Въпрос за виско перка m41d17
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- rezo_vip
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 25.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci
- Мечтае да кара: E46 ///M3 CSL
- Детайли за колата: m52tu
Въпрос за виско перка m41d17
Здравейте!
Търсих някой с подобен проблем , но не открих нищо.
Става на въпрос за малкият ТДС.
Проблемът възникна преди около седмица където при продължително изкачване на прохода "Шипка" перката ми се включи като стрелката на температурата не е помръдвала от 12 часа , след като минах изкачването и започнах да спускам температурата на антифриза падна почти до 10:30-11 часа , но перката така и не изключи , след като свърших спускането и слязох на равното колата отново влезе в работна температура , но т.н.р виско перка вече повече от седмица върти нон-стоп с запалването на колата вече е зацепена дори и при студен мотор.Включвала ми се е доста пъти и то предимно лятото , но в рамките на минута-2-3-5 и спира. Та въпросът ми е на какво може да се дължи това и на какъв принцип зацепва виско съединителят и също така опасно ли е това за колата. Благодаря
Търсих някой с подобен проблем , но не открих нищо.
Става на въпрос за малкият ТДС.
Проблемът възникна преди около седмица където при продължително изкачване на прохода "Шипка" перката ми се включи като стрелката на температурата не е помръдвала от 12 часа , след като минах изкачването и започнах да спускам температурата на антифриза падна почти до 10:30-11 часа , но перката така и не изключи , след като свърших спускането и слязох на равното колата отново влезе в работна температура , но т.н.р виско перка вече повече от седмица върти нон-стоп с запалването на колата вече е зацепена дори и при студен мотор.Включвала ми се е доста пъти и то предимно лятото , но в рамките на минута-2-3-5 и спира. Та въпросът ми е на какво може да се дължи това и на какъв принцип зацепва виско съединителят и също така опасно ли е това за колата. Благодаря
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Въпрос за виско перка m41d17
Сигурно е задрало виското , раздвижи го на ръка и вероятно ще се върти неравномерно и ще затяга.... Решението на проблема предполагам се сещаш 
....Вероятно и термостата ти е за смяна.

....Вероятно и термостата ти е за смяна.

- rezo_vip
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 25.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci
- Мечтае да кара: E46 ///M3 CSL
- Детайли за колата: m52tu
Re: Въпрос за виско перка m41d17
Виското определено е затегнало върти се трудно с ръка , но не и неравномерно , смисъл че няма на някои места да се върти по-трудно а на други по-лесно.А иначе колата си загрява нормално и термостата си отваря , държи си работна температура.
Евентуално проблем ли ще е да се покара така известно време. Притеснително ли е освен това , че като минавам по улиците звука от перката привлича всичките погледи към мен

Евентуално проблем ли ще е да се покара така известно време. Притеснително ли е освен това , че като минавам по улиците звука от перката привлича всичките погледи към мен


- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Въпрос за виско перка m41d17
Ако е много натегнато има опасност да се развие при гасене на двигателя, последствията са ясни, но това е вкраен случай
А за термостата нека някой с TDS да сподели дали е нормално да пада температурата при спускане, аз бих го сменил
при мен веднъж загрее ли няма падане а съм с газова уретба освен това 




Re: Въпрос за виско перка m41d17
rezo_vip написа:Здравейте!
Търсих някой с подобен проблем , но не открих нищо.
Става на въпрос за малкият ТДС.
Проблемът възникна преди около седмица където при продължително изкачване на прохода "Шипка" перката ми се включи като стрелката на температурата не е помръдвала от 12 часа , след като минах изкачването и започнах да спускам температурата на антифриза падна почти до 10:30-11 часа , но перката така и не изключи , след като свърших спускането и слязох на равното колата отново влезе в работна температура , но т.н.р виско перка вече повече от седмица върти нон-стоп с запалването на колата вече е зацепена дори и при студен мотор.Включвала ми се е доста пъти и то предимно лятото , но в рамките на минута-2-3-5 и спира. Та въпросът ми е на какво може да се дължи това и на какъв принцип зацепва виско съединителят и също така опасно ли е това за колата. Благодаря
Как 10.30 колега , ти да нямаш две стрелки

- rezo_vip
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 25.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci
- Мечтае да кара: E46 ///M3 CSL
- Детайли за колата: m52tu
Re: Въпрос за виско перка m41d17
Колега в името на темата пише за коя перка става въпрос , ел. Перката на климатика още не съм виждал да се включва. Относно падането на температурата ясно е, че не е нормално иначе изобщо нямаше да го спомена .... А реших ,че поддържа работна температура тъй като колата си загрява супер бързо ( 7 минути след като съм тръгнал от вкъщи , парното вече духа топло а след 13-15 мин. температурата заковава на 12 без 10 и не мърда.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани