Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Хидротрансформатор (торк)
adovet написа:Много хора им се явява проблема след смяна на маслото. За това аз не го сменяема. До сега съм карал две бмвта автоматици и проблем със скоростна кутия не съм имал
Цитат от обявата ти за твоята кола :
adovet написа:Сменени са всички консумативи по колата като също така и агренаж, масло с филтър на автоматика
Май нещо си противоречиш или лъжеш в една от двете теми

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Хидротрансформатор (торк)
Ilko Ivanov написа:adovet написа:Много хора им се явява проблема след смяна на маслото. За това аз не го сменяема. До сега съм карал две бмвта автоматици и проблем със скоростна кутия не съм имал
Цитат от обявата ти за твоята кола :adovet написа:Сменени са всички консумативи по колата като също така и агренаж, масло с филтър на автоматика
Май нещо си противоречиш или лъжеш в една от двете теми
Не си противореча.Аз автомат не съм обслужвал, обаче като ходих да сменям демпферната шайба в Дару казаха, че е сменяно маслото с картера на автомата, което ме зарадва в известен смисъл, защото в момента работи идеално.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Хидротрансформатор (торк)
Простете ме за офтопика, обаче това с необслужването на автоматика е говорено доста, но все пак една добра логика подсказва, че "вечната" кутия е по- скоро маркетингов трик. Да, действително, тя е затворена система, обаче мисля всички ще се съгласят, вечен агрегат, а още по- малко консуматив / каквито са маслото и филтъра / няма. А що се касае до аргумента:"смених маслото и кутията спря да функционира", мисля че се касае по- скоро за съвпадение и няма причинно- следствена връзка между двете.
Re: Хидротрансформатор (торк)
В случая с BMW и според мен не би трябвало да има, защото се сменя и картер-филтъра. Има обаче кутии, в които, за да смениш филтъра, трябва да я свалиш и отвориш/примерно AISIN на Пежо/, в 99% се сменя само маслото, което в някои случаи повече вреди, отколкото да помага, защото боклуците вътре си остават и отиват на други места, чувал съм за случаи, в които колата и автомата са си вървели прекрасно, но е решено да се смени маслото и след смяната кутията просто е умряла в сервиза
В случая с BMW мисля, че смяната на 50-60к си е напълно наложителна, както на маслото на двигателя е.

Re: Хидротрансформатор (торк)
Колеги, как мога да видя номер на скоростната кутия, защото от zf ми го искат за да ми кажат цена за ремонта. При смяна на маслото на скоростите, майстора ми каза, че на 535 се сваля генерацията. За да видя този номер трябва ли да се свали или със сваляне на кората под двигателя ще имам достъп до тази табелка с номера?
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Хидротрансформатор (торк)
Номер на скоростна кутия или номер на торк-а? В единия случай се сваля генерацията, в другия цялата кутия. Предлагам ти пак да прочетеш началните постове на темата, за да разбереш защо ти трябва номера.Alexius написа:Колеги, как мога да видя номер на скоростната кутия, защото от zf ми го искат за да ми кажат цена за ремонта. При смяна на маслото на скоростите, майстора ми каза, че на 535 се сваля генерацията. За да видя този номер трябва ли да се свали или със сваляне на кората под двигателя ще имам достъп до тази табелка с номера?
SDLS написа:В случая с BMW и според мен не би трябвало да има, защото се сменя и картер-филтъра. Има обаче кутии, в които, за да смениш филтъра, трябва да я свалиш и отвориш/примерно AISIN на Пежо/, в 99% се сменя само маслото, което в някои случаи повече вреди, отколкото да помага, защото боклуците вътре си остават и отиват на други места, чувал съм за случаи, в които колата и автомата са си вървели прекрасно, но е решено да се смени маслото и след смяната кутията просто е умряла в сервизаВ случая с BMW мисля, че смяната на 50-60к си е напълно наложителна, както на маслото на двигателя е.
Има го момента, че след смяна на маслото може да се появи проблем със скоростната кутия, но.............. Ако се прави пълно обслужване на скоростната кутия, няма да има проблем. Това включва рециклиране на хидиространсформатор, преглед и хидро вана за мехатроника, ако е необходимо и подмяна на соленоид....итн + преглед на пакетите и чак тогава нов филтър и масло. Ако след това кутията има проблем, няма сервиз който да не поеме гаранция. Друг е въпроса, че малко хора правят такова обслужване в България.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Хидротрансформатор (торк)
Т.е номер на кутията няма да ми даде номер на торк и трябва да се свали торка, защото на кутии с номер Х се слагат торк конвертори с различни номера?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Хидротрансформатор (торк)
майстора да не мрънка - генерацията се сваля за 10 мин
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Хидротрансформатор (торк)
от ЗФ ми искаха номер на торка а не номер на кутията... беше буква и 2 цифри отзад от сорта на G53
Re: Хидротрансформатор (торк)
Sawion именно това ми поискаха, грешката е моя. Само след демонтаж ли се вижда, съжалявам за лаишкия въпрос?
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Хидротрансформатор (торк)
Alexius написа:Sawion именно това ми поискаха, грешката е моя. Само след демонтаж ли се вижда, съжалявам за лаишкия въпрос?
Както ти написах преди няколко поста, за да се извади торка, трябва да се свали цялата скоростна кутия. Торка седи вътре.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Хидротрансформатор (торк)
да, както е написал Трикстер - сваляш кутията и гледаш номера на конвертора. А колата седи на крикове 2 седмици за съжаление....
Re: Хидротрансформатор (торк)
Това мислех да избегна, но явно няма да стане. Recro изпращат рециклиран торк срещу депозит, но явно и този вариант няма да ми спести двуседмичното стоене на колата на трупчета.
- m30b35
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Русе / Stuttgart
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 535D
- Мечтае да кара: 80 метрова яхта
Re: Хидротрансформатор (торк)
Някой ако може да ми каже дали Хидротрансформатор от 730д е65 218 к.с. става за е61 535д 272к.с. Имам го останал от седмицата и поне знам че е работещ . 95% съм убеден че пасва , тЪ въпросчето ми е дали имат различия вътре Хидротрансформаторите при различните мощности или трябва да е един същ Кутиите са едни и същи, външно на пръв поглед са също едни и същи . Някой запознат ли е какво точно сменят вътре ? Ако сменят всичко е ок , но ако сменят само наръбените дискове с ламели не мога да приема че ги правят като нови . като знам пестенето в БГ , ако може без средства от нищо нещо да направим и ми прилошава . Колега , къде в Биефелд , по немските форуми не видях такава цена от 240 евро . Надявам се че в Германия не се прави компромис и пестене при рециклирането, обикновено качеството стои на 1во място . От всичко което изчетох тук , освен във Варна М&Д Автоцентър някой друг в БГ рециклира ли ??? И как се справят тези във Варна ? Чудно ми е от къде вземат материали и части за рециклиране и дали са същите като немските . Ако ще се учим от китайците да го докараме на цена като при турбините и да се изложим накрая няма да е е ок
Ако не са оригинални материали , при следващо износване , дали металния прах който остава в маслото е същия и съсипва кутията по същия начин като оригиналните метали вътре? Стружките вътре ще са изненада за мехатрониката ви
От всичко което изчетох разбрах че след рециклиране Хидротрансформатора вътре не е същия като оригинален . Дори и тези в Германия ги рециклирали с по нови части вътре , подобрени като нови съвременни уж , и пак уж били по добри и от оригиналните дори, защото били от съвсем нови и съвременни подобрени технологии използвани в момента. В крайна сметка , кой какво прави и оставя вътре преди да го завари и балансира , никой не знае . Колегите които са с Латвийските и имат по сериозен пробег като 50-100 000 км а и с бългаските също , да споделят мнение .


- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Хидротрансформатор (торк)
m30b35 написа:Някой ако може да ми каже дали Хидротрансформатор от 730д е65 218 к.с. става за е61 535д 272к.с. Имам го останал от седмицата и поне знам че е работещ . 95% съм убеден че пасва , тЪ въпросчето ми е дали имат различия вътре Хидротрансформаторите при различните мощности или трябва да е един същ Кутиите са едни и същи, външно на пръв поглед са също едни и същи . Някой запознат ли е какво точно сменят вътре ? Ако сменят всичко е ок , но ако сменят само наръбените дискове с ламели не мога да приема че ги правят като нови . като знам пестенето в БГ , ако може без средства от нищо нещо да направим и ми прилошава . Колега , къде в Биефелд , по немските форуми не видях такава цена от 240 евро . Надявам се че в Германия не се прави компромис и пестене при рециклирането, обикновено качеството стои на 1во място . От всичко което изчетох тук , освен във Варна М&Д Автоцентър някой друг в БГ рециклира ли ??? И как се справят тези във Варна ? Чудно ми е от къде вземат материали и части за рециклиране и дали са същите като немските . Ако ще се учим от китайците да го докараме на цена като при турбините и да се изложим накрая няма да е е окАко не са оригинални материали , при следващо износване , дали металния прах който остава в маслото е същия и съсипва кутията по същия начин като оригиналните метали вътре? Стружките вътре ще са изненада за мехатрониката ви
От всичко което изчетох разбрах че след рециклиране Хидротрансформатора вътре не е същия като оригинален . Дори и тези в Германия ги рециклирали с по нови части вътре , подобрени като нови съвременни уж , и пак уж били по добри и от оригиналните дори, защото били от съвсем нови и съвременни подобрени технологии използвани в момента. В крайна сметка , кой какво прави и оставя вътре преди да го завари и балансира , никой не знае . Колегите които са с Латвийските и имат по сериозен пробег като 50-100 000 км а и с бългаските също , да споделят мнение .
Колега аз 95% съм сигурен, че не е същия хидротрансформатор...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани