двг
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- panci
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: португалия
- Пол: Мъж
- Кара: E34иE36
- Мечтае да кара: 740D
- Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.
двг
края на месеца ще си сменям двг.ходех да гледам един но от купето почти нищо не се познаваше
мн е смачкано
но двг е в отлична форма и ми дават и гаранция,но ми се струва че вгд е 323си а може и 328 и е с климатик та се питам моита като няма клм.да го свала ли или да си го става да варти? ако го свала трябва да зема др.ремак а дали става обикновен за бес климатик? вие как процедирате? и дали перката ще ми жули в радиатора или като няма клим.ще е по далеч?


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Компресорът се върти от съвсем отделен ремък и ако не слагаш ремък няма проблем да си седи там самото компресорче и само дето ще тежи. То по принцип и да има ремък, ако не се подаде плюсче на ел.съединителя нема да зацепи компресорът така или иначе. А ако ти дават климатика, като бонус, може да го вземеш и някога, ако евентуално ти се занимава да си го сложиш на твоята бегачка, но си е голяма занимавка, защото трябва да вземеш всичко - компресор, кондензатор (предния радиатор сиреч), ел. перката, филтър-дехидратора, маркучите, вътре изпарителчето (топлообменника), въздуховоди, управление и всички глупости дето са навързани по цялата система.
- panci
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: португалия
- Пол: Мъж
- Кара: E34иE36
- Мечтае да кара: 740D
- Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.
ясно. а да питам дали си заслужава да сложа такав мотор? за 2.8 сас сигорност но 2.3 170 кон. незнам.мотора как е? издаржлив ли е? и ще усетя ли разликата от 150 на 170 ималия? или да си сложа сащия като моя си?? благодаря
- panci
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 18.05.2006
- Местоположение: португалия
- Пол: Мъж
- Кара: E34иE36
- Мечтае да кара: 740D
- Детайли за колата: Е34 525tds 92г. и Е36 320i 24v. 92г.
някои може ли да ми каже има ли разлика някаде в моторите от 2.3 и 2.8 тоя дето ми продава двг и тои си няма на идея какав е.дал ми е една цена и незнае дали ще се набута.а аз касно се сетих да му запиша вина на екуто.та някои дали ще каже има ли разлика аз мисля че е 2.3 но не сам виждал ни 2.3 ни 2.8 видях на снимка 2.3 само и го опреличих на него.мога да го опиша малко.с ванос е колекторите са някак си извити и даното им е заострено.кутията на масления филтар е малка и е като в гумен черен калаф мисля че и на ваноса има нещо подобно и черно.др не можах да забележа.ако може пратете да видя снимка и на 2.3 и 2.8 да видял.благодаря
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ми на външен вид аз май не намирам разлика, виж най добре номара на двигателя;) Ето една тема дето поне може да разбереш дали е м50 или м52 ако помниш къде му е капачката.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%E5%EB%E8
Като за м52 имаше една тема че ако е от еди-кои си години с него трябва да се внимава щото цилиндрите били с незнам си какво покритие дето е проблемно, виж в търсачката. Успех!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2%E5%EB%E8
Като за м52 имаше една тема че ако е от еди-кои си години с него трябва да се внимава щото цилиндрите били с незнам си какво покритие дето е проблемно, виж в търсачката. Успех!

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани