете катализаторите най-вероятно няма да е от тях а причини може да търсите в въздушния филтър,ф.картерни газове,горивния филтър,спукан маркуч на турбопътища,(чип
) ,некачествено масло и.др

- Батман
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: BMW X5 E53 Катализатор
Колеги, да ме насочите къде в София могат да ми свършат работата с махането на катализаторите!
Но става въпрос за 4.4и мотор, не дизел..
Но става въпрос за 4.4и мотор, не дизел..

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани