монтаж на темпомат на е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
монтаж на темпомат на е36
Здравейте колеги интересуваме от къде да си намерия схема за инсталиране на темпомат от 36 98г. м44б19 колата от която го свалих е същата.. гледах темата на един колега но неговата схема е от 7 серия. Свалил съм всичко необходимо.
След като навързах кабелите цветово ми останаха 4 кабела излизащи от буксата на контролния блок
1. бял с лилаво
2. син с червено
3. черен с бяло
4. черен
Някой можели да ми каже тези оставащи кабелчета къде трябва да се свържат.
След като навързах кабелите цветово ми останаха 4 кабела излизащи от буксата на контролния блок
1. бял с лилаво
2. син с червено
3. черен с бяло
4. черен
Някой можели да ми каже тези оставащи кабелчета къде трябва да се свържат.
Последна промяна kolov на 01 Мар 2015, 20:11, променена общо 1 път

- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: монтаж на темпомат на е36
Това би трябвало да е единственото нещо което да ти свърши работа....


Работи и без Clutch Switch-a ама не трябва да го забравяш че влиза в прекъсвачи
Откъм еладжийските работи не мога да помогна ,така че стискам палци да си взел и кабелите.Мога да ти снимам моя ако ще те улесни,но утре.


Работи и без Clutch Switch-a ама не трябва да го забравяш че влиза в прекъсвачи

Откъм еладжийските работи не мога да помогна ,така че стискам палци да си взел и кабелите.Мога да ти снимам моя ако ще те улесни,но утре.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: монтаж на темпомат на е36
Просто се свързват по цветове към наличните в инсталацията, но си има определени за целта места:
1. бял с лилаво - зад жабката има кабелни разпределителни платки, приличат на гребени и са в черни изолиращи пласмасови джобове. Там трябва да има кабели с въпросния цвят.
2. син с червено - сигнал от спирачката. Над мястото за почиващия крак има същия вид разпределителни патки. Там има такава платка с въпросния цвят кабел.
3. черен с бяло - сигнал за оборотите. Намира се на същото място като описаните по-горе.
4. черен - сигнал от DME/DDE. Намира се на същото място като описаните по-горе.
1. бял с лилаво - зад жабката има кабелни разпределителни платки, приличат на гребени и са в черни изолиращи пласмасови джобове. Там трябва да има кабели с въпросния цвят.
2. син с червено - сигнал от спирачката. Над мястото за почиващия крак има същия вид разпределителни патки. Там има такава платка с въпросния цвят кабел.
3. черен с бяло - сигнал за оборотите. Намира се на същото място като описаните по-горе.
4. черен - сигнал от DME/DDE. Намира се на същото място като описаните по-горе.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани