Шофиране с разкачена рейка
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Шофиране с разкачена рейка
Здравейте колеги,
318ис м42б18 няма голямо значение,но нека го отбележа
Течеха ми и 2та маркуча за хидравлика - от казанчето към помпата и рейката.И си взех маркучи,казанче,изчистих,промих нагласих и точно на финала фал.При слагането на щуцера,който минава през маркуча и влиза в рейката превъртя.Нека обясня малко по-подробно:
Щуцер/холендер не съм сигурен как му е точно е името на кухия болт който държи маркуча и минава маслото през 2 отвора на него малко над резбата.
Сложих си дифтулките,внимателно на ръка го навих,и като попритегна тръгнах с ключ,не съм претягал или натискал силно внимателно си затягах и превъртя.Слагах още дифтулки опитвах,но не става тече си,самата резба вътре в рейката замина.
И какво да правя ,трябва ходя на работа и даскало с колата,откачих ремъка на хидравличната помпа да не върти да замине и това е.Питах тук там за всеки случай,дали неможе да се прецака нещо така по завиващата система - това е,че не знам отвътре рейката на какъв принцип работи,какъв е механизма.Логично е спирам помпата да не върти,рейката не си върши работата и все едно карам руска кола(покарах малко по квартала,не е толкова фатално,само на място е малко по-кофти като въртиш).
Рейката я изхвърлям ще слагам друга- но както се досещате върви с 4 накрайника и много разправия и ще ми трябва един ден да си играя.Ще сложа друга рейка това е 100%,тая отива за вторични ,но като цяло не знам кога ще мога да се наема да легна под колата -след седмица,две,месец,на пролет,никаква идея.
Като цяло всичко си седи-маркучи,казанче,просто ремъка съм го свалил да не върти помпата без масло.
Та идеята е има ли някакви рискове да повредя нещо друго придвижвайки се по този начин? Благодаря предварително на отзовалите се !
318ис м42б18 няма голямо значение,но нека го отбележа
Течеха ми и 2та маркуча за хидравлика - от казанчето към помпата и рейката.И си взех маркучи,казанче,изчистих,промих нагласих и точно на финала фал.При слагането на щуцера,който минава през маркуча и влиза в рейката превъртя.Нека обясня малко по-подробно:
Щуцер/холендер не съм сигурен как му е точно е името на кухия болт който държи маркуча и минава маслото през 2 отвора на него малко над резбата.
Сложих си дифтулките,внимателно на ръка го навих,и като попритегна тръгнах с ключ,не съм претягал или натискал силно внимателно си затягах и превъртя.Слагах още дифтулки опитвах,но не става тече си,самата резба вътре в рейката замина.
И какво да правя ,трябва ходя на работа и даскало с колата,откачих ремъка на хидравличната помпа да не върти да замине и това е.Питах тук там за всеки случай,дали неможе да се прецака нещо така по завиващата система - това е,че не знам отвътре рейката на какъв принцип работи,какъв е механизма.Логично е спирам помпата да не върти,рейката не си върши работата и все едно карам руска кола(покарах малко по квартала,не е толкова фатално,само на място е малко по-кофти като въртиш).
Рейката я изхвърлям ще слагам друга- но както се досещате върви с 4 накрайника и много разправия и ще ми трябва един ден да си играя.Ще сложа друга рейка това е 100%,тая отива за вторични ,но като цяло не знам кога ще мога да се наема да легна под колата -след седмица,две,месец,на пролет,никаква идея.
Като цяло всичко си седи-маркучи,казанче,просто ремъка съм го свалил да не върти помпата без масло.
Та идеята е има ли някакви рискове да повредя нещо друго придвижвайки се по този начин? Благодаря предварително на отзовалите се !
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Шофиране с разкачена рейка
Не знам какви са рисковете но ако си от Пловдив мога да ти подаря рейка с луфт да закърпиш положението. Рейката си я карах но теопаше без да тече или да затяга.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Шофиране с разкачена рейка
Масово в е30 скрап средите се кара със "суха рейка", така че няма грижи (освен че обикновено после не става рейката).
Re: Шофиране с разкачена рейка
Рейката изобщо няма да се занимавам да я правя резба глупости,при положение че за 20-30 лв си сваля здрава от некое е36.Е мойта за 4 години само като навия докрай и задържа скърцаше иначе никакви ядове,даже днес като и сложих ново масло не скърцаше ма и изтекоха водите
Язък само имам един 325тдс на части,рейката я дадох преди година за 40лв със здрави накрайници ма то винаги така става.

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Шофиране с разкачена рейка
MpowerM написа:Рейката изобщо няма да се занимавам да я правя резба глупости,при положение че за 20-30 лв си сваля здрава от некое е36.Е мойта за 4 години само като навия докрай и задържа скърцаше иначе никакви ядове,даже днес като и сложих ново масло не скърцаше ма и изтекоха водитеЯзък само имам един 325тдс на части,рейката я дадох преди година за 40лв със здрави накрайници ма то винаги така става.
На пълен волан "скърца" помпата, рейката е куп желязо дето трудно ше проскърца, освен ако няма удар.
Re: Шофиране с разкачена рейка
Защо съм останал с впечатлението,че от рейката идва този звук... поздрави 

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Шофиране с разкачена рейка
Ремонтирай си резбата на твоята ако наистина е била безпроблемна. Тази, дето ще я вземеш втора ръка не се знае колко ще кара, че бая народ изрева от "перфектни" втора употреба.
only rear wheel drive
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Шофиране с разкачена рейка
MpowerM написа:Защо съм останал с впечатлението,че от рейката идва този звук... поздрави
От маркучите е, като се сменят няма свирене.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Шофиране с разкачена рейка
Най-вероятно не резбата, ами болта ти е изпуснал. Тези се стягат много внимателно и без да напъваш. Пробвай да навиеш другия от помпата, 2 по 2 са еднакви. Иначе ако караш без помпа, рейката е пътник.
Успех.
Успех.
Re: Шофиране с разкачена рейка
Резбата на рейката няколко мм в началото е гладка - тотал е.Обаче маркучите бяха сменявани,и нещо ме навежда на мисълта при предишната смяна дали са стягали правилно,иначе като цяло като навивам болтове в алуминиеви и подобни по меки метали винаги внимавам,че лесно се унищожава резбата.
- kichuka
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 482
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Шофиране с разкачена рейка
Лично аз бих си ремонтирал резбата, ако знам че рейката ми е здрава.
Re: Шофиране с разкачена рейка
Да го направя на по-голема резба лесно,ма после щуцери глупости всичко се променя,повече разправия,по-скъпо и не се знае дали няма да излезе някоя друга дяволия.Пък тази рейка само при мен има едно 50-60к км едва ли щеше да изкара още толко.Имам познати с е36-ци на части и ще мога даже я тествам на работеща кола преди да си я сваля.
П.С. Та да няма нова тема,скърцането при завиване и задържане в крайно положение на волана от какво идва- рейка,маркучи,помпа,че аз мислех,че е рейка,а колегита казаха маркучи и помпа.
Та и като цяло бях чел някъде,че не е правилно да се задържа волана в крайно положение,че при мен ако не заскърца(звук наподобяващ малко на износен или хлабав ремък) ми измени оборотите с 50-100.
П.С. Та да няма нова тема,скърцането при завиване и задържане в крайно положение на волана от какво идва- рейка,маркучи,помпа,че аз мислех,че е рейка,а колегита казаха маркучи и помпа.
Та и като цяло бях чел някъде,че не е правилно да се задържа волана в крайно положение,че при мен ако не заскърца(звук наподобяващ малко на износен или хлабав ремък) ми измени оборотите с 50-100.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Шофиране с разкачена рейка
Скърца помпата. Вътре има един клапан, който отваря при голямо налягане.
Друго искам да ти обърна внимание: Имаш гумено каре на кормилния прът, вероятно е оригиналното, старо и напукано... Помисли при това усилие ако се скъса в движение какво ще стане?
Друго искам да ти обърна внимание: Имаш гумено каре на кормилния прът, вероятно е оригиналното, старо и напукано... Помисли при това усилие ако се скъса в движение какво ще стане?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани