Свързване модул за централно заключване Octopus

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Истинска кола

Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от crazyydevill » 31 Яну 2015, 19:08

Привет на всички,след дълго отключване на централното през багажника (махнат е стария модул),ми омръзна и си купих модул,но греда,опитах се да го свържа но без успех,ходих в сервиз,но човека май не беше много в час,и той не можа да го свърже.Свързахме постоянно 12в към него,свети,цъка си,пробвахме и извода за мигачите с пробна лампа и светят,ноо 6-те извода който трябва да се свържат към централното ги замерихме,но след тях няма ток,или просто не знаем кой да ги замерим?! Ето схемите на централното,може ли помощ как да ги вържа.

Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 1.11.2012
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i Touring
Детайли за колата: 95г. M 52 B (20 6 S3) Vanos

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от D.Uzunov » 01 Фев 2015, 13:01

Колега, от тези 6 проводника намираш при отключване и заключване сигнал и ги вързваш към комфорт модула на жълтата букса на пин 4 за отключване и на пин 17 за заключване. Сигналът трябва да е кратък. Как да го намериш --> Подаваш 12в на модула който си купил и с пробна лампа или мултицет почваш един по един да проверяваш кабелите като от дистанционното цъкаш с копчетата за отключване и заключване и тях два кабела към пиновете на комфорт модула на колата. Това е, аз поне така направих с моя. Успех.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от SH3M37A » 01 Фев 2015, 16:36

Изображение
Диаграмата която си скъсил не се вижда всичко ,че е то го целия лист
6-те кабела ,които им търсиш място предполагам ,че са :

Черен - негативен или минус на релето
Зелен - Плюса на релето
Розов - E общия сигнал заключване/отключване
Белия - Плюса на релето
Пурпурния - негативен или минус на релето
Оранжевия - е общия сигнал заключване/отключване

Това е само предположение !


Някой ,който разбира повече да каже :)

Плюсовете на релето се връзват към постоянно напрежение ,
Сигналите за заключване се връзват на 4-ти и 17 пин на комфорт модула ,но си провери дали е на тези пинове в диаграмата за съответния автомобил. Минусите са си минуси те са към някой болт към купето или към някой минусов кабел !



Само се чудя този контролен + на спирачката за какво е ? За централното да заключи ,когато автомобила потегли или за паленето му ?
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Истинска кола

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от crazyydevill » 01 Фев 2015, 18:02

Добре,но къде е този комфорт модул? свалих кората под волата,там е правено нещо (голяма цигания е) има 1 реле което стои само,и 3 букси с много кабели,те ли са комфорта?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от raptorxbg » 01 Фев 2015, 19:08

Не, комфорта е зад жабката. Отвори темата с важните теми и линкове в този подфорум, прочети и трите теми за монтаж на аларма и чак тогава започни да пипаш по инсталацията.
SH3M37A кабела за спирачката е за да се заключва колата когато натиснеш спирачка при работещ двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от SH3M37A » 01 Фев 2015, 19:32

raptorxbg написа:Не, комфорта е зад жабката. Отвори темата с важните теми и линкове в този подфорум, прочети и трите теми за монтаж на аларма и чак тогава започни да пипаш по инсталацията.
SH3M37A кабела за спирачката е за да се заключва колата когато натиснеш спирачка при работещ двигател.

Аз така и предположих ,но това няма ле да натоварва системата по някакъв начин ? Все пак при всяко натискане на спирачката ще се подава сигнал за заключване ? А при всяко излизане от колата ще трябва да се вдига пинчето за да се излезе от колата..... Предполагам е опция по желание и ако се свързва по добре да е към бутон. Но не знам дали този плюс няма да окаже влияние на системата понеже се явява ,като контролен + който управлява системата (някой да ме поправи ,ако греша )

И колега модула е с 3 букси една черна ,средната жълта или розова според годината на автомобила и 3-та май за всички е зелена :) на тебе ти трябва средната (жълта или розова)
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Истинска кола

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от crazyydevill » 01 Фев 2015, 22:35

Един въпрос? Замервах изводите за цетралното на модула (6-те кабела),но никоя не пуска напрежение,до изводите за мигачите има ток,за вдигане на прозорците също,след това не,да не би майстора да го е изгорил,или аз не меря правилно?Може ли да ми кажете как да ги премеря ?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от SH3M37A » 02 Фев 2015, 16:39

Колега за да пуснеш ток по тях трябва да се знае на 100% кои кабели са ти + и кои минус .
Ще ти дам пример с реле с 4 крачета понеже само на него знам принципа на действие
Едното краче на релето е постоянно напрежение
2-рото краче ти е минуса
3-тото краче ти е за контролния плюс/сигнал тоест при натискането на отключване/заключване самия модул подава сигнал / плюс към релето
от там релето затваря веригата и праща сигнал към 4-тото краче ,което ти играе роля да предаде сигнала по веригата .
Тоест :

Релето свързва и разпада веригата затова е и релето . Да може ,когато ти трябва да я свърже ,когато не да я разпадне да не стои под напрежение системата.


Тоест ти трябва да намериш от тези 6 кабела ,кои два или един са ти за постоянно напрежение ,кои са ти маса и вече когато бъдат свързани при натискането на бутона на дистанционното ще може да измериш дали се подава сигнал към двата кабела ,които ти остават контролни за общ отключване и общ заключване .

Но как да ги намериш не мога да ти кажа . Ако беше мое щях да експериментирам ,но така само с това мога да помогна и се надявам ,че не те бъркам с тази информация.Ако греша моля някой да ме поправи .
Това помня от преди 7 години откакто завърших електротехникума :mhihi:
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Истинска кола

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от crazyydevill » 13 Апр 2015, 17:31

Здравейте колеги,след като се освободих малко,взех че свалих жабката и кво да видя,няма никой,освен модула за ABS.Ето снимки да видите,и да кажете къде да го свържа тоя пуст модул :mhihi:
IMG_20150413_153705.jpg
IMG_20150413_153712.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: E46 320d (150)
Мечтае да кара: е30 M3

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от levskifans » 15 Апр 2015, 17:35

Здравейте, купих си същия модул, като колегата. Води се - Octopus Yk-143 http://olx.bg/modul-za-tsentralno-yk143 ... -i39553495
Черния кабел от буксата на модула е маса, връзва се към някое болтче или кафяв кабел. Червения кабел е 12 волта, който трябва да има ток дори колата да не е на контакт, вързва се към червен кабел с зелена ивица, намира се под волана. Жълтия кабел е за мигачите, той се връзва така: взимаш два диода (1N4007) и анодите им се връзват към жълтия кабел от модула, а катодите се връзват, единия към сивия кабел от бялата букса на мигачите, а другия към синия кабел от същата букса на мигачите.
Розовия и оранжевия кабел се връзват към червения кабел с зелената ивица под волана. Лилавия кабел се връзва към пин 4 от комфорт модула, средната букса. При някои е жълта, при други лилава, но това е без значение. Зеления кабел се връзва към пин 17 от средната букса на комфорт модула.

Така се връзва този модул. Ако модула е друг, може да са различни цветовете на кабелите. Това е общо взето, ако имате въпроси питайте, ще помогна. Моят модул го вързах, благодарение на metodi80.
______________________________________________________________
a, b, c, d, e... but ///M is something special!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Истинска кола

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от crazyydevill » 18 Сеп 2015, 18:21

Малко да раздвижим темата.Търся човек който е слагал модул за централното,ако може да ми го свърже,от гр Пловдив.. ще си платя колкото трябва! :have one:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 19.02.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Истинска кола

Re: Свързване модул за централно заключване Octopus

Мнение от crazyydevill » 23 Фев 2016, 20:45

Kолеги свързах си модула,за сега работи добре,но незнам къде да свържа мигачите,както колегата в по-горния пост е написал
единия към сивия кабел от бялата букса на мигачите, а другия към синия кабел от същата букса на мигачите.
Мислех да го направя и аз,но преди това пуснах аварийни и замерих с пробна лампа точно тези кабели които колегата е написал,и не светна,въпросът ми е,да ги свържа ли,или да търся други кабели,тъй като премерих всички букси,и никой не светна? Благодаря!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook