Волан от Е39 фейс с мулти на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- DarkS1de
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 2.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525d++
- Мечтае да кара: Някоя дърта М-ка :)
Волан от Е39 фейс с мулти на Е36
Колеги , утрепах се да търся в търсачката подробна информация по моя въпрос , но така и не намерих...за това пуснах нова тема.
От всичко което прочетох , разбрах че доста хора са правили тази интервенция и ще съм много благодарен ако ми помогнете с подробна информация за цялата операция.
Волана който взех е Мтех с големия бег и мултифункция + лентовия кабел от Е39 след 03.99...ако можете да ми помогнете със снимков материал и " акъл " как да направя възможно повече неща да работят по него ... да вържа бега , свирката , осветлението на бутоните , и ако е възможно темпомата и управлението на ЦД-то ..

От всичко което прочетох , разбрах че доста хора са правили тази интервенция и ще съм много благодарен ако ми помогнете с подробна информация за цялата операция.
Волана който взех е Мтех с големия бег и мултифункция + лентовия кабел от Е39 след 03.99...ако можете да ми помогнете със снимков материал и " акъл " как да направя възможно повече неща да работят по него ... да вържа бега , свирката , осветлението на бутоните , и ако е възможно темпомата и управлението на ЦД-то ..



- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: Волан от Е39 фейс с мулти на Е36
Здравей колега,
аз сложих такъв волан, барабар с лентата и лостчетата...
Нямам време да се разправям с мултифункцията и темпомата в момента, но като ги направя ще пусна цяла тема по въпроса, но да знаеш, че няма невъзможни неща.
Поздрави!!!
аз сложих такъв волан, барабар с лентата и лостчетата...
Нямам време да се разправям с мултифункцията и темпомата в момента, но като ги направя ще пусна цяла тема по въпроса, но да знаеш, че няма невъзможни неща.
Поздрави!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Волан от Е39 фейс с мулти на Е36
Това е темата какво и как се реже по фейсовия волан, но за свързването мисля, че имаше отделна.
viewtopic.php?f=35&t=333228
viewtopic.php?f=35&t=333228

- DarkS1de
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 2.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525d++
- Мечтае да кара: Някоя дърта М-ка :)
Re: Волан от Е39 фейс с мулти на Е36
Това се е получило много добре ..
- s52b32
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 30.12.2006
- Местоположение: София
- Кара: E63 M6, Е32 750iL highline
- Мечтае да кара: Lotus Elise
Re: Волан от Е39 фейс с мулти на Е36
Колега, слагането на мултифункционален волан на моята Е36-ца си беше моята гордост - сам си измислих как да го направя, без някой да ми е казвал кое как пасва, и то всичко да си е оригинално (вкл. еърбегът). Ето какво направих аз:
- Използвах оригинален волан от Е36 М3 (3-spoke), визуално същия дизайн като ранните от Е39 М5, но е по-малък като диаметър от този на М5 (вижте снимката)
- бутонни панели (триъгълничетата) от М5 или Е38 със спортен волан
- лентов кабел от Е38 или Е90 ПРЕДИ 03/99, и може би след '96
- сигналния кабел от бутоните свързах с PAC-SWI конвертор, с който можех да контролирам радио Pioneer или Sony. Мисля, че ако имаш BMW business радио, можеш и него да го контролираш (без конвертор).
- мисля, че имаше отделно +12V и 0V за бутонните панели. Осветлението им беше светнато постоянно.
- всички букси за еърбег и клаксон си пасват оригинално, без модификации.
- моята Е36-ца беше 11/97. За по-старите, може да има разлика в буксите за лентовия кабел, не знам.
Тук основното предимство е, че се използва оригинален еърбег за Е36 (който е single-stage). Всички кормила и еърбези след 03/99 са dual-stage и няма как да се вържат правилно с еърбег системата на Е36. Повечето хора ги връзват само на единия стейдж, което е опасно и неправилно. И естествено другото предимство е, че се използва по-малко като диаметър кормило, в сравнение с това от Е39 или Е38.
Ако някой има въпроси, да пита. При мен този сетъп си работеше супер.
- Използвах оригинален волан от Е36 М3 (3-spoke), визуално същия дизайн като ранните от Е39 М5, но е по-малък като диаметър от този на М5 (вижте снимката)
- бутонни панели (триъгълничетата) от М5 или Е38 със спортен волан
- лентов кабел от Е38 или Е90 ПРЕДИ 03/99, и може би след '96
- сигналния кабел от бутоните свързах с PAC-SWI конвертор, с който можех да контролирам радио Pioneer или Sony. Мисля, че ако имаш BMW business радио, можеш и него да го контролираш (без конвертор).
- мисля, че имаше отделно +12V и 0V за бутонните панели. Осветлението им беше светнато постоянно.
- всички букси за еърбег и клаксон си пасват оригинално, без модификации.
- моята Е36-ца беше 11/97. За по-старите, може да има разлика в буксите за лентовия кабел, не знам.
Тук основното предимство е, че се използва оригинален еърбег за Е36 (който е single-stage). Всички кормила и еърбези след 03/99 са dual-stage и няма как да се вържат правилно с еърбег системата на Е36. Повечето хора ги връзват само на единия стейдж, което е опасно и неправилно. И естествено другото предимство е, че се използва по-малко като диаметър кормило, в сравнение с това от Е39 или Е38.
Ако някой има въпроси, да пита. При мен този сетъп си работеше супер.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани