Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Хидротрансформатор (торк)
Включвам се и аз в темата, като при мен ситуацията е следната: При скорост около 100 км/ч и съвсем леко натиснат педал на газта се усеща леко придърпване и едвам доловимо мърдане на стрелката на оборотите. При подаване на малко повече газ придърпването изчезва. При спиране се усеща преминаването от 3та на 2ра (може би) скорост, но не бих казал, че има чак удар. Вчера, при извънградско каране, при изпреварване с повечко газ по едно време колата все едно се изфорсира малко преди да смени скорост и се усети удар. Преди около 1000 км. смених масло на скоростите. Дали проблемът е торк или този удар при изпреварването може да е от скорости?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Хидротрансформатор (торк)
Торка ще да е с играенето на обороти, обаче много ме учудвате при положение, че кристално ясно е описано как се вижда и как най-лесно се хваща, продължаваме с един и същи въпроси. Удрада не е задължителен при моята имаше само играене на обороти и въбрация при опит за ускорение ВЪВ завой.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Изчел съм всички страници в темата, но все пак реших да потърся мнението ви относно моите проблеми. Вибрация при ускорение в завой нямам, а едвам доловимото играене на оборотите и придърпването при около 100 км/ч при мен, явно е от торка. Въпросът ми е относно форсирането и силният удар които усетих вчера при едно изпреварване, назад в темата не видях да е писано за подобен?
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Хидротрансформатор (торк)
Аз имах играене на оборотите от сцепен маркуч на турбото.Вчера се пръсна целия и колата светна като елха.
Ритането идва от това че подаваш много рязко газ.По-плавно натискай и няма да ти рита толкова.Това все пак не е нова кутия.Карай си колата за сега така.Като стане по зле ще е ясно дали е конвертора.Защото може да не е.
Ритането идва от това че подаваш много рязко газ.По-плавно натискай и няма да ти рита толкова.Това все пак не е нова кутия.Карай си колата за сега така.Като стане по зле ще е ясно дали е конвертора.Защото може да не е.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- Стоян Чанев
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: Хидротрансформатор (торк)
При мен, при постоянна скорост обортомерът си играе леко, но когато закача колата и гледам обортите нямат никакво потрепване, та моят проблем откъде може да е?!
535D LCI

Re: Хидротрансформатор (торк)
Днес писах на recro относно условията и цените за ремонт на торк. Цена: 200 евро с ДДС, плащането може да стане и чрез paypal. Цена за доставка от/до България около 110 евро, като може и аз да си избера фирма за транспорт. Ако имат наличен торк като моя, могат да ми изпратят техен, като им платя депозит 100 евро. Гаранцията която ми казаха, че дават е 6 месеца. От постовете по-назад видях и 12 и 24 месеца гаранция от тях, странно, че са я намалили. Какво е мнението ви и заслужава ли си да се прави при тях, предвид късия срок на гаранцията?
- BMW_1914
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 502
- Регистриран на: 1.05.2011
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Хидротрансформатор (торк)
При мен също забелязах, че на моменти при скорост над 100 км и без да и подавам газ, имам много леко мърдане на оборотите
иначе колата сменя плавно, без удари, тракане или други шумове, върви добре и това значи, че ми е тръгнал торка ли ?
Трябва ли да търся някой да го рециклира или може да се кара така.... ?
Първи автоматик ми е и не ми е много ясно кутията може ли да ме остави някъде на път? До сега не съм обръщал внимание на това, на сервиза ми казаха,да си я карам спокойно, ама като чета тук знам ли.....
530 д, 218 кс.

Трябва ли да търся някой да го рециклира или може да се кара така.... ?
Първи автоматик ми е и не ми е много ясно кутията може ли да ме остави някъде на път? До сега не съм обръщал внимание на това, на сервиза ми казаха,да си я карам спокойно, ама като чета тук знам ли.....

530 д, 218 кс.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колеги, при съмнения за некоректна работа работа на кутията, първото което следва да направите е да смените маслото и филтрите. По отношение на торка е добре да се сравнят с актуалните цени в България, въпреки че си мисля, че качеството в чужбина ще е на по- високо ниво. За България Джемини предоставят 1г. гаранция, което отново не е много, особено на фона на стойността на манипулацията.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Хидротрансформатор (торк)
Според мен първо трябва да се направи гликол тест на маслото на автомата и тогава да се подходи към не толкова ефектното сменяне на консумативи.
Говоря за колите с проблем в скоростите.
Говоря за колите с проблем в скоростите.
- foxi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 23.07.2008
- Местоположение: Червен бряг
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540i Xdrive
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колега дай по-голяма яснота за този таст, къде как и кой го прави.
Аз съм на 220000к реални нямам каквито и да е проблеми и се чудя дали да сменям масло и филтър
Аз съм на 220000к реални нямам каквито и да е проблеми и се чудя дали да сменям масло и филтър
Re: Хидротрансформатор (торк)
Аз лично веднага след покупката на колата смених масло на скоростите, едва по-късно започнах да усещам индикации от торка. Преди да го сменя не съм сигурен дали имаше симптомите, за момента е търпимо, но започвам да мисля за ремонт от zf или recro.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Хидротрансформатор (торк)
За мен лично основният проблем е, че като се свали торка автомобилът трябва да престоява някъде на сигурно и то в продължение на седмици. Аз лично сякаш повече клоня към рециклиране в България.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Хидротрансформатор (торк)
Alexius написа:Аз лично веднага след покупката на колата смених масло на скоростите, едва по-късно започнах да усещам индикации от торка. Преди да го сменя не съм сигурен дали имаше симптомите, за момента е търпимо, но започвам да мисля за ремонт от zf или recro.
Много хора им се явява проблема след смяна на маслото. За това аз не го сменяема. До сега съм карал две бмвта автоматици и проблем със скоростна кутия не съм имал
- sawion
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 11.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 530da 04'
- Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
- Детайли за колата: China Maina Town Tuning
Re: Хидротрансформатор (торк)
и на мен са ми го препоръчвали да не сменям маслото. Обяснението беше, че с течение на времето се увеличава луфта между буталцата и цилиндрите на клапанчетата в мекатроника с което им пада херметичността. А старото масло е вече станало по-гъсто заради съдържанието си на фини частици феродо от дисковете в пакетите. Така старото масло от части запълва тези хлабини в мекатроника.
(...из разговор със познат, който работи в сервиз за автоматици...)
(...из разговор със познат, който работи в сервиз за автоматици...)
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Хидротрансформатор (торк)
sawion написа:и на мен са ми го препоръчвали да не сменям маслото. Обяснението беше, че с течение на времето се увеличава луфта между буталцата и цилиндрите на клапанчетата в мекатроника с което им пада херметичността. А старото масло е вече станало по-гъсто заради съдържанието си на фини частици феродо от дисковете в пакетите. Така старото масло от части запълва тези хлабини в мекатроника.
(...из разговор със познат, който работи в сервиз за автоматици...)
И аз съм чувал точно тази теза и мисля че е точно така
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани