До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- vankata8888
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.12.2008
До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Здравейте Колеги , колата е е36 316и с газ инжекцион, при подаване на газ до към 3000 оборота колата или накъсва и друса или сякаш се дави след това сякаш се отпушва и е ок , но го прави на всяка предавка. Вече за втори път и чиста грешка за ламбда сонда , но дори и след изчистването проблема си остава. Това го прави на газ и на бензин. Замериха я работи на 4 цилиндъра , скоро не съм сменял свещите и филтрите на газта и горивния та се чуда дали е възможно те да правят проблема или ламбдата е заминала? Ще бъда благодарен ако някой даде акъл .
Поздрави!
Поздрави!

- pgv64
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 26.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW850 5,7 ALPINA
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Ми то компа ти е показал за какво иде реч! Сменяваш ламбдата и ако имаш катализатор го изхвърляш на момента защото когато тръгва да се запушва , ламбда сондата се нагрява прекомерно и дава фира. И си вземи ламбда за модела а не универсална! 

- vankata8888
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.12.2008
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
A дали е възможно да има връзка със свещите или бензиновия филтър? Свещите са на поне 60000км горе долу и горивния е на толкова . 

- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Смени сондата.
Свещи на 60000км при положение, че караш на газ е добре и тях да махнеш, както и горивния (аз не вярвям проблема да е той- не играе роля на газ, а ти каза, че и там го има проблема).
Успех.
Свещи на 60000км при положение, че караш на газ е добре и тях да махнеш, както и горивния (аз не вярвям проблема да е той- не играе роля на газ, а ти каза, че и там го има проблема).
Успех.
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Имах сходен проблем тези дни, колата е 320и с м50б20 мотор с ГИ. Прекъсваше до 3000 оборота, но не винаги. Свещите ви бяха на 15000 км бриск силвър, уж ги хвалеха за газ, купих ги от официален вносител, но изобщо не съм доволен. Днес купих NGK еднополюсни, смених ги и всичко се оправи.
Принципно им дават живот около 40000км, но при работа на газ ме посъветваха на около 30000км да ги сменям. За филтрите на газта на 15000 км смяна, но принципно колата не прекъсва от тях, а просто става по-мудна. За бензиновия филтър също е препоръчително да се смени, ако не си го сменял. Смени свещите, прегледай бобината и кабелите. Ако не се оправи- диагностика. Възможно е да е сондата, но ако на студен мотор пак имаш прекъсване съвета ми е да търсиш проблема някъде по запалителната система. Моята кола е фабрично без ламбда сонда и пак имах проблеми, така че не винаги пробрема е тя. 


В главата си от мен ще чуваш гласове, при всеки рев на нечий БМВ!
- vankata8888
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.12.2008
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
За ламбдата го прави и на леден мотор,затова имам съмнение, мисля да започна със свещите и след това филтрите така или иначе им е време кръстим се ,ако не се оправи сменям и ламбда 

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Всяка не добре настроена газова трупа грешка ламбда контрол
подозирам че ако караш на бенз само няма да излиза...
Пробвай със свещите така и така са за смяна .. да не кажа че някой колеги на газ на всяка смяна на маслото го правят това
иначе пореда
-свещи
-кабели
-бубини
-датчик колянов вал
-датчик разпределител

Пробвай със свещите така и така са за смяна .. да не кажа че някой колеги на газ на всяка смяна на маслото го правят това

иначе пореда
-свещи
-кабели
-бубини
-датчик колянов вал
-датчик разпределител

- Hadjy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 7.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Здравейте,
Имах подобен проблем преди време и след дълго лутане по сервизи се оказа вода в маншона на ламбда сондата. Колата е с мотор М50 без газ.
Поздрави,
Имах подобен проблем преди време и след дълго лутане по сервизи се оказа вода в маншона на ламбда сондата. Колата е с мотор М50 без газ.
Поздрави,
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
Hadjy написа:Здравейте,
Имах подобен проблем преди време и след дълго лутане по сервизи се оказа вода в маншона на ламбда сондата. Колата е с мотор М50 без газ.
Поздрави,
И кво става като има вода в маншона?
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: До 3000 об. накъсване и прекъсване ?
viewtopic.php?f=8&t=194788
това... проявяваше се когато стрелката излезе от синиото, и при пълна газ вървеше , не зависеше от обороти
с бубини като съм имал проблем , (блок 4бубини) при настъпване предимно прекъсваше ама яко, все едно цялото запалване спира и колата яко подскача
с датчик колянов вал пък като реши да прекъсва, на тихи обороти не личи, но при тръгване става много зле..
viewtopic.php?f=8&t=386239
това... проявяваше се когато стрелката излезе от синиото, и при пълна газ вървеше , не зависеше от обороти
с бубини като съм имал проблем , (блок 4бубини) при настъпване предимно прекъсваше ама яко, все едно цялото запалване спира и колата яко подскача
с датчик колянов вал пък като реши да прекъсва, на тихи обороти не личи, но при тръгване става много зле..
viewtopic.php?f=8&t=386239
k-hristov написа:Hadjy написа:Здравейте,
Имах подобен проблем преди време и след дълго лутане по сервизи се оказа вода в маншона на ламбда сондата. Колата е с мотор М50 без газ.
Поздрави,
И кво става като има вода в маншона?

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани