Комфортно окачване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Комфортно окачване
SH3M37A написа:edimen написа:Wolf4 написа:Колеги, зададох този въпрос в подфорум тунинг, но никой не ми отговори, затова ще опитам тук. Искам да попитам запознатите дали е възможно да поставя спортно регулируемо окачване (ново) което е произведено за е36 325 купе на е36 320 седан. Намерих подходящо и не бих искал да го пропусна, ако разбира се може да се монтира. Благодаря ви предварително
Много културно се изразяваш, чак ми е странноСлагай смело, няма да имаш проблеми
Нямаше ли някаква разлика между седан и купе ? Или разликата беше при компакта ?
Компакта е със заден мост от е30.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Комфортно окачване
Vanqu1sh написа:Компакта е със заден мост от е30.
Имаше нещо някъде ,но вече знам ,че при компакта са разликите в окачването

Благодаря



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Комфортно окачване
А е30 заден амортисьор си влиза без проблем на е36 седан, кабри, купе, комби... ама иска мнооого ниска пружина заради разлика във височината
проверено.

- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Комфортно окачване
Колко да са разликите с компакта, като моето жълто Кони, е с парт номер за амортесьори от Е36 купе. Като имам и официално одобрение от Кони, че стават задните два. Да амортесьора е по-дълъг но има по-гоялам работен диапазон и няма никакви проблеми 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Комфортно окачване
Eто вече имам колега пробвал и обратния вариант ... всички могат да са спокойни и тЮнинга да продължава




- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Комфортно окачване
host написа:Eто вече имам колега пробвал и обратния вариант ... всички могат да са спокойни и тЮнинга да продължава![]()
![]()
Нали хах

Обаче ми възникна един проблем по предницата ? сменил съм 4 шарнира , биалетките , тампони , накрайници вътрешни и външни ,само не съм тампоните на стабилизиращата щанга и тези на амортисьора на стержана отгоре към купето. След смяна на всичко шумове едно друго от дупки и неравности изчезна за кратко и пак се появи ?
Дали ще е от тях или някъде другаде да търся

Не е някакво голямо тупкане съвсем леко ,е но мен някак ме човърка



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Комфортно окачване
Tампоните на щангата и само оригинални или Пауърфлекс, ако не искаш пак да чука съвсем скоро или веднага.
- Wolf4
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Re: Комфортно окачване
Колеги, понеже утре сутринта ще си монтирам окачването (аз и приятел) и не бих желал да изпортя нещо, искам да ви попитам на колко килограма трябва да затягам гайките? Благодаря ви предварително
.

Are you M enough...?!
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Комфортно окачване
SH3M37A написа:host написа:Eто вече имам колега пробвал и обратния вариант ... всички могат да са спокойни и тЮнинга да продължава![]()
![]()
Нали хах![]()
Обаче ми възникна един проблем по предницата ? сменил съм 4 шарнира , биалетките , тампони , накрайници вътрешни и външни ,само не съм тампоните на стабилизиращата щанга и тези на амортисьора на стержана отгоре към купето. След смяна на всичко шумове едно друго от дупки и неравности изчезна за кратко и пак се появи ?
Дали ще е от тях или някъде другаде да търсяТо не че остана къде ...... или чукането да идва от самия амортисьор ?
Не е някакво голямо тупкане съвсем леко ,е но мен някак ме човъркадразня се от най малката повреда и гледам да я отстраня .
При мен се получи така. 3-4дни колата супер после взе да потропва леко. Въпреки че бях взел оригинални тампони от М-кар бяха доста меки. Взех м-техник плътни от колегата laviatan и работата заспа.
- BlacK-EviL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: бавно 32?и цупе
- Мечтае да кара: е92 м3 цупе
Re: Комфортно окачване
bilstein b4 + Eibach пружини е доста прилично окачване от към возия тъй да се каже за тези които искат да си запазят каманите в бъбреците
имам един комплект за който иска да се вози меко

Re: Комфортно окачване
Колега аз съм с 4 бр газови амортисьори БОГЕ + 4 пружини КАЯБА. Усилени шарнири, М-тампони с изместен център, да колата не вози като Мерцедес на мене тази стегната возия ми харесва, казвам стегната не твърдо да дрънка. Мога да го сравня горе долу с возията на Toyota Corola 2014 sedan обаче и тя се лушка леко.
Няма начин да няма начин
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Комфортно окачване
Аз съм с маслените амортисьори боге на 17000км с м-тампони, усилени шарнири 17-ки 225/45 и возията е доста комфортна. Колата е висока и се катеря по всякакви тротоари и т.н. Като си играя по паркингите само се усещат негативи, но не всеки кара така. Тука като чета коментарите имам чувството, че тия ваще коли не слизат от пистата.
Имам и друга е36-ца, която е с окачване на ac schnitzer 60/40 , оригинални тампони и шарнири, на 17ки джанти и на паважа се раздрънкват всякакъв вид пласмаси вътре, въпреки, че щипките са им здрави. Все гледам да спра на паркинг, защото по тротоари абсурд да я кача. Ако колата е евридейка и не се правят извращения оригиналното окачване си е супер. Ако смяташ да се правиш на състезател слагай нещо по-стегнато.
Имам и друга е36-ца, която е с окачване на ac schnitzer 60/40 , оригинални тампони и шарнири, на 17ки джанти и на паважа се раздрънкват всякакъв вид пласмаси вътре, въпреки, че щипките са им здрави. Все гледам да спра на паркинг, защото по тротоари абсурд да я кача. Ако колата е евридейка и не се правят извращения оригиналното окачване си е супер. Ако смяташ да се правиш на състезател слагай нещо по-стегнато.
- SH3M37A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 16.07.2014
- Местоположение: Tullamore
- Пол: Мъж
- Кара: F30 & E46
- Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner
Re: Комфортно окачване
Не знам аз със стоковото окачване пластмасите дрънчат вътре пък ,ако я снижа и плътен тампон да сложа ще почнат да падат болтове от нея .....
Задницата ми е най големия проблем за момента ,както и дъждовното време
Ходих къде ли не и ми казаха ,че задницата ми е с дълги амортисьори и къси пружини
този преди мен не знам какви експерименти се е правил ,но много работа ми отваря .... сега събирам пари за пълен комплект твърди тампони и ще заменя всеки един отзад с тях. Амортисьори kybа със сток пружина
Сега съм в процес на покупка на инструменти да мога да си правя всичко пред нас и да си карам
Доволен съм от кочинката много има много работа по нея ,но с времето ще я стегна и изпъна
Тампоните отпред още не съм ги сменил .... новите биалетки отзад заминаха за 1 месеца близо
и сега амортисьорите с пружините ,както и тампоните са ми на първо място
След манипулацията ще споделя как е станало
Задницата ми е най големия проблем за момента ,както и дъждовното време



Сега съм в процес на покупка на инструменти да мога да си правя всичко пред нас и да си карам

Доволен съм от кочинката много има много работа по нея ,но с времето ще я стегна и изпъна

Тампоните отпред още не съм ги сменил .... новите биалетки отзад заминаха за 1 месеца близо


След манипулацията ще споделя как е станало



Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016
За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани