Хидротрансформатор (торк)

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.04.2005
Пол: Мъж
Кара: F26

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Alexius » 03 Мар 2015, 13:09

Включвам се и аз в темата, като при мен ситуацията е следната: При скорост около 100 км/ч и съвсем леко натиснат педал на газта се усеща леко придърпване и едвам доловимо мърдане на стрелката на оборотите. При подаване на малко повече газ придърпването изчезва. При спиране се усеща преминаването от 3та на 2ра (може би) скорост, но не бих казал, че има чак удар. Вчера, при извънградско каране, при изпреварване с повечко газ по едно време колата все едно се изфорсира малко преди да смени скорост и се усети удар. Преди около 1000 км. смених масло на скоростите. Дали проблемът е торк или този удар при изпреварването може да е от скорости?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Taruno » 03 Мар 2015, 18:29

Торка ще да е с играенето на обороти, обаче много ме учудвате при положение, че кристално ясно е описано как се вижда и как най-лесно се хваща, продължаваме с един и същи въпроси. Удрада не е задължителен при моята имаше само играене на обороти и въбрация при опит за ускорение ВЪВ завой.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.04.2005
Пол: Мъж
Кара: F26

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Alexius » 03 Мар 2015, 19:47

Изчел съм всички страници в темата, но все пак реших да потърся мнението ви относно моите проблеми. Вибрация при ускорение в завой нямам, а едвам доловимото играене на оборотите и придърпването при около 100 км/ч при мен, явно е от торка. Въпросът ми е относно форсирането и силният удар които усетих вчера при едно изпреварване, назад в темата не видях да е писано за подобен?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 10.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: AUDI S8
Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от timur_lenk » 03 Мар 2015, 23:05

Аз имах играене на оборотите от сцепен маркуч на турбото.Вчера се пръсна целия и колата светна като елха.
Ритането идва от това че подаваш много рязко газ.По-плавно натискай и няма да ти рита толкова.Това все пак не е нова кутия.Карай си колата за сега така.Като стане по зле ще е ясно дали е конвертора.Защото може да не е.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 27.07.2014
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: X5 M, A8 4.2 TDI

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Стоян Чанев » 04 Мар 2015, 8:29

При мен, при постоянна скорост обортомерът си играе леко, но когато закача колата и гледам обортите нямат никакво потрепване, та моят проблем откъде може да е?! :) 535D LCI

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.04.2005
Пол: Мъж
Кара: F26

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Alexius » 05 Мар 2015, 17:24

Днес писах на recro относно условията и цените за ремонт на торк. Цена: 200 евро с ДДС, плащането може да стане и чрез paypal. Цена за доставка от/до България около 110 евро, като може и аз да си избера фирма за транспорт. Ако имат наличен торк като моя, могат да ми изпратят техен, като им платя депозит 100 евро. Гаранцията която ми казаха, че дават е 6 месеца. От постовете по-назад видях и 12 и 24 месеца гаранция от тях, странно, че са я намалили. Какво е мнението ви и заслужава ли си да се прави при тях, предвид късия срок на гаранцията?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 502
Регистриран на: 1.05.2011
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от BMW_1914 » 05 Мар 2015, 18:53

При мен също забелязах, че на моменти при скорост над 100 км и без да и подавам газ, имам много леко мърдане на оборотите :roll: иначе колата сменя плавно, без удари, тракане или други шумове, върви добре и това значи, че ми е тръгнал торка ли ?
Трябва ли да търся някой да го рециклира или може да се кара така.... ?
Първи автоматик ми е и не ми е много ясно кутията може ли да ме остави някъде на път? До сега не съм обръщал внимание на това, на сервиза ми казаха,да си я карам спокойно, ама като чета тук знам ли..... :)
530 д, 218 кс.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Николай Диянов » 06 Мар 2015, 8:29

Колеги, при съмнения за некоректна работа работа на кутията, първото което следва да направите е да смените маслото и филтрите. По отношение на торка е добре да се сравнят с актуалните цени в България, въпреки че си мисля, че качеството в чужбина ще е на по- високо ниво. За България Джемини предоставят 1г. гаранция, което отново не е много, особено на фона на стойността на манипулацията.
Изображение

Ацалов
Аватар
Мнения: 3416
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Atsalov » 06 Мар 2015, 18:38

Според мен първо трябва да се направи гликол тест на маслото на автомата и тогава да се подходи към не толкова ефектното сменяне на консумативи.
Говоря за колите с проблем в скоростите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Червен бряг
Пол: Мъж
Кара: G30 540i Xdrive

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от foxi » 06 Мар 2015, 18:59

Колега дай по-голяма яснота за този таст, къде как и кой го прави.
Аз съм на 220000к реални нямам каквито и да е проблеми и се чудя дали да сменям масло и филтър

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.04.2005
Пол: Мъж
Кара: F26

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Alexius » 06 Мар 2015, 22:37

Аз лично веднага след покупката на колата смених масло на скоростите, едва по-късно започнах да усещам индикации от торка. Преди да го сменя не съм сигурен дали имаше симптомите, за момента е търпимо, но започвам да мисля за ремонт от zf или recro.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от Николай Диянов » 06 Мар 2015, 23:40

За мен лично основният проблем е, че като се свали торка автомобилът трябва да престоява някъде на сигурно и то в продължение на седмици. Аз лично сякаш повече клоня към рециклиране в България.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от adovet » 07 Мар 2015, 0:56

Alexius написа:Аз лично веднага след покупката на колата смених масло на скоростите, едва по-късно започнах да усещам индикации от торка. Преди да го сменя не съм сигурен дали имаше симптомите, за момента е търпимо, но започвам да мисля за ремонт от zf или recro.

Много хора им се явява проблема след смяна на маслото. За това аз не го сменяема. До сега съм карал две бмвта автоматици и проблем със скоростна кутия не съм имал

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 11.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 530da 04'
Мечтае да кара: А7 3.0TFSI
Детайли за колата: China Maina Town Tuning

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от sawion » 07 Мар 2015, 12:59

и на мен са ми го препоръчвали да не сменям маслото. Обяснението беше, че с течение на времето се увеличава луфта между буталцата и цилиндрите на клапанчетата в мекатроника с което им пада херметичността. А старото масло е вече станало по-гъсто заради съдържанието си на фини частици феродо от дисковете в пакетите. Така старото масло от части запълва тези хлабини в мекатроника.
(...из разговор със познат, който работи в сервиз за автоматици...)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Хидротрансформатор (торк)

Мнение от adovet » 08 Мар 2015, 0:42

sawion написа:и на мен са ми го препоръчвали да не сменям маслото. Обяснението беше, че с течение на времето се увеличава луфта между буталцата и цилиндрите на клапанчетата в мекатроника с което им пада херметичността. А старото масло е вече станало по-гъсто заради съдържанието си на фини частици феродо от дисковете в пакетите. Така старото масло от части запълва тези хлабини в мекатроника.
(...из разговор със познат, който работи в сервиз за автоматици...)

И аз съм чувал точно тази теза и мисля че е точно така

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook