m52 ccv премахване ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: m52 ccv премахване ?
ogata написа:ceco_brusen написа:какво е това филтърче каото слагате и от каде да го взема
Спортен филтър за мотопед го водят. Намира се по магазините за авто-аксесоари.
САМО ТОВА ЛИ СЕ ПРАВИ
СЛАГАМ ТОЯ ФИЛТЪР И ДРУГО НИщО НЕ СЕ ПИПА ЗА ДА ГО ИЗОЛИРАМ ТОЯ КЛАПАН
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: m52 ccv премахване ?
ceco_brusen написа:ogata написа:ceco_brusen написа:какво е това филтърче каото слагате и от каде да го взема
Спортен филтър за мотопед го водят. Намира се по магазините за авто-аксесоари.
САМО ТОВА ЛИ СЕ ПРАВИ
СЛАГАМ ТОЯ ФИЛТЪР И ДРУГО НИщО НЕ СЕ ПИПА ЗА ДА ГО ИЗОЛИРАМ ТОЯ КЛАПАН
Мне.
Това ти е решението за капака на клапаните.
Имаш още 2 отвора - на всмукателния колектор и на щеката, за които също трябва да се погрижиш.
На м52, аз лично закачих стъпкотово директно към колектора и смених щеката с м50 - без разклонение и така се справих.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: m52 ccv премахване ?
Тези които са с махнат клапан да споделят като е махнат клапана не влизат ли в купето повече газове къде отиват миризмата на изгорелите газове 

- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
Не влизат никакви газове, маркуча аз лично съм го изкарал назад до скоростната кутия и проблем с миризма от газовете нямам.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: m52 ccv премахване ?
Има ли някой който има снимков материал как става премахването и изолирането на клапана?
Да напише и какви точно маркучи се купуват и така
Да напише и какви точно маркучи се купуват и така

- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: m52 ccv премахване ?
Днес свалих клапана и изглеждаше така
някой да каже каква марка е този и дали е ментак?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: m52 ccv премахване ?
аз моя също съм го изолирал,но ползвах част от самия клапан,маркучите пак си влизат в него,отрязах горната част(тази кръглата)остава ви долната конусовидната,след като се отреже остава дупка,в дупката сложих едно пласмасово коляно и с маркуч под колата,затапих колектора с една капачка и черен силикон... 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: m52 ccv премахване ?
от тоя клапан можели да цапа свещите
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
Цапа не само свещи- по колектор, всмук клапани- всичката гняс се отлага........... Махайте я тая гад, че само ядове с нея. Вчера сваляхме колектори на един познат и вътре беше мазало, съжалявам че нямаше как да снимам- грес, нагари......... ужас. 

Re: m52 ccv премахване ?
Добре ясно е, че номер 1 пластмасовия маркуч се заменя и пуска дълъг до някъде с кечтанк или филтър.
Дупката в колектора се затапва също, където преди е влизал изхода от номер 3 на клапана.
Интересува ме с маркуч номер 6 за щеката какво правим с него?
Дупката в колектора се затапва също, където преди е влизал изхода от номер 3 на клапана.
Интересува ме с маркуч номер 6 за щеката какво правим с него?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: m52 ccv премахване ?
kagebista написа:Добре ясно е, че номер 1 пластмасовия маркуч се заменя и пуска дълъг до някъде с кечтанк или филтър.
Дупката в колектора се затапва също, където преди е влизал изхода от номер 3 на клапана.
Интересува ме с маркуч номер 6 за щеката какво правим с него?
Разкарваме го и запушваме отвора на щеката.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: m52 ccv премахване ?
Гледам в предните мнения някои колеги ги свързват и двата към филтър или режат кръглата глава на клапана и там щуцер с филтър. Така остатъкът от клапана идва уж някакъв кечтанк, но отвора за щеката реално остава отворен и диша, защото е свързан все още с колектора.
Хипотетично - какво ще стане ако се свържат 1 със 6 в прав маркуч към входа на щеката без филтриран изход и е махнат напълно клапана със затапена дупка в колектора? Това би трябвало да направи надналягане и за избият гарнитурите?
Аз от половин година съм откачил маркуча от клапана към ваноса и не съм му слагал никакъв филтър. Даже съм го увъртял да се покаже горе до филтърната кутия да гледам дали хвърля нещо и цапа. Всичко е чисто и издухва само някаква пара. Клапанът си е все още на място и отвора за маркуча от ваноса съм го затапил. Така колекторът с отвора на щеката ми остават свързани чрез клапана и така не идва ли подналягане? Никаква промяна в работата на мотора към по-добро за това време.
Хипотетично - какво ще стане ако се свържат 1 със 6 в прав маркуч към входа на щеката без филтриран изход и е махнат напълно клапана със затапена дупка в колектора? Това би трябвало да направи надналягане и за избият гарнитурите?
Аз от половин година съм откачил маркуча от клапана към ваноса и не съм му слагал никакъв филтър. Даже съм го увъртял да се покаже горе до филтърната кутия да гледам дали хвърля нещо и цапа. Всичко е чисто и издухва само някаква пара. Клапанът си е все още на място и отвора за маркуча от ваноса съм го затапил. Така колекторът с отвора на щеката ми остават свързани чрез клапана и така не идва ли подналягане? Никаква промяна в работата на мотора към по-добро за това време.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: m52 ccv премахване ?
Ами колега, може както е при м50 там няма калапан и разклонение от щеката- затапваш маркуча от картера и извеждаш тоя от капака на клапаните назад и това е. Това е най-лесния и бърз вариант, разкарваш клапана изцяло........ Аз лично обаче предпочетох да си го преработя в кеч танк клапана с телче и филтър горе при мембраната и нямам проблеми вече година почти и към 15хил км, за мен тоя вариант е по-добре, да си връща каквото има масло в картера и да сепарира газовете и така.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: m52 ccv премахване ?
ето така аз съм си решил проблема
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: m52 ccv премахване ?
golov_bg написа:ето така аз съм си решил проблема
Днес и аз махнах моят клапан:) направих го като колегата golov_bg със сигурност колата се отпуши и работи по добре от преди,но от маркуча който изведох от клапана бая пуши трябва нещо да сложа

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани