Питане дроселова клапа
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Питане дроселова клапа
Колеги имам питане за дроселовата клапа на Е90 320 д - 163 к.с. - в какво положение трябва да е при изгасен двигател. Някой сменял ли е с неоригинална такава на PIERBURG или някъде да ги рециклират, че моята ми дава грешка на диагностика.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Питане дроселова клапа
Трябва да се движи свободно от напълно отворена до напълно затворена, пробва ли да я почистиш, често около оста и се събират боклуци и гняз с времето.
Последна промяна Taruno на 06 Мар 2015, 14:48, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Питане дроселова клапа
armagedon01 написа:Колеги имам питане за дроселовата клапа на Е90 320 д - 163 к.с. - в какво положение трябва да е при изгасен двигател. Някой сменял ли е с неоригинална такава на PIERBURG или някъде да ги рециклират, че моята ми дава грешка на диагностика.
По принцип трябва да стои отворена, затваря се при гасене на двигателя и се управлява при режим на регенерация на DPF филтъра. Работоспособността и може да се провери, като се задейства софтуерно. Ако не е това, което описва колегата или има друга повреда, може би добър вариант е оригинална, втора ръка.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Питане дроселова клапа
zvetiko написа:armagedon01 написа:Колеги имам питане за дроселовата клапа на Е90 320 д - 163 к.с. - в какво положение трябва да е при изгасен двигател. Някой сменял ли е с неоригинална такава на PIERBURG или някъде да ги рециклират, че моята ми дава грешка на диагностика.
По принцип трябва да стои отворена, затваря се при гасене на двигателя и се управлява при режим на регенерация на DPF филтъра. Работоспособността и може да се провери, като се задейства софтуерно. Ако не е това, което описва колегата или има друга повреда, може би добър вариант е оригинална, втора ръка.
Точно с ISTA може да се зареди тест, иначе и аз бих взел оригинална втора рък пред "алтернативна"
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Питане дроселова клапа
Taruno написа:zvetiko написа:armagedon01 написа:Колеги имам питане за дроселовата клапа на Е90 320 д - 163 к.с. - в какво положение трябва да е при изгасен двигател. Някой сменял ли е с неоригинална такава на PIERBURG или някъде да ги рециклират, че моята ми дава грешка на диагностика.
По принцип трябва да стои отворена, затваря се при гасене на двигателя и се управлява при режим на регенерация на DPF филтъра. Работоспособността и може да се провери, като се задейства софтуерно. Ако не е това, което описва колегата или има друга повреда, може би добър вариант е оригинална, втора ръка.
Точно с ISTA може да се зареди тест, иначе и аз бих взел оригинална втора рък пред "алтернативна"
Преди около 15 000 км някъде я чистих, сега като я пипам се движи свободно и не е много замърсеба, при мен на изгасен двигател стои отворена, като не ми дава да се изтрие грешката с програмата за диагностика. Конкретно за тази марка казват че била мн добра, иначе втора ръка не се знае колко ще изкара, а за тази алтернативната дават и две години гаранция .... затова и ми се иска някой с опит да сподели.
- yordan_ichev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 13.03.2013
Re: Питане дроселова клапа
Тя оригиналната не е ли PIERBURG?
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Питане дроселова клапа
yordan_ichev написа:Тя оригиналната не е ли PIERBURG?
Да такава е, доста неща са на PIERBURG аз не виждам смисъл от оригинална като тя е PIERBURG и струва 1/3 от цената на оригналата. Но всеки си преценява сам.
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Питане дроселова клапа
awful написа:yordan_ichev написа:Тя оригиналната не е ли PIERBURG?
Да такава е, доста неща са на PIERBURG аз не виждам смисъл от оригинална като тя е PIERBURG и струва 1/3 от цената на оригналата. Но всеки си преценява сам.
Това ми трябваше като инфо, определено ще е алтернативната + има гаранция. Лично съм купувал мн неща от
производители за БМВ и не е имало проблеми до сега ...
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Питане дроселова клапа
Смених клапата с такава PIERBURG - и мога да кажа, че имам същата кола като преди, адекватна в ниските, върви нормално без замисляния и всякви такива колебания, няма никакви ядове, а си има и гаранция, което за мен е повече от добре.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани