Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от ЦецоДоктора » 22 Юни 2014, 20:54

Става въпрос за е36 м52б20. Купих колата с газов инжекцион фобос. Изпарителя се намира на мястото на акумулатора при 4 цилиндровите мотори за мотор до 100kw, а отоплението е взето от отоплението на дросела (естествено като е по-студено трудно загрява). Инжекторите са разпробити на 1.8 с рейка райл. Ламбдата не е вързана за газовото и сигнала за оборотите е взет от инжектор. Откакто взех колата на газ не иска да минава над 4500 оборота, стигне ли 4500 оборота удря прекъсвач както на м50б20 :lol: Играх си с настройките и долу горе успях да я накарам да върви нормално, но когато дам всичката газ започва едно глъхнене, което не може да се отстрани с каквато и настройка да е, естествено и налягането на гаста пада, но малко повечко отколкото в нормите. Ако дам само малко газ си върви много прилично, а до долу глъне както и да я настроя... Въпроса ми е: Изпарителя е стар, мисля направо да го сменям с такъв до 240-250 коня или да си вземам някой пак до 100kw (или да обслужа моя). Отделно тея инжектори бях чел някъде, че 1.8 е малко и трябва да са на 2мм, така ли е ? Пък относно подгряването на изпарителя ще се вземе вода от парното. Ако някой може да ме посъветва нещо ще съм благодарен :dunno: Целта ми е да си върви нормално колата както на бензин така и на газ. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 2.01.2010
Пол: Мъж
Кара: e36 320i coupe 95'

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от MecoTo » 22 Юни 2014, 23:18

Аз съм точно със същия двигател и пак фобос газова, само че са ми сложили Magic изпарител до 250 коня, пак се подгрява от отоплението на дросела и няма никаква драма ни зима ни лете, та предполагам след подмяна на изпарителя и при теб трябва да си дойдат нещата на мястото. За отворите, идея си нямам какъв размер са, ма щом нема ядове много не ме интересува за сега :mhihi: Все пак и колата е 110kw и мисля, че е нормално 100kw да й малее :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от ЦецоДоктора » 26 Юни 2014, 22:59

Още някой да даде съвет :dunno: :have one:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от abefen » 27 Юни 2014, 11:25

Колега според мен смени испарителя и ще ти дойдат нещата. Няма как да храниш 110кв с 100кв испарител. Просот го таваниш и беднее на гориво. Аз на мойта имах мим гас и испарителя беше испански за 140кв. Коалта си вървеше прилично. За дюзите не мога да помогна много, но акто цяло тях не ги пипаи преди да си сменил изпарителя или обслужил твоя.
м50 + турбо....безценно ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от Haddess » 29 Юни 2014, 2:48

1404053280031.jpg
Здр. колега от няколко дни гледам по София монтирани Г.И.-та и съм адски разочарован от грозни и некачествени монтажи... Така от това което съм забелязал от няколко дни гледане и чете е че взимането на отопление от това за дросела не е лош вариант (поне според мен по добре от троиник от парното режи пък скоба свинска опашка :mhihi: ) Изпарителя би било хубаво да се монтира на друго място по мое мнение на мястото на канистара (фълтр изпарения от резервоара) вместо да сложиш еиии такъв маркуч: -----~~~~~--~~ . Другото което е че всичко се нахвърля супер набързо и некачественоо и зависи от газовото ЕКУ е хубаво да се вземе информация от всички дадени по схемата датчици (О2 сенсyзор,дюзи и т.н.) Съвеъта ми към теб да провериш всичко компонени дали са монтирани според наръчника за АГУ то с което си което можеш да намериш на сайта но прозиводителя ако не търсиш за всеки компонент.

Дано съм бил полезен :driving:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от ЦецоДоктора » 13 Юли 2014, 0:56

Благодаря на всички за съветите. Нямах много време (да се чете финанси :D ) да се занимавам напоследък с газовото, но скоро смятам да го сменя с такъв http://www.globalgasgroup.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82/%D1%80%D0%B5%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B8%D0%B7%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB-vr-l-super/ Някой, ако има някакво мнение относно този изпарител да сподели :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от turbo » 13 Юли 2014, 23:48

Мощен ми се струва този. Този тук ще да е по-добре: http://www.globalgasgroup.com/%D0%BF%D1 ... %B8%D0%BE/
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от ЦецоДоктора » 14 Юли 2014, 11:32

turbo написа:Мощен ми се струва този. Този тук ще да е по-добре: http://www.globalgasgroup.com/%D0%BF%D1 ... %B8%D0%BE/

Мен точно това ме притеснява, че един приятел бил с такъв на м50б20 обаче впръсквал гаста в полутечна фаза. А това, че е до УЖ 250 коня никога не е вярно :D Винаги е по-слаб от описаното, но дори да държи до 250к.с няма проблем да се кара на кола 150к.с с по-ниско налягане. Проблема е, че не знам кой е безпроблемен и удачен да си взема без да се налага след месец 2 пак да го сменям. Сега се сещам пък, че друг мой познат кара е39 20ка двоен ванос с Magic 3 compact до 250к.с и не държи хубаво налягане. Идва му малък... И това ми е главно притеснението.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от turbo » 15 Юли 2014, 12:57

Колега, този, който ти си дал е до 220 kW (300 к.с.), а този другият е до 150 kW (204 к.с.). За това казвам, че вторият ще е по-подходящ в случая. Иначе при твоя човек може да се е случила кофти серия на Меджика, защото няма как да не храни 150 коня.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от ЦецоДоктора » 15 Юли 2014, 13:00

Лошото е, че вече за 3-4 случая с кофти работа на Меджика разбирам. Два са от колите на мои приятели, а останалите от разни теми във форуми. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от turbo » 15 Юли 2014, 14:57

То и аз имам една заигравка с един Меджик за 350 коня, но не знам кога ще го пръсна, за да видя какво има вътре.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 4.08.2013
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 328ца
Мечтае да кара: 320ка

Re: Въпрос относно газов инжекцион на е36 м52б20

Мнение от ЦецоДоктора » 05 Фев 2015, 23:49

Да споделя, че забравих... Оправихме газовото преди няколко месеца без смяна на изпарител или каквото и да е. Само смених мембраната. Проблема с оборотите го оправихме с един приятел, като той забеляза, че в самите настройки на газовото някой е въвел в програмата грешни компоненти... Дюзите са ми 3Омови, а някой е цъкнал 1.5Ома ( или обратното не помня вече) и самия модел на рейката беше объркан. Сега вече колата си минава нормално през целия диапазон на оборотите :)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook